بستن

توضیح فرمانداری در مورد تعیین سهمیه‌های دیدار با مقام معظم رهبری

گریشنا: در پی درج خبر فرصتی برای دیدار یار و کامنت‌های مطرح شده پیرامون دیدار تعدادی از شهروندان با مقام معظم رهبری، روابط عمومی فرمانداری توضیحاتی را ارائه داد.

در این جوابیه آمده است: در پی تماس تلفنی حجت الاسلام و المسلمین سید رضا حسینی، امام جمعه محترم با آقای فرودی فرماندار محترم مبنی بر درخواست برگزاری جلسه هماهنگی پیرامون این سفر و با توجه به ضیق وقت، از تعداد بیست‌ و چهار نفر از مسئولین و معتمدین دعوت و جلسه‌ای در فرمانداری در روز چهارشنبه هفته قبل برگزار شد.

هماهنگی دیدار شخصاً توسط امام جمعه محترم بوده است. در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر در خصوص نحوه تامین هزینه و همچنین تعیین افراد دیدار‌کننده، پیشنهادهایی مطرح شد که در نهایت تصمیم گرفته شد تعداد چهارده نفر از اداره اوقاف و امور خیریه و حوزه علمیه، ده نفر از بخش مرکزی، شش نفر هیات رزمندگان، پنج نفر از کمیته امداد امام خمینی، پنج نفر از اتاق اصناف، دو نفر از نیروی انتظامی، بیست نفر از ناحیه مقاومت بسیج، چهار نفر از جمعیت هلال احمر، ده نفر از بنیاد شهید، دو نفر از شهرداری و دو نفر از جهاد کشاورزی که سرپرستی و مدیریت این کاروان با ناحیه مقاومت بسیج می باشد جهت اعزام معرفی شوند.

در ضمن با توجه به پیگیری‌های مجدد امام جمعه محترم، تعداد ده نفر به این سهمیه افزوده شد که متقاضیان می‌توانند ظرف مدت امروز تا فردا به صورت وسیله شخصی یا اتوبوس خود را تا ساعت شش صبح چهارشنبه، هجدهم شهریور ماه به مرقد مطهر امام خمینی (ره) رسانیده و خود را به مسئول کاروان معرفی نمایند.

13920506_0423319

16 نظر

  1. آقای عزیز نوبها و دیگر دوستانی که علاقه مندید به دیدار مقام معظم رهبری برین واز قافله یار جا نمونین.بفرمایین هنوز هم ظرفیت دارن.فقط خواهشن برین

  2. اونوقت اگه پنجاه نفر همزمان رفتن مرقد امام تکلیف چیه؟ یعنی اینجا ثبت‌نامی نیست؟
    یعنی مسولیتش با خود افراده دیگه.

  3. از مدیر محترم سایت درخصوص پیگیری موضوع و شفاف سازی این مبحث ممنون هستیم
    لیکن توضیح فرمانداری شفاف نیست البته ما هم توقع شفاف سازی صفر تا صد موضوع را نداریم شاید دوستان مصلحت ندانند . لیکن آماری که منتشر شده مبهم است . دوستان ننوشتند کل سهمیه شهرستان چقدر بوده است که منتخبین شهر گراش به ۹۰ نفر رسانده اند اما سهمیه فداغ و ارد و نیز نحوه هماهنگی اختصاص سهمیه آنها منتشر نشده . که اتفاقا ابهام کلی در بحث چگونگی انتخاب افراد و سهمیه در شهرستان بود نه در شهر
    با احترام و دعای خیر برای همه عزیزانی که قلم و قدم را برای حضور ولایتمداران با ولی امر مسلمین امام خامنه ای بکار گرفته اند
    اشعار رباعی را بپاس شکر گزاری و بهره مندی از نعمت وجود ولی امر مسلمین سروده ام که به مردم خصوصا راهیان دیدار با امام تقدیم میدارم
    ——————————————
    قسم بر حضرت بقیت الله قسم بر جانشین روحِ الله
    که ما هستیم زیر چتر الله و بر این نعمتش الحمدالله

  4. سلام
    کسانی که از طرف اداره ها معرفی شدند تا جایی که بنده خبر دارم افراد کارمند نیستندبلکه افراد عادی هستند که با ادارات همکاری میکنند .

  5. از توضیح و جوابگویی فرمانداری تشکر میکنم .هرچند به نوع و نحوه تعیین اشکال وارد است ولی نفس پاسخگویی به کامنت و اینکه به نظرات دیگران توجه میکنند اتفاق خوبی است .

  6. دوست عزیز در خبر قبلی گفتن که ۸۰ نفر از ارد هستن و۸۰ نفر از گراش ضمن اینکه انتخابی هم نیس.شما اسم کسی رو دیدی نوشته باشه که میگی انتخابی؟شمایی که گله داری هنوز هم جا است.اگه قصد داری بری بسم الله این گوی و این میدان.

  7. جناب امام جمعه جناب فرماندار.
    اعزام ریس و روسا و معاونین ادارات که هنر نمیباشد
    اگه از قشر متوسط و ضعیف شهر و آدمهای مخلص و خدادوست اعزام کردین درسته!!
    ما آخرش نفهمیدم ثبت نام بوده یا انتخاب سلیقه ای.
    خدا به دادمون برسه با این نوع مدیریت عادل و معتدل

  8. کی گفته روسای ادارات ومعاونین هستن.اصلا شما میدونی چه افرادی رفتن؟بیشتر افراد کسایی هستن که نه رییسن،نه معاونن،نه کارمندن، نه وابستگی درجه یک به کارمندا دارن.همشهری عزیز ودلسوز بهتره قبل از اینکه کامنتی بزاری واظهارگله مندی بکنی کمی تحقیق بکنی.

  9. همشهری عزیز شما هم لطف کن خبر بالا رو دقیق بخون بینم چی درج شده؟؟؟؟؟؟؟
    بعدش هم نکنه شما هم یکی از اعضای اعزامی هستین ؟؟؟؟
    بهترین کار این بود که اول إطلاع رسانی میشد بعدش ثبت نام و به قید قرعه بین آقایون و خانمها انتخاب میشد.حالا هر کی خواست بره هر کی نخواست جاش رو به کسی دیگه ای بده.
    اگه فرمانداری و دفتر امام جمعه بزارن البته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 نظر
scroll to top