بستن

جشن گراشی‌ها برای وصلت آسمانی‬

گریشنا: دوستداران اهل‌بیت(ع) به مناسبت سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع)و فاطمه زهرا (س) در حسینیه‌ها و تکایا جشن گرفتند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر  گراش؛ اولین مراسم جشن روز سه‌شنبه، بیست‌وچهارم شهریور ماه در حسینیه‌ی حضرت امام زین‌العابدین(ع) با حضور بیش از دویست نفر از خواهران شاخه آزاد و علاقمندان به اهل‌بیت(ع) برگزارشد.

این مراسم جشن، به همت امور جوانان این جمعیت و پایگاه بسیج فاطمیه (س) برگزار شد. در این مراسم که با آذین‌بندی مکان همراه بود، ابتداء یکی از خواهران عضو  کلام الله وحی را قرائت کرد و سپس  مجری برنامه دکلمه‌ای را در شان و منزلت این زوج آسمانی خواند. در ادامه این مراسم استاد حوزه و دانشگاه خسرو حسن‌زاده سخنرانی کرد؛ او مطالب آموزنده‌ای در خصوص این دو انسان کامل و معنوی که پیوند زندگی‌اشان از جانب پروردگار صورت گرفته بود بیان داشت.

از دیگر برنامه جشن مداحی و مولود‌خوانی توسط خانم نادرپور بود که به نحو شایسته‌ای مجلس را غرق شادی و سرور نمود.

در حسینیه‌ی ابوالفضل نیز مراسم جشنی ویژه عموم برگزار شد.حجت‌السلام بصیری، سخنران و عباس‌پور به عنوان مداح در این برنامه حضور داشتند. در قسمتی از این برنامه به افرادی که در مسابقه‌ی کتاب‌خوانی «ایران جوان بمان» شرکت کرده بودند به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

هیات هفتگی محبین اهل‌بیت(ع) نیز امشب، بیست‌وپنجم شهریور ماه ساعت ۲۲ مراسم جشنی را در حسینیه‌ی حضرت زینب(س) برگزار می‌کند. حجت‌السلام‌والمسلمین نادری به عنوان سخنران حول محور مدیریت زمان با نگاهی به حیا سخنرانی خواهد کرد. حاج محمد‌حسن عباس‌پور و مصطفی کارگر در این مراسم جشن مداحی می‌کنند.

مراسم جشن واحد خواهران هیات محبین علی‌اکبر(ع) نیز در مسکن مهر برگزار شد.

GASHEN19

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top