بستن

نکوداشت دکتر ارفعی در عصر اوز

همانطور که انتظار می‌رفت، صفحه نخست شماره ۱۳۸، اردیبهشت‌ماه عصر اوز، به مراسم نکوداشت دکتر ارفعی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دانشگاه پیام نور اختصاص دارد. افتتاح موزه مردم شناسی و تجلیل از دکتر ارفعی، تنها متخصص زبان‌های ایلامی و اکدی در جهان، از رویدادهای فرهنگی این شماره عصر اوز است. به جز صفحه اول، صفحات دوم و سوم این شماره به صورت کامل به بازتاب این دو رویداد پرداخته است. حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگویی کوتاه با عصر اوز، در خصوص ارتقاء بخش اوز به شهرستان اظهار امیدواری کرده است. عکس‌های این دو صفحه، به خصوص افتتاح موزه مردم شناسی، از دیدنی‌های این شماره است.

ساخت بازار مرکزی و پارک جنگلی، خبری است که کریمی، شهردار اوز داده است. او همچنین از اجرای طرح‌های دیگری در خصوص زیباسازی اوز خبر داده. از گوشه و کنار خبرهای این شماره گفته‌های مسئولین کشوری و منطقه در خصوص ارتقاء اوز به چشم می‌خورد. صحبت‌های محمود احمدی‌نژاد در بستک یکی از این خبرها است. رئیس جمهور در بستک بار دیگر به ارتقاء اوز در آینده نزدیک خبر داده است.

کسب مقام سوم کشوری در رشته تیراندازی و دو مطلب تحلیلی درباره ورزش اوز، از جمله مطالب صفحه ورزش این شماره است. توجه عصر اوز به ورزش‌های بومی محلی جالب توجه است. این موضوع نیمی از صفحه ورزش را تشکیل می‌دهد.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top