بستن

کمک اوقاف به مساجد روستاهای گراش

اداره اوقاف و امور خیریه گراش با جذب اعتبار ۳۲ میلیون تومانی اقدام به ساخت و تکمیل مسجد در روستاهای گراش می‌کند. حجت‌الاسلام زین‌الدینی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گراش جذب اعتبار در خصوص ساخت و تکمیل مساجد روستاها را سیاست کلی سازمان اعلام کرد و گفت: سیاست سازمان کمک به ساخت و تکمیل مساجد و بناهای مذهبی در روستاهاست که سعی می‌شود تا سال ۱۳۹۴ هیچ روستایی در کشور بدون مسجد نباشد.

ساخت مسجد در روستای گزدون (سبز پوش) با اعتبار ۲۰ میلیون تومانی، بیشترین مقدار هزینه‌ای است که اوقاف گراش از جلسه روز چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته در اداره کل اوقاف فارس دریافت کرده است. در این جلسه که با حضور مدیر کل، معاونین، مسئولین ستاد و ادارات در شیراز برگزار شد، به جز ساخت مسجد در گزدون کمک‌های دو میلیون تومانی برای تکمیل مساجد کنگ‌ریشه، زینل‌آباد و حسین‌آباد نیز تصویب شده است. همچنین شش میلیون تومان نیز برای تکمیل مسجد روستای دهلی در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام زین‌الدینی توضیح داد: کمک‌های اداره به ساخت مساجد تنها در بخش فیزیکی است و در خصوص ساخت مسجد گزدان، مشکل تهیه زمین را داریم که با اهدای زمینی توسط خیرین منطقه، ساخت این مسجد تا یک ماه آیند با عقد قرارداد با پیمانکار آغاز خواهد شد. گفتنی است اداره کل اوقاف فارس، بیش از دو هزار پروژه را درخصوص ساخت مسجد و بناهای مذهبی در برنامه امسال خود دارد.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

3 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top