بستن

آنچه امشب در روشنای علم می‌گذرد

گریشنا: با تابیده شدن روشنای علم به روی بیست‌ و چهار نفر از برگزیدگان کنکور سراسری، از این افراد امشب هفدهم شهریورماه، در سالن همایش‌های دانشکده‌ی علوم پزشکی تقدیر می‌شود. سرنوشت کنکوری‌های امسال نیز با اعلام نتایج مشخص شده است.

به گزارش خبرنگار گریشنا؛ ساعت ۲۱:۲۱ دقیقه‌ی امشب، شهروندان گراشی با حضور در دانشکده‌ی علوم پزشکی با برگزیدگان علمی شهر در کنکور سراسری آشنا می‌شوند و از آن‌ها به دلیل تلاش و پشتکارشان برای ارتقا سطح علمی شهر تجلیل می‌کنند. اسدی، دبیر اجرایی همایش روشنای علم می‌گوید: «سخنرانی دکتر امیر حمزه مهرابی، رئیس دانشگاه علمی – کاربردی قم؛ پخش مصاحبه با برگزیدگان کنکور سراسری؛ اجرای صندلی داغ با حضور محمد هاشم درویشی، رئیس آموزش و پرورش گراش، و پخش قسمت جدید دیرین‌دیرین گراشی ویژه‌ی همایش روشنای علم، قسمتی از برنامه‌هایی است که در این همایش به اجرا در می‌آید.»

او در ادامه می‌گوید: «مجید محبی، دبیر همایش و اداره‌ی آموزش و پرورش شهرستان حامی این برنامه است. همچنین دبیرستان ابدی، دبیرستان کوثر، کتابخانه آبشار اندیشه، موسسه‌ی نوین و اداره‌ی آموزش و پرورش جوایزی را به این دانش‌آموزان اهدا می‌کنند. حضاری که در این برنامه حضور خواهند داشت می‌توانند از اینترنت مجانی که شرکت رایانت در اختیار برگزارکنندگان همایش قرار داده است، استفاده کنند.»

Avi2O5Alp1ykq4-0v6WpO7FOudT8iIQ78MXSTyo-Q5w

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top