گریشنا: مرکز نیکوکاری ولی‌عصر(عج) و موسسه‌ی خیریه‌ امام علی(ع) با مبلغ صدوهفتاد میلیون ریالی در جشن عاطفه‌ها مشارکت کردند.

به گزارش رستم‌پور، مدیر کمیته امداد گراش: مرکز نیکوکاری حضرت ولیعصر(عج) گراش به عنوان فعال‌ترین مرکز نیکوکاری استان فارس به همراه موسسه خیریه امام علی(ع) در آستانه سال تحصیلی جدید و همگام با سراسر کشور، ضمن تامین هزینه کیف، لوازم التحریر و لباس فرم، به یاری دانش‌آموزان نیازمند شتافت.

در این اقدام نیک‌اندیشانه، حاج عبدالکریم جعفری، ریاست هیات عامل مرکز نیکوکاری ولیعصر(عج)، مبلغ صد میلیون ریال از سوی این مرکز به منظور تامین هزینه لوازم‌التحریر و کیف سیصد دانش‌آموز نیازمند را متقبل شد. موسسه خیریه امام علی(ع) نیز مقدار صد قواره پارچه جهت لباس فرم مدارس به ارزش چهل‌وپنج میلیون ریال و سی میلیون ریال وجه نقد جهت تامین نوشت افزار دانش‌آموزان نیازمند در نظر گرفته است.
او ضمن ارج نهادن و قدردانی از این اقدام خداپسندانه افزود:«حوزه مشارکت‌های مردمی این نهاد با فعال نمودن ستاد احسان و نیکوکاری شهرستان گراش از اوایل شهریورماه اقدام به جمع‌آوری این کمک‌ها نموده و پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی این نهاد در داخل و خارج ازکشور تا پایان مهرماه فعال بوده و آماده دریافت کمکهای خیرین می‌باشد.»

1