بستن

یک نمایشگاه کتاب با تنها سه بازدید‌کننده

گریشنا: نمایشگاه کتاب انتشارات سبز رایان گستر از بیستم تا بیست‌ و شش‌ام شهریورماه در حسینیه‌ی ولی‌ عصر (عج) برگزار شد.

داوود یوسفی، مسئول برگزاری این نمایشگاه، در مصاحبه با خبرنگار گریشنا می‌گوید: «به دعوت اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گراش به این شهر آمدیم. و هر روز از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۷ تا ۲۱ در محل نمایشگاه فعال بودیم. توقع ما این بود که تعداد بازدید‌کنندگان زیاد باشد، اما از زمان افتتاح نمایشگاه تا امروز که روز آخر نمایشگاه است، تنها سه نفر بازدید‌کننده داشتیم.»

کتاب‌هایی با موضوعات ادبیات، مذهبی، روانشناسی، پزشکی، آشپزی، کودک، کامپیوتر و دفاع مقدس در این نمایشگاه عرضه شد.

KETAB6

 

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

12 نظر

  1. راستش دیگه الان نیاز به کتاب نیست.
    بنازم به گوگل که همه چی توش پیدا میشه. دانلود کتاب در هر موردی که بخوای هستش، از کتاب های ممنوع سیاسی تو ایران بگیر تا هر چی و هر موضوعی که دلت بخواد.

  2. قیمت بالای کتاب و نویسنده های سطح پایین باعث میشه کسی استقبال نکنه
    یه کتاب درست درمون تو بساطشون پیدا نمیشه
    همش کتابای زنان ونوسی مردان فلان. راز ازدواج موفق. طالع بینی سواحیلی از این چیزا
    جمعش کنین

  3. سلام اولا که وضعیت کتاب و کتاب خوانی گراش معلومه دوما باید کار بشه و سوما اینکه بحث دنیای مجازی و دانلود کتاب و …ولی همه چیزش قدیمیش خوبه آیا اگر برن جستجوی کتاب در گوگل فقط میرن دنبال کتاب و بس ….باید از کودکی فرهنگ کتاب و کتابخوانی از طرق مختلف کار بشه و بسنده نکنیم به این نمایشگاه های کتاب ….و آخر اینکه این نمایشگاه در رابطه با تبلیغات اینکه قبل از برپایی باید تبلیغات بشه و خود مسئول ارشاد از طریق سایت ها ونشریه ها و… اطلاعرسانی کنه بعضی از کتاب هاش خوب بود و درصد تخفیف هم داشت و اینکه میگین سه نفر یعنی خود … چون موقعی که من رفتم حداقل ۶نفر مرد اونجا بودیم ….

  4. چندتا پیشنهاد دارم تاپ و ناب …… اولا مکان نمایشگاه باشه اسخر آبشار چون لا اقل کتاب ها خشک نشن و آبتنی هم بکنن و حوصله مسئول نمایشگاه سر نره دوما جوایز سفر به کربلا و .. بذارین و همچنین مسابقه شنا در حال کتابخوانی یا کتابخوانی زیر آب هم برگزار بشه و همچنین مسئولین هم بیان اونجا پٌز بدن و جوایز و قول و وعید بدن و ….ادامه دارد

  5. البته مسیول نمایشگاه هم در کم بازدید بودن نمایشگاه نقش داره ، چند تا از کتابها که پلمپ بود !!!! میگفتیم میشه بازش کنین چند صفحه ایش رو ببینیم یا فونتش یا تیتر هاش میگفتن خیر کتابها رو باید همینجور بسته بندی و پلمپ خریداری بشه !!!!
    مگه دارین لوازم برقی میفروشین ؟؟؟؟

  6. اطلاع رسانی نشده. سری قبلی من رفتم و کتابهایی تکراری و به قول دوستمون، زنان ونوسی و تغذیه و… داشتن. از بین همونها هم دو کتاب خوبی که بود گرفتم. مشکل اصلی این نمایشگاه‌ها کار نکردن با انشاراتی‌های معتبر مثل نیلوفر، چشمه، مرکز و… است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 نظر
scroll to top