بستن

پنجمین جشن خیرین مدرسه‌ساز در اوز

رئیس آموزش و پرورش اوز از مساعدت ۱۷۰ میلیون تومانی برای هوشمندسازی مدارس شهرستان خبر داد. به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش اوز، بهرام زمانی در پنجمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز گفت: کمک و یاری رساندن به دیگران توفیقی است الهی که هر کسی سعادت آن را پیدا نخواهد کرد.

این مراسم با حضور مدیر کل نوسازی مدارس فارس، نایب و مدیر مجمع خیرین مدرسه‌ساز و جمعی از مسئولین محلی بخش اوز با تقدیر از خیرین برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش اوز با تقدیر از نیک‌اندیشان و با بیان این مطلب که بخش اوز به دیار مدرسه‌ساز معروف است گفت: نیکوکاران در همه زمینه‌ها یار و یاور ما بوده‌اند و با ساختن مدارس در کشور به دولت نیز در ساخت و سازها کمک کرده‌اند. زمانی از احداث ۱۵ باب خانه معلم همراه با ۷۵ درصد از فضاهای آموزشی موجود در اوز که به همت نیکوکاران ساخته شده است اشاره کرد و گفت: خیرین ما علی‌رغم اقامت در خارج از کشور، نیات خیر خود را همواره در سرزمین مادری عملی می‌سازند.

بهرام زمانی از جمع‌آوری ۱۷۰ میلیون تومان اعتبار برای هوشمند سازی مدارس این شهرستان خبر داد و با تقدیر از دولت نهم و دهم خاطرنشان کرد: دولت، بالغ بر حدود ۴ میلیارد تومان در بخش مدرسه سزی و نوسازی هزینه کرده است.

سید محمد جدی نایب رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز فارس نیز در این همایش از بی‌سوادی و بی‌تقوایی به عنوان دو آفت بشری نام برد و  گفت: تربیت در دنیا تکاملی است و هر کس که تربیت شود خانواده و جامعه را نیز تربیت می‌کند. او با اشاره به نقش معلم در شکوفایی دانش‌آموزان گفت: ما الگوی عملی برای فرزندان خود هستیم و همانطور که آنان را تربیت می‌کنیم رشد می‌یابند که بنابراین شناخت معلم از خصوصیات فردی و اجتماعی دانش‌آموزان، از ویژگی‌های مهم مربیان نظام تعلیم و تربیت است.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top