بستن

فوتبال: بردن از اوز، شکست از لطیفی

گریشنا: در رقابت‌های این‌ هفته لیگ‌های برتر استانی، تیم فوتبال جوانان هلال احمر در مقابل تیم هیات فوتبال اوز با نتیجه هفت بر سه به پیروزی رسید. تیم نوجوانان هلال‌ احمر نیز با حاضر نشدن تیم ستاره جنوب کوار در زمین، سه امتیاز این بازی را از آن خود کرد. اما در مسابقات بزرگ‌سالان، هلال‌ احمر در مقابل رقیب خود استقلال لطیفی با نتیجه‌ی سه بر دو شکست را پذیرفت.

جوانان: ده گل در یک بازی

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی هلال احمر، در اولین دیدار از هفته دوم لیگ برتر استان، روز چهارشنبه جوانان هلال‌ احمر که در هفته اول مقابل ستاره جنوب کوار متوقف شده بودند، میزبان تیم هیات فوتبال اوز بودند. گراشی‌ها که به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم داشتند از همان ابتدا حملات خود را آغاز کردند و خیلی زود توسط مهاجم توان‌مند خود یعنی علی زاهدی به گل رسیدند. زاهدی در ادامه با دو گلی که به ثمر رساند، تیمش را در نیمه اول سه بر صفر از حریف پیش انداخت.

در نیمه دوم تماشاچیان شاهد یک بازی پرگل و تماشایی از سوی هر دو تیم بودند. اوزی‌ها با یک شوت از راه دور به اولین گل خود رسیدند، ولی این گل دوام چندانی نداشت و محمدرضا درقه گل چهارم هلال احمر را زد تا همچنان اختلاف سه گل حفظ شود. مرتضی فانی‌لاری، درقه و محمد حاجی‌نژاد با گل‌هایی که برای هلال احمر به ثمر رساندند اوزی‌ها را متحمل شکست سنگینی کردند، ولی آنها توانستند در اواخر بازی دو گل از گل‌های خورده را جبران کنند تا در نهایت بازی با نتیجه هفت بر سه به نفع نماینده گراش به پایان رسد.

محمودی، جهانبانی، غیرتمند، آتشی (۴۶، فانی‌لاری)، درقه، آذری، غلامی، نظافت (۶۴، حاجی نژاد)، حسن‌نژاد، زاهدی (۷۰، مهرآور) و غلامی‌زاده برای هلال‌احمر به میدان رفتند.

helal ahmar14

برد آسان نوجوانان
از هفته پنجم لیگ برتر نوجوانان استان، روز پنج‌شنبه نوجوانان هلال‌ احمر که در هفته قبل تیم فیروزآباد را در زمین حریف شکست داده بودند، میزبان ستاره جنوب کوار بود.
اما علی‌رغم حضور داوران و نماینده هیات فوتبال استان، به دلیل عدم حضور تیم کوار این بازی برگزار نشد و مراتب صورت‌جلسه شد و نتیجه آن توسط کمیته انظباطی اعلام می‌شود.

helal ahmar6

تیم بزرگسالان

در روز جمعه، از هفته دوم لیگ برتر بزرگ‌سالان استان، تیم هلال احمر میزبان تیم استقلال لطیفی بود. در هفته اول تیم فوتبال هلال احمر در شیراز مقابل قشقایی به نتیجه مساوی دست یافته بود. قبل از شروع بازی کادر فنی و مدیریت تیم هلال احمر از بازیکنان تیم جوانان خود به خاطر عدم حضور در جلسات تمرین و نیز دل ندادن به کار گله‌مند بودند تا جایی که تا حد بازی نکردن و انصراف از مسابقات نیز پیش رفتند، ولی در نهایت خود را آماده مسابقه نمودند.

تیم استقلال لطیفی که از پنج بازیکن باتجربه‌ی جهرمی در ترکیب خود سود می‌برد، خیلی زود توسط علوی به گل رسید. هلال‌ احمر‌ که از گل خورده خود شوکه بود، دوباره دروازه خود را باز شده دید تا نیمه اول با نمایش ضعیفی که از خود نشان داد، دو بر صفر بازنده میدان باشد.

در نیمه دوم هلال‌ احمر دو جوان جویای نام خود به نام زاهدی و یوسفی را به زمین فرستاد و بازی را در اختیار گرفت. علی‌رغم حملات متعدد گراشی‌ها، باز هم استقلال لطیفی در ضدحمله و از روی غفلت مدافعان به گل سوم دست یافت تا هلال احمر در آستانه شکستی سنگین قرار گیرد. اما در ادامه گراشی‌ها به خود آمدند و با دو گل زیبای احمدرضا یوسفی، اختلاف را به حداقل رساندند. ضربه دیدنی آذرآیین در لحظات پایانی به تیر خورد تا آه از نهاد هواداران بلند شود. در ثانیه‌های تلف‌شده نیز ضربه سر شمسی از کنار دروازه به بیرون رفت تا بازی با همان نتیجه سه بر دو به نفع استقلال لطیفی به پایان رسد.

در هفته سوم، هلال‌احمر می‌بایست در شیراز به مصاف تیم عقاب برود. هلال احمر که امسال به طور هم‌زمان در سه جبهه می‌جنگد، برای حضوری مقتدرانه کاری بس دشوار در پیش رو دارد که حمایت مسولین و هواداران پرشور را می‌طلبد.

helal ahmar8

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top