بستن

بردهای پرگل مقدمه‌‌ای بر فینال‌واره جوشن-گراش‌جوان

گریشنا: مسابقات فوتبال باشگاهی به هفته آخر رسید. جالب این که آخرین مسابقه این دوره شبیه یک فینال است. با مساوی شدن امتیازها، جوشن با یک تساوی و یا برد و گراش‌جوان در صورت برد به مقام قهرمانی خواهند رسید تا فوتبال گراش بعد از سه سال بلاتکلیفی، قهرمان تازه خود را بشناسد.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال گراش، هفته دهم مسابقات فوتبال قهرمانی باشگاهی یادواره پیشکسوتان باشگاه هلال احمر، زنده‌یادان محمدامین محسن‌فرد، سعید قاسمی‌زاده، حمید رایگان، رحمت نظری و احمد حاجی‌زاده برگزار شد. در این هفته هلال‌ احمر و ستاره‌آبی با توقف در برابر حریفان خود از کورس قهرمانی جا ماندند و جوشن و گراش‌جوان با بردهای پرگل، خود را برای بازی پایانی آماده کردند.

Football109

پرسپولس‌نوین و شهدا، ترمز هلال‌احمر و ستاره آبی را کشیدند

هفته دهم چهارشنبه ساعت ۱۷:۳۰ با بازی هلال احمر و پرسپولیس‌نوین آغاز شد. تیم دونده و جنگنده‌ی پرسپولیس نوین با گل منصور قاسمی از هلال احمر جلو افتاد. هلال احمر که برای زنده نگه داشتن امیدهای قهرمانی نیاز به برد داشت، تمام توان خود را گذاشت و توانست با گل مرتضی دانیالی بازی را مساوی کند. اما با از دست دادن دو امتیاز، دست هلال احمر از قهرمانی کوتاه ماند. حمید واحدی، جواد افشار، اسماعیل بلبلی و مجید افشار کار قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.
در بازی دوم هفته، تیم ستاره آبی یکی دیگر از مدعیان کسب مقام قهرمانی به مصاف شهدای میانه جدولی رفت. ستاره آبی بازی را خوب شروع کرد و توانست با دو گل سجاد اعجمی جلو بیفتد. اما مجید استوار از شهدا با یک ضربه سر عالی، اختلاف را به یک گل رساند. در ادامه مهدی محمدی یک گل دیگر برای ستاره آبی به ثمر رساند تا نتیجه سه بر یک شود. ولی این پایان کار نبود. حمید عالی‌پور هافبک خلاق شهدا روی دو ضربه ایستگاهی دروازه ستاره آبی را فرو ریخت و نتیجه سه بر سه به پایان رسید تا ستاره آبی هم از جمع مدعیان کنار برود. عبدالحمید عبدالی به همراه عبدالرضا حسین پور و محمدکاظم عابد بازی را قضاوت کرد و مجید افشار داور چهارم این دیدار بود.

Football107

نبرد میانه جدولی‌ها

پنجشنبه نوبت رقابت تیم‌های میانه جدول بود. ساعت ۱۷:۳۰ سومین دیدار هفته بین دو تیم شهیدان حسن‌زاده و شاهین برگزار شد. کار زیبای تیم شهیدان حسن‌زاده در این دیدار، تقدیم تندیس یادبود به احمد فرزانه مربی با اخلاق تیم شاهین و همچنین به کاپیتان‌های پیش‌کسوت شاهین، محمد جواد اکبری و محمد ملایی بود. شاهین در این بازی با هتریک اسدالله محمدی و تک‌گل محمدجواد آذرآئین چهار بر صفر شهیدان حسن‌زاده را شکست داد. حامد بابا احمدی داور بازی بود و غلامرضا افشار و عبدالرضا حسین‌پور به عنوان کمک داور و مجید افشار در صندلی داور چهارم کار قضاوت این دیدار بر عهده داشتند.

در بازی چهارم این هفته، استقلال با دو گل یعقوب زاهدی از سد مقاومت گذشت. داور این دیدار مجید افشار بود. کمک داوران غلامحسین افشار و علی ساکنی و داور چهارم عبدالرضا حسین پور بودند.

Football105

جوشن از گراش‌جوان سبقت گرفت

در بازی پنجم هفته، روز جمعه ۶ شهریور جوشن با انقلاب دیدار کرد. جوشن دیگر تیم مدعی کسب مقام قهرمانی در یک بازی کاملا برتر با هشت گل مسلم تابش، بهنام شیر شمسی، محمد باقرپور (دو گل)، علی منصور (سه گل) و محمدرضا عبدالهی در برابر تک گل علیرضا قنبری برای انقلاب، به پیروزی رسید تا رکورد پرگل‌ترین بازی این دوره از رقابت‌های هم جابه‌جا شود. جوشن به صدر جدول رفت و برای قطعی شدن صدرنشینی، در انتظار بازی پایانی هفته نشست. احسان جوکار این بازی را سوت زد و اسماعیل بلبلی و جواد افشار  او را در امر داوری به همراه حامد بابا احمدی کمک کردند.

آخرین بازی هفته دهم را گراش جوان و اتحاد برگزار کردند. گراش جوان تنها به برد نیاز داشت تا همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند. نیمه اول چنگی به دل نزد ولی با شروع نیمه دوم، حملات گراش جوان شدت گرفت و با چهار گل محمد خوشرو (دو گل)، محمد چترآبگون و سعید چترآبگون گراش جوان تیم اتحاد را شکست داد تا تماشاگران نیمه خوب و پرگلی را تماشا کنند. هر چند در نهایت گراش‌جوان برای رسیدن به صدر یک گل کم آورد. تیم جوشن با شکست تیم انقلاب با تفاضل یک گل نسبت به گراش جوان در صدر جدول مسابقات ایستاد. عبدالحمید عبدالی این بازی را سوت زد. محمدکاظم عابد و علی آشفته کمک داوران بازی بودند و حامد بابا احمدی داور چهارم بود. سرپرستی زمین در این شش دیدار بر عهده‌ی مهدی مهروری بود.

Jadval-Football10

فینال جوشن-گراش‌جوان برای شناخت قهرمان

هفته یازدهم و پایانی مسابقات از روز سه‌شنبه ۱۰ شهریور ساعت ۱۷:۳۰ با دیدار دو تیم پرسپولیس نوین و ستاره آبی آغاز می‌شود. در دومین دیدار همان روز، هلال احمر و شهیدان حسن‌زاده به مصاف هم می‌روند. هلال‌احمر برای سکوی دوم هم شانس دارد.
در روز چهار‌شنبه ساعت ۱۷:۳۰، مقاومت و شهدا با هم دیدار می‌کنند و بعد شاهین و انقلاب چهارمین دیدار را برگزار می‌کنند. پنجشنبه ساعت ۱۹:۳۰ یک دیدار برگزار می‌شود و دو تیم اتحاد و استقلال به مصاف هم می‌روند. جمعه نوبت به آخرین و حساس‌ترین مسابقه قهرمانی باشگاهی گراش می‌رسد. ساعت ۱۷ روز جمعه
دو تیم گراش جوان و جوشن با هم رقابت خواهند کرد. دو تیم ۲۴ امتیازی که جوشن با تفاضل ۱+ صدرنشین است.

دبیر عکس پایگاه خبری هفت‌برکه دبیر انجمن فیلم و عکس گراش

4 نظر

  1. چرا در همه خبر ها عکس داور زده میشه مگه اونی که از طرف هیات فوتبال عکس میگیره نمیتونه عکس بازیکن رو بگیره این یک ضعف دیگه از اداره ورزشو هیات فوتبال است

  2. سلام امسال خیلی از بچه ها ی تیم ها مصدوم شدن دلیل وعلتش میتونه چه باشه بهتر از این ضعف برای سال آینده برطرف شود .زمینه یا آمادگی جسمانی بچه ها است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top