بستن

هفته پرفروغ هلال احمر در ‌لیگ‌های استانی

گریشنا: تیم‌های فوتبال هلال‌ احمر با پیروزی در هر سه رده‌ی نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان، عمل‌کرد خوبی را در این هفته از خود نشان دادند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی هلال‌ احمر گراش، در هفته‌ای که صحبت از انصراف دادن از مسابقات به گوش می‌رسید، هلال احمری‌ها در هر سه رده میزبان پرفروغی بودند.

برد مقتدرانه جوانان

ابتدا تیم فوتبال جوانان که وضعیت مناسبی در جدول نداشت، باید به مصاف تیم ۲۲ بهمن شیراز می‌رفت که امسال تیم یک‌دستی را روانه مسابقات کرده است. قبل از شروع بازی، هلال احمر با تهیه پلاکارد با خانواده خواجه‌پور، از جان‌باختگان حادثه منا، ابراز همدردی کرد و دو تیم به احترام این عزیز ازدست‌رفته و نیز هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس تهران، به یک دقیقه سکوت و قرائت فاتحه پرداختند.

هلال‌احمر بازی را طوفانی شروع کرد و خیلی زود با گل زیبای آتشی از حریف خود پیش افتاد. دقایقی بعد، درقه گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا نیمه اول با حساب دو بر صفر به نفع نماینده گراش به پایان رسد. با شروع نیمه دوم، باز هم هلال‌ احمر بر حملات خود افزود و با گل‌هایی که فانی و زاهدی به ثمر رساندند، حریف شیرازی‌ را با شکستی سنگین روانه کرد. در نهایت این دیدار با نتیجه چهار بر صفر به نفع هلال احمر به پایان رسید تا جوانان وضعیت خود را در جدول بهبود بخشند.

helal ahmar2

نوجوانان در صدر

در رده نوجوانان، تیم فوتبال هلال احمر که با شایستگی در صدر جدول قرار دارد، به مصاف دیگر حریف شیرازی خود یعنی پیام رفت.

هلال احمری‌ها که در هفته قبل در شیراز پیروانی را شکست داده بودند، برای حفظ صدرنشینی نیاز مبرمی به سه امتیاز این بازی داشتند. هلال‌ احمر از همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار گرفت و برتری خود را به رخ حریف کشید. ابراهیم کامیاب بازیکن مستعد هلال‌ احمر در دقیقه هجده با یک ضربه دیدنی از فاصله بیست‌ و پنج متری گل اول هلال‌ احمر را به ثمر رساند. چند دقیقه بعد، محسن محمدی کاپیتان متعصب هلال احمر با ضربه‌ای دقیق گل دوم تیمش را به ثمر رساند، تا نیمه اول دو بر صفر به پایان رسد.

گرمی شدید هوا کمی روی کیفیت بازی تاثیر گذاشته بود. با شروع نیمه دوم، شیرازی‌ها چهره تهاجمی به خود گرفتند و در دقیقه شصت‌ و چهار یکی از گل‌ها را پاسخ دادند تا بازی در ادامه جذاب‌تر دنبال شود. حملات شیرازی‌ها و عطش آن‌ها برای رسیدن به گل تساوی لحظه به لحظه بیشتر می‌شد و موقعیت‌ها یکی پس از دیگری توسط مدافعان و دروازه‌بان هلال‌ احمر خنثی می‌شد. هر چند هلال‌ احمر می‌توانست در ضدحمله به گل برسد، ولی بازی با همان نتیجه دو بر یک به نفع نماینده گراش به پایان رسید تا هلال احمر همچنان صدرنشین باقی بماند.

helal ahmar8

بازگشت بزرگ‌سالان با چهار گل

پس از بازی نوجوانان، نوبت به بزرگ‌سالان رسید تا در مقابل تیم فاروق مرودشت صف‌آرایی کنند. هلال احمر که مسابقات امسال را خوب شروع نکرده بود، برای خارج شدن از این بحران نیاز به برد در این مسابقه داشت.

هلال‌ احمر که در این مسابقه با ترکیبی متفاوت به میدان آمده بود، در همان ابتدا دروازه خود را باز شده دید. دقایقی بعد، تیم فاروق مرودشت صاحب ضربه پنالتی شد ولی بختیار دروازه‌بان جوان هلال‌ احمر با عکس‌العملی دیدنی مانع از ورود توپ به دروازه شد. در ادامه بازهم فاروق در غافل‌گیری مدافعان هلال‌ احمر به گل رسید تا کار تیم گراشی سخت‌تر شود. در اواخر نیمه اول، چترآبگون یکی از گل‌ها را پاسخ داد تا نیمه اول دو بر یک به نفع نماینده مرودشت به پایان رسد.

هلال احمر نیمه دوم را هجومی آغاز نمود و خیلی زود توسط دانیالی به گل تساوی دست یافت. ولی این پایان کار نبود. دانیالی باز هم به زیبایی هر چه تمام‌تر گل سوم و برتری تیمش را به ثمر رساند. در حالی که هلال‌ احمر سراپا حمله بود، چترآبگون گل دوم خودش و چهارم تیمش را با ضربه‌ای دقیق به ثمر رساند تا هلال احمر چهار بر دو حریف مرودشتی خود را شکست دهد و شرایط خود را برای ادامه کار در هفته‌های آینده بهبود بخشد.

helal ahmar4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top