بستن

دانلود چهارمین شماره افسانه ویژه گراش

چهارمین شماره افسانه ویژه گراش روز هشتم اردیبهشت منتشر شد.

شماره چهارم افسانه گراش

خبر هفته سلامت و عکسی از راهپیمایی سالمندان در این هفته تیتر نخست این شماره است. گزارش تحلیلی «تکلیف ادارات شهرستان را روشن کنید: توقف مطلقاً ممنوع» یکی از چند گزارش این شماره است. در این گزارش عدم راه‌اندازی اداراتی همانند ثبت اسناد و فرهنگ و ارشاد اسلامی بررسی شده است.

در مصاحبه قاسم اف کارشناس امور اراضی در مورد واگذاری زمین در گراش او می‌گوید: زمین‌های گراش برای جلوگیری از احداث فرودگاه در زمان نخبه واگذار شده است. سخنگوی شورای شهر نیز از مشکلات مدیریت زمین‌های گراش نوشته است. نظر مدیران دبیرستان‌های گراش در مورد ورود ۱۸۰ دانش‌آموزان به دو دبیرستان نمونه در بخش خبر و نظر درج شده است.

در صفحه شما، رضا شیروان مشکلات گاوداری‌های گراش را بررسی کرده است. دو جواببیه در مورد خبر ۱۳ شماره گذشته از دکتر کوثری و دکتر مقتدری بخش دیگر این صفحه است.

در پرونده «آموزش در متن/آموزش در حاشیه» نویسندگان افسانه چهار گزارش نوشته‌اند. راحله بهادر به مدرسه استثنایی زینبیه رفته است. رضا شیروان سری به کلاس‌های نهضت سوادآموزی زده، حبیبه بخشی به مدرسه افغانی‌ها رفته و علی‌اکبر شیروان از هنرستان کار و دانش نوشته است.

در صفحه خانواده فاطمه یوسفی یک روز با تاکسی تلفنی بانوان گذارنیده است. محمود غفوری هم نقدی بر کتاب‌های شبه روانشناسی نوشته است.

صفحه آدم‌ها دو مطلب اصلی دارد. راحله بهادر در ستون یک زندگی با احسان اکبری گفتگو کرده است و علی داوری‌فرد با مردی مصاحبه کرده که قلب‌اش سمت راست است.

تحلیل انتخاباتی محمد خواجه‌پور با عنوان «یازده بازیکن، بدون مربی» سعی دارد تحلیلی ساختاری از کنشگری گروه‌های اجتماعی در انتخابات مجلس ارائه کند. خانم دکتر رحمانیان به مناسبت روز دندان‌پزشکی از مشکلات این شغل گفته است.

حسن تقی‌ِزاده در ستون خود نوشته است و حیدرقلی‌بذرافشان در آستانه گرمای تابستان از سنگره زمستان نوشته است.

صفحه آخر اسامی ۳۴ عروس بهاری را می‌بینید به همراه عکسی از اعضای شورای شهر اول در شاهچراغ.

شماره چهارم افسانه گراش در ۱۲ صفحه و با قیمت ۵۰۰ تومان منتشر شده است. نسخه PDF شماره چهارم افسانه گراش را می‌توانید دانلود کنید: Afsaneh04.

شماره‌های پیشین افسانه را می‌توانید از گوگل درایو بگیرید.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top