بستن

تقدیر از فرماندهان حوزه مقاومت

از فرماندهان حوزه‌های مقاومت گراش توسط بسیج دانش‌آموزی تقدیر شد. عصر یکشنبه هفدهم اردیبهشت، سالن اجتماعات آموزشگاه شادروان کریمیان محل گردهمایی بسیجیان شهر بود. در این برنامه که به مناسبت هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی، برگزار می‌شد، ابتدا سرهنگ فرزانه فرمانده نیروی مقاومت بسیج شهرستان گراش در خصوص جایگاه بسیج دانش‌آموزی و هفته معلم صحبت کرد. اجرای سرود توسط دانش‌آموزان واحد مقاومت راهنمایی شاهد و سخنرانی خسرو حسن‌زاده از اساتید دانشگاه، دیگر برنامه‌های این روز بود. حسن‌زاده به شرح مقام معلم و کسب علم از دیدگاه اسلام پرداخت.

خانم رشیدی، فرمانده بسیج دانش‌آموزی در قسمتی از برنامه، به ارائه گزارش فعالیت‌های بسیج دانش‌آموزی در سال گذشته  پرداخت. اجرای طرح هجرت۳، اجرای رزمایش پدافند غیرعامل، اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور و مشهد مقدس، برگزاری کارگاه وبلاگ‌نویسی، برگزاری کنکور آزمایشی در ۱۳ نوبت و همچنین برگزاری مسابقه ترویج گفتمان رهبری، از جمله فعالیت‌های سال گذشته بود که در بسیاری از مسابقات، دانش‌آموزان به مراحل استانی راه یافته بودند. پس از صحبت‌های خانم رشیدی، کلیپی از فعالیت‌های بسیج و طرح هجرت ۳ پخش شد. در پایان از طرف حوزه بسیج دانش‌آموزی از فرماندهان حوزه مقاومت با اهدای هدایایی تقدیر شد.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

1 نظر

  1. چهار شنبه جلسه تودیع سرهنگ فرزانه است و سرگرد مفتاح جانشین وی،‌ به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گراش معرفی خواهد شد. شنیده می شود اقای فرزانه به مهر می روند تا مسئولیت ناحیه انجا را داشته باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top