بستن

اولین واکنش‌ها به برکناری دکتر بهمنی در فضای مجازی

گریشنا: انتشار خبر برکناری دکتر میرزاخلیل بهمنی از ریاست دانشکده علوم پزشکی گراش در روز چهارشنبه (خبر در گریشنا) واکنش‌های زیادی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت. از اولین واکنش‌ها، نامه‌ی سرگشاده‌ای است که از طرف جمعی از «دانش‌آموختگان ‌و دانشجویان گراشی دانشگاه‌های سراسر کشور» و البته بدون امضا خطاب به وزیر بهداشت نوشته شده است و با ذکر بندهایی، درخواست ابقای دکتر بهمنی را در سمت ریاست مطرح کرده است؛ و همچنین یک بیانیه مردمی که خطاب به وزیر بهداشت نوشته شده است و عمل‌کرد دکتر بهمنی را در طی مدت ریاست‌اش بر مجموعه علوم پزشکی گراش خاطرنشان کرده است و ابقای او را خواستار شده است. متن این نامه و بیانیه در ادامه می‌آید.

دکتر بهمنی اظهار نظر بیشتر را به آینده موکول کرده بود. هنوز اظهار نظر رسمی درباره این موضوع ابراز نشده است.

Bahmani-hasanzadeh

 

نامه سرگشاده دانشجویان

وزیر محترم بهداشت، جناب آقای دکتر سید حسن قاضی‌زاده هاشمی

با سلام و احترام؛ با درج خبری در تاریخ ۹۴/۶/۱۲ در سایت دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی امام جعفر صادق (ع) گراش، مطلع شدیم ریاست فرهیخته و تلاش‌گر این دانشکده بنا به دلایلی مبهم، در حین ماموریت از سوی دکتر ایمانیه ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان فارس، از سمت خود برکنار شده‌اند. ما دانشجویان و دانش‌آموختگان گراشی دانشگاه‌های سراسر کشور ضمن اعلام ناراحتی و مخالفت با این تغییر سلیقه‌ای، خواهان بازگشت این مدیر ارزشی به مجموعه‌ی مذکور و برخورد وزارت بهداشت با دست‌های پشت پرده‌ی این ماجرا هستیم.

اولاً، دوره‌های مختلف مدیریت دانشکده علوم پزشکی گراش همانند هر مجموعه‌ی دیگری نقاط قوت و ضعف مختلفی داشته است و داشتن نگاهی جامع به آنها، شرط یک داوری عادلانه است. عده‌ای با روی کار آمدن ریاست جدید این دانشکده عرصه فراغت حال را بر خود تنگ دیده و رویه‌ی مدیریت جهادی ایشان بر مجموعه ی تحت امر به مذاق‌شان خوش نیامد. کما اینکه کمی پس از شروع کار ایشان سنگ‌اندازی را شروع کرده و فریاد اعتراض بر مدیریتی که همگان شاهد و واقف بر خدمت صادقانه ایشان هستند، بلند کردند.

ثانیاً، تجربه‌ی چندین ساله‌ی مدیریت دکتر بهمنی بر مجموعه‌ی علوم پزشکی گراش، جامعه‌ی دانشگاهی را به این نتیجه رسانده است که در شرایط فعلی بهترین گزینه‌ی بومی جهت مسند ریاست این مجموعه‌ی عظیم دانشگاهی، شخص دکتر بهمنی می‌باشد. آنچه عیان است چه حاجت به بیان است؟ اگر مشکل مدیریتی ایشان عدم رضایت مردم از وضعیت نظام سلامت و مجموعه‌ی بهداشت گراش بوده است (که این‌گونه نیست) مسئولان آن وزارت‌خانه می‌توانند به صورت رودررو از خدمات‌رسانی ایشان از مردم سوال کرده و اگر دلیل عزل، عدم تبعیت ایشان از سیاست‌های وزارت‌خانه‌ی متبوع بوده است، بر همگان آشکار است که سطح خدمات‌رسانی دانشکده علوم پزشکی گراش از بسیاری از مناطق کشور و حتی مراکز استان ها، بیشتر و بالاتر است. مگر نه این که اهداف آن وزارت‌خانه خدمات‌رسانی هرچه بهتر به مردم جهت کاهش آلام است؟ حال سوال اینجاست جناب دکتر ایمانیه بنا بر چه ضرورتی اقدام به تغییر ایشان کرده‌اند؟ این‌گونه که پیداست، دست‌هایی پشت پرده، دکتر ایمانیه را مجبور کرده‌اند که ایشان را از گردونه‌ی مسئولیت خارج سازند.

ثالثاً، برکناری دکتر بهمنی در شرایطی صورت گرفته است که ایشان در ماموریت کاری به سر می‌بردند. جناب آقای وزیر، آیا این انصاف است که پاسخ فردی که سال‌ها در جهت ارتقای نظام سلامت کشور کوشش کرده است، این‌گونه داده شود؟

رابعاً، جامعه‌ی دانشگاهی شهرستان و مردم همیشه در صحنه‌ی این شهرستان ضمن رضایت از مدیریت ایشان بر دانشکده گراش، همواره شاهد حضور موثر ایشان در میان اقشار مختلف مردم در جهت پیش‌برد اهداف عالیه وزارت بهداشت و درمان بوده‌اند، کما این که در ذیل به گزیده‌ای از نقاط قوت مدیریتی ایشان اشاره خواهیم نمود:

– مدیریت مناسب ایشان در خصوص رسیدگی به مناطق محروم شهرستان و اجرای شایسته طرح تحول نظام سلامت در محدوده‌ی استحفاظی

– بالا رفتن سطح آموزشی دانشکده علوم پزشکی و احیای فضای نشاط علمی در مجموعه‌ی دانشگاه

– همکاری و ارتباط مجدانه مجموعه‌ی دانشگاه علوم پزشکی با نهادهای فرهنگی، علمی و اجتماعی سطح شهرستان در جهت آبادانی هرچه بیشتر شهرستان گراش

– گسترش و توسعه آموزشی دانشگاه و تاسیس رشته‌ها و دانشکده‌های جدید

– فراهم کردن بستری که در آن همه افراد دانشگاه از دانشجویان گرفته تا اساتید و کارمندان و مردم شهر به صورت مستقیم با ریاست دانشگاه در ارتباط بودند و پاسخ خود را دریافت می‌کردند.

اینها قسمتی از نقاط قوت مدیریت جناب آقای دکتر میرزا خلیل بهمنی است که به آن اشاره شد.

در پایان با توجه به نکاتی که ذکر شد، به وزیر محترم بهداشت و درمان پیشنهاد داده می‌شود قبل از صدور حکم قطعی، از برکناری این نیروی ارزشی جلوگیری کرده و با این کار موجبات آسوده‌خاطری مجموعه‌ی دانشگاهی شهرستان گراش را فراهم نماید.

والسلام علی من تبعه هدی

دانش‌آموختگان و دانشجویان گراشی دانشگاه‌های سراسر کشور

 

13940209 Behdasht Vazir (122) Bahmani

 

بیانیه مردمی

وزیر محترم و محبوب و پرتلاش بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

جناب آقای دکتر سید حسن قاضی‌زاده هاشمی (دام عزه)

با سلام و تحیات

امروز حضور مدیران متعهد، مخلص، پرتلاش و انقلابی در مسند بالاترین مقام دانشگاهی و به عنوان ریاست دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور، از اقدامات مدبرانه‌ی حضرت‌عالی در کشور است، که انتخاب و انتصاب شایسته جناب آقای دکتر میرزا خلیل بهمنی به سمت سرپرستی دانشکده علوم پزشکی شهرستان گراش از طرف حضرتعالی نمونه بارز این اقدام هوشمندانه و مدبرانه بود.

انتخاب و انتصاب ایشان که خود از یادگاران دفاع مقدس و برادر دو شهید بزرگوار و معتقد به نظام مقدس جمهوری اسلامی و دارای توان مدیریتی بالا بود، باعث شد علوم پزشکی گراش حرکت رو به جلو خود را آغاز و بلاتکلیفی در بسیاری از امور اجرایی این دانشکده را رفع نماید و موجب سامان بخشیدن به بسیاری از ناباسامانی‌های این مجموعه گردد.

پس از گذشت ۱۷ ماه از حضور جناب آقای دکتر بهمنی در سمت سرپرستی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش، ما شهروندان وطن‌دوست گراش و حومه این شاهد تحولاتی شگرف در حوزه های مختلف آموزشی، بهداشتی، درمانی، دانشجویی و فرهنگی و تحقیقاتی بوده ایم که این خود نشان از توان بالای مدیریتی ایشان دارد.

تبیین و شفاف‌سازی طرح تحول نظام سلامت، گزارش‌های متعدد از زمان اجرا تاکنون از تریبون نماز جمعه و در مجالس و محافل عمومی، برگزاری جلسات متعدد با متخصصین توسط سرپرست دانشکده گراش از دلایل اجرای موفق طرح تحول نظام سلامت در شهرستان گراش می باشد که باعث رضایت‌مندی مردم در این شهرستان شده است؛ که همه ی اینها نشان از دلسوزی و پشتکار و درایت ایشان دارد که نه تنها فقط در اجرای این طرح بلکه در اجرای تمامی طرح های وزارت محترم بهداشت، با جان و دل و اشتیاق و با پیگیری های مستمر سعی در اجرای دقیق طرح‌ها را دارند.

سامان بخشیدن به آموزش دانشکده‌های پیراپزشکی و پرستاری، مستقر

نمودن اعضای محترم هیات علمی، تجهیز کلاس‌ها به مدرن‌ترین وسایل کمک آموزشی برگ زرین دیگری از خدمات ایشان است.

اهتمام ویژه به جلسات پرسش و پاسخ بیماران، شهروندان، مراجعه‌کنندگان و بازدیدهای مکرر از مراکز درمانی، دستورات سریع و صریح برای پیگیری مشکلات، اهتمام به کارهای فرهنگی و تاکید ایشان بر افزایش روحیه خدمت به مردم، حمایت صددرصد از برنامه های فرهنگی ملی مذهبی و … نیز از اقدامات ارزشمند ایشان در زمان تصدی سرپرستی دانشکده علوم پزشکی می‌باشد.

فعالیت‌ها و اقدامات مهم و برجسته‌ی دیگری همچون:

– اخذ مجوز قطعی دانشکده علوم پزشکی گراش

– استقلال دامنه سایت علوم پزشکی گراش

– استقلال حراست علوم پزشکی گراش از شیراز

– تصویب آرم و نشان علوم پزشکی گراش

– جذب ۱۴ نفر اعضای هیات علمی جدید

– عقد تفاهم‌نامه با مراکز علمی و اموزشی معتبر

– افتتاح بخش دیالیز بیمارستان

– راه‌اندازی انواع سامانه های نظارتی و رسیدگی به شکایات ۱۵۹۰ و ۱۶۹۰ و …

– افتتاح خانه بهداشت روستای خلیلی

– افتتاح داروخانه ارد

– افتتاح کلنیک دندان‌پزشکی ارد

– افتتاح خانه بهداشت روستای آغصه

– دعوت از شخصیت‌های علمی و آموزشی کشور جهت بازدید از دانشکده علوم پزشکی گراش جهت تبادل اطلاعات علمی و آموزشی

– احیای روابط عمومی علوم پزشکی گراش و درج اخبار روزانه فعالیت‌های معاونت‌های مختلف در سایت برای اطلاع عموم

– تشکیل و استقلال مجمع خیرین تامین سلامت شهرستان گراش با حضور حاج آقا نیری

– سرکشی و بازدیدهای مکرر از مراکز بهداشتی درمانی روستایی تحت پوشش علوم پزشکی گراش

– پیگیری‌های مستمر شخص ایشان در وزارت بهداشت در تمامی امور

– حمایت و پیگیری در راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری شهرستان گراش

– حمایت و پیگیری در راه‌اندازی مرکز مستقل حمایت از بیماران خاص

فقط گوشه‌ای از اقدامات جناب آقای دکتر بهمنی می‌باشد که با حمایت حضرتعالی و معاونین و مشاورین حضرتعالی صورت پدیرفته است و گواه صادقی است بر تلاش این برادر بزرگوار.

به‌حمدالله ایشان امروز در بین مردم شهرستان به مدیری توانمند و انتقادپذیر شهرت یافته است که با نگاهی به اخبار منتشر شده در طول ۱۷ ماه گذشته در سایت علوم پزشکی گراش و سایت‌های منطقه کاملا مشخص است که هدف اصلی ایشان خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم است و به گفته خود ایشان خدمت‌رسانی به مردم توفیقی است از جانب حق تعالی که باید قدر دانست.

در پایان ما شهروندان وطن‌دوست گراش و حومه با تایید عملکرد ارزنده و مثبت جناب آقای دکتر میرزا خلیل بهمنی در زمان تصدی سرپرستی این دانشکده، حمایت همه‌جانبه خود را از ایشان اعلام داشته و خواستار ابقای ایشان می‌باشیم.

از خداوند منان برای شما وزیر محبوب و پرتلاش و همه مدیران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و همه خدمت‌گزاران به مردم، سعادت و سلامت و سرافرازی مسئلت می‌نماییم.

Dr Bahmani

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

63 نظر

  1. بهتر است نظرات متخصصان مشغول در بیمارستان نیز جویا شوید بعدا خواهید دید که برکناری ایشان بی دلیل نبوده

    1. والا ما هر چی بررسی کردیم، دیدیم همش زد و بند سیاسی و کج فکریهای گروه هایی در داخل شهر هست که نمیتونن شخصیت های فعال رو تحمل کنن

      میدونید چرا؟
      چون خودشون متهم میشن به کمکاری

      الهم اجعل عواقب امورنا خیرا

      1. من با نظر شما مخالفم
        زخمات دکتر بهمنی رو نادیده هم نمیگیرم
        ولی بیانیه درج شده حقایق را بیان نمیکند
        اکثر اقدامات ذکر شده توسط افرادی دیگر و هیت امنای محترم پیگیری و انجام شده است و دکتر بهمنی نقشی یا نداشته یا کم رنگ بوده ولی چرا باید به نام ایشان ذکر گردد. چرا ؟؟ چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    2. بهتر از این که شما فرمایش می کنید این هست که ازکل پرسنل بپرسند که مدیران بیمارستان چه ساعتی سر کار می آیند و فیش حقوقیشان چقدر هست تا تمام واقعیت ها مشخص شود
      دکتر بهمنی با تمام وجود برای برخورد با رانت های بیمارستانی حمایتت می کنیم …. مردید

    3. مثلا چند متخصص شمارشون بذار تا ما باهاش تماس بگیریم و متوجه بشیم حق با کیه ؟
      ولی ما نامه ای دیدیم که تعداد زیادی از پرسنل و متخصصین در حمایت از دکتر بهمنی امضا کردن
      حالا شماره چند متخصص بذارید تا بپرسیم

    1. نظر دانشجو صرفا مهم نیست
      ببینید دوستان نظرات سایر قسمت ها مهم و سازنده است در کنار نظرات دانشجوها
      دکتر بهمنی تلاش ها و خدمات سایر معاونت ها را به اسم خودشون معرفی می کردند .
      نمونه های بارز : احداث خانه های بهداشت ، افتتاح پروژه های بیمارستانی و … اینها پیگیری ها و تلاش های سایر افرادی مثل دکتر محمدی ریئس شبکه بهداشت و دکتر گلستان و دکتر گلستان روسای بیمارستان و هیئت امنای شهر بوده و جناب دکتر بهمنی از خیلی های آن بی خبر بوده .
      باید منصفانه به این بحث نگاه کرد.

    2. ان چه که مشخصه ادم باید ببینه نه اینکه حرف چهار تا دانشجو که اگه درصدی به ضرر شون باشه هزار تا حر ف در میارن. تا جای که ما متوجه شدیم به ثمر رسوندنه کار های نیمه تمام و شروع کار های جدید بوده. حالا دانش جو ها چی میخواستن که جناب دکتر انجام نداده اینم خود جای تحمل. ولی در کل بدون دلیل محکمه پسن ایون رو بر کنار کردن درست نبود.

  2. اختلاف تنش و درگیری های متعددی بین کارکنان دانشکده بوجود آمده که نتیجه مدیریت سلیقه ای و غیرمنطقی ایشان بوده است.
    هر کسی نتیجه عمل خودش را میبیند. آقای دکتر بهتر است برای تدریس سر کلاس خودش برود .

    1. متاسفانه جناب دکتر بهمنی علاوه بر مدیریت سلیقه ای
      در عمل کردن به حرف ها و وعده وعیدها ضعیف بودند و نیاز بود این مشکل مدیریتی اصلاخ و ریشه ای حل و فصل شود . که انشاالله با ریاست جدید شاهد ترقی و رشد در تمام زمینه ها باشیم

  3. متخصصان شاغل در بیمارستان چه کسانی هستند ؟ من خودم از سه چهارتای انها بارها شنیدم مافبای بیمارستان و شبکه – همانهایی که ماههاست دارن زیرآب رییس خود را میزنند – [….] هستند و هر چ پول وزارتخونه است دارن هاپولی میکنند ! متخصصین محترم هنوز هستند میتوانید بپرسید .

  4. به نظر من دکتر بهمنی بهترین فرد از گراش برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی هست. بهتره از الان روی این قضیه کار کنیم.

  5. سلام نظرات متخصیص ارتباط به رئیس بیمارستان ومعاونت درمان دارد بعد به ریاست دانشگاه ببخشید

  6. کاش علت برکناری هم بیان میکرد دکتر ایمانیه وشفاف سازی مشید و این همه حسد گمان نبود…دکتر ایمانیه دانشگاه محل علم نه محل سیاسی کاری وجناح بازی ولی در ایران بیشتر محل کار سیاسی وبهره برداری جناحی هست تا تولید علم…..

  7. برکناری هیچ مدیر و مسئولی بی دلیل نیست .
    مدیر و ریس مجموعه ای که پرسنل رضایت نداشته باشند جایگاهی نخواهد داشت .

    1. نظر پرسنل گرفتن کار سختی نیست عزیز ….. تهمت تا چه اندازه … اگه مردید برگ نظرسنجی پخش کن و بزن توسایت اون وقت متوجه میشی که پرسنل از چه کسی ناراضیست….
      دکتر بهمنی همه پرسنل حمایتت می کنن

  8. پشت هر عزل و نصبی عده ای سود میبرن و عده ای ضرر میکنن،پس هر انتقادی و هر حمایتی إحساسی خواهد بود،بهتر هست گریشنا با دکتر ایمانیه تماس بگیرد و علت عزل و نصب این دو عزیز که بدون شک هدف شان پیشرفت علمی گراش میباشد جویا شوند شاید دلیل منطقی داشته باشند و مردم تفهیم شوند

  9. گیرم برکناری ایشان توجیه داشته ولی نبایست از واژه برکناری استفاده میشد بهتربود از همان واژه استعفا بهره می برد اگه این مورد تو شهر همسایه مون اتفاق می افتاد نه تنها رسانه ایش نمی کردن بلکه با احترام پست دیگه ایی هم بهش می دادند

  10. اولا که این نامه از طرف دانشجویان نیست بلکه از طرف کارکنان دانشکده هست بحرحال اقای ایمانیه دلایلی داسته اند که ایشان عزل شوند نمونه بارزش از جذب نیرو های غیر متخصص در واحد دانشکده مثلا […]

    1. این عکس بعضی ادم ها رو کور میکنه خوشحالم با اینکه برکنارش کرده بودن بدون دلیل بازم برای اجنبی ها ارزش داشت داره/. ولی همشهری هاش حرف در میارن.

  11. ضمن سپاسگزاری از معاونین حوزه های مختلف دکتر عبدالهی ، دکتر محمدی معاونت بهداشت ، دکتر گلستان معاونت درمان و دکتر محقق معاونت توسعه
    انشاالله جناب آقای دکتر حسن زاده با بیس علمی در زمینه بهداشت و درمان و تدبیر و درایت دانشکده گراش رشد و ارتقاء دو چندان داشته باشد

    1. ما هم تشکر میکنیم و فقط اینو اضافه میکنک برخی از افراد اسم برده شده در بالا به دلیل خیانت و دغل بازی زمینه نارضایتی پرسنل و پزشکان متخصص را فراهم کردن تا منتسب کنند به دکتر بهمنی
      ما خودمون از نزدیک شاهد بودیم پول ها پرسنل بیمارستان را پرداخت نمی کردن تا نارضایت ایجاد کنن و بایندازن به گردن دکتر بهمنی ، در صورتی که پول های کارکنان دانشکده به موقع پرداخت میشد
      اگه تقصیر دکتر بهمنی بود پس چرا پرداختی پرسنل دانشکده تاخیر نداشت و همشه بینلرستان با تاخیر پرداخت می کنند

      1. شما فقط چون دستتون بابت هاپو کردن پول ها با حضور دکتر بهمنی و… رو میشد این خیانت ها را کردید خدا ازتون نگذره که بخاطر منفع خودتون یک مدیر پر تلاش و جهادی که روزی ۱۴ ساعت کار می کرد و پیگیر کارها بود را بخاطر خودتون زیز ابش رو زدید

  12. ریس دانشکده ای که نتواند خشم خودبگیرد تاجاییکه قندان بطرف ریس بیمارستان پرت کند بهتر است کنار برود

  13. به نظر باید علت برکناری دکتر بهمنی را از دکتر ایمانیه پرسید و ایشان باید شفاف سازی کنند تا مردم قانع شوند و اگر شما سایت وزین گریشنا که همیشه مسایل شهر را پیگیری میکنید از ایشان تقاضا کنید که علت را بگویند تا مردم ازشک و شبهه در بیایند

  14. یک زن ریس دانشکده لار است ۹۰نفر را جذب و استخدام کرده. حدس بزنین دکتر بهمنی چند نفر را استخدام کرده؟ صفر نفر. برید صحت حرفم رابررسی کنید

    1. اقای حسن
      نشستن و حرف زدن کار بسیار راحتی هست..
      شما مگه تو سیستم دانشگاه هستی که میگی صفر نفر؟؟؟
      من به شخصه و دوستم الان ۵ ماهه در دانشگاه مشغول به کار هستیم..
      استخدام هم از طرف دولت هست و هیچ کس نقشی در اون نداره باید منتظر ازمون استخدامی دولت باشی..
      الکی و ندانسته بهتره حتی حرفی زده نشه

    2. مرد مومن
      خودت هم خوب میدانی و فقط میخاهی دکتر بهمنی را خراب منی
      اگه لار با ریاست خانم دکتر رئوفی تونسته ۹۰ نیرو بگیره
      اولا پیگیری و درخواست نیرو از مدتها قبل دکتر رئوفی توسط معاونت درمان و معاونت توسعه منابع انسانی دانشکده لار داده شده نه خانم دکتر رئوفی
      دوما یکی ناراحتی های دکتر بهمنی با معاونینش سر همین بوده که […]

      1. حسن آقا خوب میدونم این حرفها (کینه ورزی ها)رو از کجا خط میگیری
        توصیه میکنک با تحقیق و بررسی بیشتر خودت رو بخاط ادمای … به خطر ننداز و اخرتت رو خراب نکن

      2. ببینید اگر مجوز نیرو دانشکده لار مربوط به قبل از خانم دکتر رئوفی است و در زمان دکتر فرامرزی بوده است ، دکتر بهمنی هم در زمان ریاست پیشین لار ریاست گراش بوده چطور دانشکده لار تونست پیگسری کند گراش نتونست . در ضمن تا ریاست پیگیر نباشه معاونت هر چقد هم دست و پا بزنه چهره ساز نیست .

  15. لطفا دوستان بدون غرص وبدور ازاحساسات بنویسید مستند این افتتاحیه ها واخذمجوزها راذکر کنید که توسط ایشان بوده فکر نکنم بتونید بیارید چون کسان دیگری انجام داده اند

    1. حسن آقا
      همین کفایت میکنه که در این همه مدت که دیگر آقایون بودن نهد تنها گراش و حومه در حوزه سلامت پیرفت نکرد بلکه پس رفت هم کرد
      ولی با حضور دکتر بهمنی و پیگیری های مکرر و بازدیدهای پی در پی منجر به انسجام فعالیتهای دانشکده در حوزه بهداشت ودر مان و آموزش شد ان چیز که عیان است چه حاجت به بیان است
      ضمنااگه دوباره بهانه الکی نمیاره برو دانشکده و درخواست رویت دیدن درخواست ها و پیگیریهای اون کارها که در نهایت منجر اخذ مجوزها شده کن

      1. از روی تعصب و کورکورانه حرف نزنید .
        منکر پیگیری های ایشون نیستیم ولی در خصوص بهداشت اصلا موافق نیستم چون کسانی دیگر پیگیر و نهایتا اخذ مجوز بوذند
        شما برید پرس و جو کنید آفای دکتر محمدی ریئس مرکز بهداشت شهرستان گراش در وزارت بهداشت و کمیسیون بودجه هر ساله چه نقشی داره ؟؟
        بودجه میلیاردی مساوی با دیگر دانشکده های کشور برا گراش جذب میکرده و به جرات تمام مجوزهای حوزه بهداشت توسط اونه
        خود دکتر بهمنی این مطلب من به جرات میگم تائید میکنه.

  16. با سلام
    متاسفانه دلیل اصلی برکناری دکتر بهمنی عدم انتقادپذیر بودن وی و لحن بیان تند وی در حوزه مدیریتی بوده است .
    ان شالله با حضور دکتر حسن زاده و مدیریت وی دانشکده علوم پزشکی گراش ترقی پیدا کند

    1. شما که میگی حتی یک مثال بیار عزیزم نه اینکه از همونایی که مغرض هستن و با نامردی و دروغ گویی زیر آب زدن نقل قول کنی
      اتفاقا خیلی هم انتقاد پذیر و در برخورد با کم کاری و تخلف کاملا جدی بود

      1. پس اصلا تیز بین نیستید استاد
        اگه ما با ایشون برخورد داشتیم که برخوردشون تند و عدم انتقاد پذیر بودند .
        نمونه های بارز آن که دیگر بارها در مجموعه علوم پزشکی آشکار بوده است .
        جلسات هیئت ریسه و جلسات دیگر تاز جمله جلسه مدیریت بحران . جلسه در مرکز پیشگیری از سرطان جلسه کاهش تصدی گری

  17. این همه مسئول عوض کردین به کجارسیدین که این بنده خدا هم از ریاست برکنارش کردن.
    خلاصه سرتون در نیارم تازمانی که تو گراش تمام ادارات ریاست هایش گراشی باشند هیچ پیشرفتی نخواهیم داشت چون در گذشته تجربه هانشان داده هست

  18. من اهل گراش نیستم و در مجموعه علوم پزشکی گراش کار میکنم . کاش شهر ما هم شخص فعالی مثل دکتر بهمنی داشت. به نظرم ایشون یه دلسوز واقعی برای شهر و بیمارستان گراش بودند…

  19. به نظر شما سایت محترم گریشنا باید مصاحبه‌ای با دکتر بهمنی ترتیب بدین و علت برکناری‌شون و مسائل پشت پرده را از خودشان بپرسید تا برای مردم روشن شود و این همه حدس و گمان نزنند.

  20. با سلام
    پروژه های ارد خیر ساز بوده و دکتر بهمنی هیچ نقشی جز بریدن روبان نداشته است.
    اما قابل ذکر است که ایشان را ما هر وقت خواستیم تهران بود.
    شما از دکتر ایمانیه تقاضای ملاقات کنید راحت تر در دسترس هست تا دکتر بهمنی
    ایشان استانی را اداره میکند و اوشون شهری”
    پس حرفای حسن آقا منطقی تر است تا نامه دوستان”

    1. بنده خدا معلومه از کارای اداری چیزی سر در نمیاری یا هم میخای مغلطه کنی چرا که اولا اگه دکتر بهمنی میرفتن تهران دنبال پیگیری کارها و مجوزها بودن
      دوما همین پرئژه خیر سازی که میگی مگه میشه بدون مجوز خیر بیاد درست کنه ؟اگه میشه پس برو ساختمانی به اسم استانداری ارد تو ارد درست کن بعد بگو چون خیر پول داده حالا اینجا استانه خخخخخس
      سوما اینکه دکتر بهمنی ایقدر مرد بود که حتی در روزی عزل شد هم در تهران دنبال مجوز مرکز تحقیقات برای گراش بود که الحمدالله موفق هم شد و مجوز هم گرفت حالا قضاوت با شما

    2. دوست عزیز بهتره اینقدر یک طرفه به قاضی نری..
      همون پروژه های خیر سازی که شما میگی یک سری برنامه ریزی ها و نظم و ترتیبی لازم هست تا به مرحله به قول شما روبان بریدن برسه..
      مورد دوم که ما هر وقت ایشون رو خواستید سعی کنید سه روز اخر هفته باشه ایشون هستن و من به شخصه حضور ایشون رو دیدم تو این سه روز و دیدم هم که چقد روز های پرکاری دارن.. خواهشا ندانسته قضاوت نکنین و الکی جو سازی نکنید..

  21. با سلام
    بعد از مشاهده کامنتهای عزیزات لازم دانستم چند نکته یاد اور شوم
    ۱-از زحمات چندین ماهه جناب دکتر بهمنی تشکر میکنم و ارزوی موفقیت دارم
    ۲- نباید عزل جناب دکتربهمنی را به خانواده شهدا ربط داد ( اگرچه شهدا چشم و چراغ ملتند )
    ۳ یکی از علل موفقیت مدیران ارشد. آشنایی با سازمان خود می باشد که متاسفانه جناب دکتر بهمنی ( دامپزشک و متخصص ویروس شناسی ) حتی یک ساعت هم نه درحوزه درمان و نه در حوزه بهداشت کار نکرده اند
    ۴- لیست اقدامات ذکر شده که در فضای مجازی به ایشان نسبت داده شده است یا این قدر کم ارزش بوده ( مانند راه اندازی خط تلفن ۱۵۹۰ و ۱۶۹۰ و جلسه با همکاران و…) و یا اصلا ایشان هیچ دخالتی در این امور نداشته اند ( راه اندازی داروخانه ارد و افتتاح دیالیز و …)
    ۵ شناخت از منابع انسانی هر سازمان و نوع تعامل با آنان بهترین راه جهت موفقیت مدیران ارشد آن سازمان می باشد که متاسفانه ایشان با نیروهای انسانی دانشکده همانند نیروهای درون یک پادگان رفتار می نموده اند که این نوع رفتار باعث نارضایی شدید پرسنل و مسئولین شده بود
    ۶- عدم موفقیت در جذب نیرو و ارتقاء تشکیلات دانشکده ( دانشکده لار قریب به نود نفر ردیف استخدامی جذب کرده است )
    ۷-…….

    1. با سلام خدمت مریم
      اولا برید و سوابق دکتر بهمنی رو در بیارید
      ۱- سابقه ریاست دانشکده گراش در از بدو افتتاح تا چند سال که بعدش هم رفتن ژاپن ضمنا روش مدیریت ایشون ژاپنی است نه پادگانی سخت کوشی پر تلاشی و جدی
      ۲- ریاست دانشکده هاو معاونت های مختلف در دانشگاه برزگ بقیه الله تهران و بیمارستان فوق پیرفته بقیه الله که اونجا حداقل چندین برابر اینجا نیروی انسانی و دانشجو داشته است (حدود ۱۲۰۰۰ دانشجو و ۳۰۰۰ پرسنل)
      ۳- بعدش هم نسبت به اون موضوع استخدام نیرو و افتتاحیه و اخذ موجوز یکی از عزیزان فکنم آگاه و پرستار توضیحات کاملی داده بودند مراجه کنید

    2. یه لحظه فکر کردم شما حتما معاونت وزارت بهداشت تشریف دارین که گفتین بعد از مشاهده کامنتها لازم دانستم جند نکته یاد آور شوم

  22. ما عوام همیشه عادت داریم بدون کمی فکر سوار بر موجی شویم که برای ما طراحی شده تا بر آن سوار شویم. از فوتبال بگیرید که برای تیم محبوب خود حتی سرودست می شکنیم و در حالی که حتی یک ریال نفعی برای ما نداشته تا زنده باد مرده بادهایی که برای هر رییس و رییس جمهوری می کنیم.
    دکتر بهمنی عزیز باشد یا نباشد و دکتر حسن زاده عزیز بیاید یا نیاید فرقی به حال من عوام نمی کند.
    سیستم بسیار آلوده تر، ناکارآمدتر، بی اعتنا به مشکلات شهروندتر از آن چیزی است که شخصی به تنهایی بتواند آن را بهبود بخشد.
    وقتی که دکتر تا پول عمل را دریافت نکند عمل نمی کند رییس این باشد یا آن چه فرقی می کند؟
    وقتی پزشک خانواده داریم ولی پزشکمان هر سری می پرسد چت بود قبلا؟ رییس این باشد یا آن
    وقتی وارد بیمارستان می شوی و سردرگمی و هرج و مرج در صف های دریافت ویزیت را می بینید این رییس باشد یا آن
    وقتی دکترها استخوان لای زخم می گذارند و می گویند تشریف بیارید مطب تا بگم چتونه تا هزینه بیشتری بگیرند. این رییس باشد یا آن
    و مشکلاتی از این قبیل هر کدام از ما به نوعی آن را تجربه کرده و با آن دست و پنجه نرم کرده ایم.

    شاید خیلی ها این عزل های یهویی را فاجعه می دانند. یا همین حرف هایی که چند سطر بالاتر اشاره کردم فاجعه ای عمیق تر باشد.
    اما نه
    فاجعه اصلی در راه است
    فاجعه ای که مقصر اصلی آن همین مسولین بهداشت کشور است.
    انواع غذاهای آلوده به انواع مواد اولیه بی کیفیت از روغن ها گرفته تا لبنیات و گوشت و غیره.
    و این می شود که بحران به وجود می آید. بحران سرطان. بحران قلب و عروق بحران اختلالات ژنیتیکی در نوزادان. مرگ و میر بالای کودکان/
    فاجعه این است.
    دکترها! مسئولین بهداشت!
    سلامت من پشیزی برای شما ارزش ندارد. این جایگاهتان است که مهم است و در آخر پوووووول.

    1. شاید هم درست میگی
      ولی در هر حال ما از بعضی نزدیکان شغلی دکتر بهمنی شنیده ایم که دکتر بهمنی داشت با همین نابسامانی ها مبارزه می کرد و روش درست مدیریتی (که بخشیش مدیریت ژاپنی بود )را پیاده می کرد که به مذاق بعضی از معاونیش خوش نیامد و اقدام به زمینه سازی حذف ایشون کردن
      ولی ظاهرا برعکس شده
      چاه مکن بهر کسی اول خودت بعدا کسی

  23. با سلام
    آرزوی توفیق وسلامتی برای دکتر حسن زاده را دارم
    ما گراشی ها همیشه به دنبال باند بازی هستیم کی به درد ما میخورد کی نمیخورد؟ پیشرفت وترقی وفرهنگ در مادیات خلاصه شده است نظر دهندگان عزیز که طرفدار دکتر بهمنی هستن بی خبر از خیلی از مسائل مهم وحیاتی در اداره سیستم بهداشت ودرمان شهرند..از بقال تا …ناراحت وخوشحال داریم اما بدنبال مدیری با کفایت ومدبر نیستیم ..چی به ما میرسه از ایل وتبار ما هست؟رفیق وآشنای ما هست؟ خدارو شکر که رررررررررفت

  24. و در اخر انشا الله در اخر این کار ها و برنامه ها که مشخصه ازکجا منشا میگیره رو بشه یه روسیاه هی به دشمنان گراش و جناب دکتر میمونه
    ان شا الله حق به حق دار برسه

نظرات غیر فعال

63 نظر
scroll to top