بستن

باغان و کهنویه به استقبال حافظان قرآن‌شان آمدند

گریشنا: چند تن از حافظان قرآن که دوره حفظ یک‌ساله خود را در مدرسه شبانه‌روزی کل قرآن کریم مجمع القرآن فاطمیون گراش گذرانده بودند، در بازگشت به روستاهایشان مورد استقبال مردم‌شان قرار گرفتند.

استقبال در باغان

به گزارش روابط عمومی مجمع القرآن فاطمیون گراش، روز پنجشنبه ۲۲ مردادماه، مردم روستای باغان به استقبال سه تن از حافظان کل قرآن خود آمدند. در این مراسم حجت الاسلام بصیری، مسئول مؤسسه فرهنگی مجمع القرآن فاطمیون، و خانم صفرپوری، مسئول واحد خواهران مجمع القرآن فاطمیون، به همراه سه تن از بانوان حافظ کل قرآن کریم به نام‌های هاجر تقی‌زاده، عارقه عزیزی‌نیا و عاطفه عزیزی‌نیا مورد استقبال مردم خون‌گرم این روستا قرار گرفتند.

بعد از مراسم استقبال، مراسم تقدیر از این حافظان در مسجد خاتم الانبیا (ص) این روستا برگزار شد، که در آن حجت السلام بصیری در ابتدا به ایراد سخنرانی پرداختند و در آخر از حافظان قرآن تقدیر به عمل آمد.

روستای باغان از توابع شهرستان خنج و دارای جمعیت تقریبی ۱۴۰ خانوار است. این روستا در حال حاضر دارای پنج حافظ کل قرآن کریم است که همگی خواهر هستند.

Baghan-Quran01

 

استقبال در کهنویه

روز جمعه سی‌اُم مردادماه نیز روستای کهنویه میزبان یکی از حافظان قرآن کریم بود. سمانه بهمن‌پوری که از سال گذشته در دارالتحفیظ مجمع القرآن فاطمیون شهرستان گراش کار خود را شروع کرده و بعد از گذشت یک سال موفق به حفظ کل قرآن کریم شده بود، در معیت جمعی از مسئولین مجمع القرآن فاطمیون به روستای خود بازگشت و در حسینیه خدیجه کبری (س) مورد استقبال صمیمانه اهالی روستا قرار گرفت.

روستای کهنویه از توابع شهرستان خنج و دارای جمعیت تقریبی ۲۰۰۰ نفر است.

Kahnuyeh-Quran02

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top