بستن

نوجوانان روی نوار پیروزی، شکست جوانان و بزرگ‌سالان

گریشنا: رقابت‌های فوتبال باشگاهی استان فارس در رده‌های سنی مختلف این هفته نیز ادامه یافت. حاصل تلاش نمایندگان گراش در بازی‌های این هفته، برد تیم نوجوانان برابر صدرنشین رقابت‌ها و باخت تیم‌های بزرگ‌سالان و جوانان بود.

در هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر نوجوانان استان فارس، نوجوانان هلال احمر گراش در ورزشگاه دانشکده صنعتی شیراز، تیم پیروانیِ صدرنشین را با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب کردند. در دیگر رده‌های سنی، تیم بزرگ‌سالان با نتیجه ۴ بر ۱ بازی را به عقاب شیراز واگذار کرد و جوانان در لامرد با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب سایپا لامرد شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی هلال احمر گراش؛ در بازی نوجوانان هلال احمر با تیم پیروانی، فرزاد پورشمی بازیکن تیز پای هلال احمر در دقیقه ۱۲ ابراهیم کامیاب، بازیکن خوش‌تکنیک هلال احمر، را در یک حرکت یک به دو صاحب توپ کرد و کامیاب توانست گل اول این بازی را به ثمر برساند. ابراهیم کامیاب با این گل پنج‌گله شد تا بتواند عنوان بیشترین گل زده را در هلال احمر به خود اختصاص دهد. تیم پیروانی در نیمه دوم حملات خود را بر روی دروازه هلال احمر تشدید کرد تا بتواند گل مساوی را به ثمر برساند، ولی مدافعان هلال احمر مانع گل‌زنی و خلق موقیعت برای تیم پیروانی شدند. تا این که در دقیقه پنجاه، محسن محمدی کاپیتان خوش‌آتیه شماره ۴ هلال احمر با پاس ابراهیم کامیاب، دروازبان پیروانی را غافل‌گیر و هلال احمر را صاحب گل دوم کرد تا تیم صدرنشین پیروانی با نتیجه دو بر صفر مغلوب شود.

برای هلال احمر محمد جواد غفاری، عباس اسماعیلی، امیر حسین فتحی (۷۰، مهدی مهیایی) محمد علی کرباسی، محمد حسین کشاورز، آرمین جمالی، ابراهیم کامیاب، مهدی محمدی (سید یحیی مجلسی، ۸۰) فرزاد پورشمسی، علیرضا زاراعی (محمد امین هنر، ۸۹) به کاپیتانی محسن محمدی و مربی‌گری ابوالحسن غلامی، کمک مربی علی‌رضا شادی و به سرپرستی حجت عابدی پا به میدان گذاشتند. امیر اکبری، منصور سروش، محمد‌رضا برازش و محمد کاظم روستائیان نیمکت ذخیره تیم هلال احمر را تشکیل دادند.

football
 تیم فوتبال نوجوانان هلال احمر گراش با شکست دادن تیم پیروانی و رسیدن به ۱۳ امتیاز، توانست خودش را به صدر جدول برساند. این تیم این هفته جمعه، در مجموعه ورزشی شهدا، مقابل پیام شیراز بازی می‌کند.
تیم نوجوانان هلال احمر گراش به مناسبت هفته دفاع مقدس در دیدار با پیروانی شیراز برای پاسداشت این هفته و تجدید میثاق با شهدا و امام راحل، چفیه بر گردن انداخت. سرپرست تیم هلال احمر با بیان این که ما برای برد و کسب ۳ امتیاز به شیراز رفتیم گفت: «برد این بازی برای ما خیلی اهمیت داشت، برای همین تیم ما از روز اول تمرینات فشرده‌ای داشت و خدا را شکر می‌کنیم که به همت مربی، کادر فنی و تلاش مضاعف بازیکنان توانستیم ۳ امتیاز این دیدار نفس‌گیر و مهیج را به خود اختصاص دهیم تا تیم با روحیه و قوت بیشتر در بازی‌های آتی خود بتواند باعث افتخار شهرستان شود.»
حجت عابدی از مدیر عامل سازمان جمعیت هلال احمر استان فارس، رئیس جمعیت هلال احمر گراش، قاسم فرسوده مدیر عامل باشگاه، تدارکات و کادر فنی هلال‌احمر، بازیکنان، حاج نجات آشفته، هیات امنا مسجد صاحب الزمان (عج) و مسجد ولیعصر (عج) و هیات محبین حضرت علی اکبر (ع)  مسکن مهر به خاطر همکاری و همیاری و حمایت‌های معنوی تشکر و قدردانی کرد.

football1

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

2 نظر

  1. من هم به نوبه خودم برد نوجوانان را به مجموعه هلال احمر و مدیر عامل زحمتکش و خستگی ناپذیر و نیز کادر فنی و سرپرست پرتوانش تبریک عرض مینمایم امیدوارم این پیروزی ها تداوم داشته باشدو این تیم با قهرمانی مجدد در لیگ استان به مسابقات کشوری اعزام شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top