بستن

تصمیم ستاد برگزاری نمازجمعه به ساخت مصلی

جهانباني مي‌گويد: ممكن است كسي بگويد مكان حسينيه براي نمازجمعه و نماز عيد فطر كافي است ولي از طرفي افرادي هم هستند كه به خاطر مشكلاتي از حضور در نمازجمعه مي‌گذرند.

جمعه هفته گذشته وقتی در تریبون نمازجمعه خبر از ساخت مصلی جدید و جمع‌آوری کمک‌های مردی شد بسیاری به این نکته اشاره کردند که آیا این همه مسجد وحسینیه برای شهر کافی نیست؟ جهانبانی مسئول ستاد برگزاری نمازجمعه می‌گوید: ممکن است کسی بگوید مکان حسینیه برای نمازجمعه و نماز عید فطر کافی است ولی از طرفی افرادی هم هستند که به خاطر مشکلاتی از حضور در نمازجمعه می‌گذرند. جهانبانی درمورد لزوم ساخت مصلی و مکان آن می‌گوید: اول اینکه هر شهری مصلی دارد و گراش هم با اینکه جای آن مشخص بوده هنوز برای ساخت آن پیگیری نشده. در مورد حسینیه اعظم هم جدای از اینکه از تهویه هوای مطبوع و امکانات خدماتی نظیر آن بهره‌مند است، مشکل پارکینگ یا عدم اجازه ستاد برگزاری نمازجمعه جهت کارهایی نظیر تبلیغات نیز وجود دارد.

ستاد برگزاری نمازجمعه پیشنهاد ساخت مصلی را به شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه ارائه داده و کار نقشه و کمک‌های مالی را هم جلو انداخته. زمین مورد نظر کنار حوزه برادران واقع است. تا کمتر از یک ماه آینده مشخص می‌شود که آیا پروژه مصلی گراش اجرا می‌شود یا نه.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

1 نظر

  1. امیدواریم اجرا نشود. تا پول بیت المال یا شخص خیری حروم نشود. نماز خون باید ساخته شود نه نمازخونه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top