بستن

دختر کاراته‌کا و مادر داور در مسابقات کشوری کاراته

گریشنا: ملیکا آخوندزاده،کاراته‌کا خردسال گراشی در رده سنی خردسالان مقام دوم کشوری را به خود اختصاص داد و مادر او سمیه باختر دیگر کاراته‌کا گراشی نیز به عنوان یکی از پنج داور اصلی، این دوره از مسابقات کشوری را قضاوت کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، رقابت‌های قهرمانی کشور کاراته سنتی در رده‌های سنی خردسالان، جوانان و بزرگسالان با شرکت چهارصد‌وپنجاه کاراته‌کا در سالن فاطمه زهرا(س) استان البرز، پنج‌شنبه بیست‌ودوم مرداد ماه برگزار شد. در این مسابقات ملیکا آخوند‌زاده، به نمایندگی از تهران به مقام دوم کشوری رسید.
همچنین سمیه باختر به عنوان یکی از پنج داور اصلی میدان در این مسابقات به قضاوت پرداخت. باختر به عنوان اولین داور کارته‌کا گراشی درسطح مسابقات کشوری به قضاوت می‌نشیند. او، بیست‌وهشتم مرداد ماه نیز در مسابقات المپیاد انتخابی اردوی تیم ملی به عنوان داور پرچم زد.
این اردو به عنوان یازدهمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم‌های پایه دختران از عصرسه‌شنبه، بیست‌وهفتم مرداد ماه در سالن شهید کبکانیان تهران آغاز شد. تیم ملی کاراته دختران رده‌های پایه، خود را برای حضور در نهمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان به میزبانی جاکارتای اندونزی که بیست‌ویک تا بیست‌وچهارم آبان ماه برگزار خواهد شد، آماده می‌کند.
این انتخاب روز بیست‌وهشتم مرداد ماه و با قضاوت داوران رسمی فدراسیون انجام می‌شود، که در این مسابقات سمیه باختر به عنوان یکی از داوران رسمی به قضاوت می‌نشیند.

bakhtar5

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

7 نظر

  1. چرا یک خانم با کت و شلوار ؟!!! پوشش قحط بود؟ که با لباس مردانه ؟ اونم با کراوات ؟ حداقل با فرهنگ و دینمون سازگار باشه
    ولی تبریک هم به مادر موفق هم به دختر ورزشکار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top