بستن

کمک به یمن به ۲۵ میلیون تومان رسید

گریشنا:‫گراشی‌ها مبلغ دویست و پنجاه میلیون ریال برای کمک به مردم جنگ‌زده‌ی یمن به کمیته امداد سپردند.‬
 به گزارش محمود عبدالهی، روابط عمومی و اطلاع‌رسانی حوزه مشارکت‌های مردمی امداد گراش:در طی دو ماه فعالیت ستاد مردمی کمک‌رسانی به مردم مظلوم یمن در گراش، این کانون به عنوان یکی از اعضای فعال ستاد، با جذب حدود سی میلیون ریال وجه نقد، نقش به سزایی در امر یاری‌رسانی به ملت مظلوم یمن ایفا نموده است.
 رستم‌پور، مدیر امداد گراش افزود:«میزان کمک‌های مردم ولائی، نیک‌اندیش و همیشه در صحنه گراش تاکنون به حدود دویست و پنجاه میلیون ریال رسیده که در این بین مرکز نیکوکاری حضرت ولی عصر(عج) با همکاری نمازگزاران مسجد ولی عصر(عج) با هفتاد میلیون ریال و کانون فرهنگی منجی با سی میلیون ریال دارای بیشترین حجم مشارکت در این امر خداپسندانه و انسان دوستانه می‌باشند، ضمن اینکه ستاد برگزاری نماز جمعه و نمازگزاران مساجد نیز از فعالیت خوبی در این زمینه برخوردار بوده‌اند.»
رستم‌پور ضمن تقدیر از کمک‌های مردمی امت خداجوی گراش به مردم یمن، از اختصاص شماره حساب ۰۱۰۵۶۷۶۴۴۳۰۰۸ نزد بانک ملی گراش برای واریز کمک‌های نقدی خبر داد و افزود:«پایگاه‌های کمیته امداد، مرکز نیکوکاری ولیعصر(عج)، مرکز فرهنگی مذهبی منجی و مساجد، آماده دریافت کمک‌های مردم خیر و نوع دوست در حمایت از مردم مظلوم یمن است«.
 1

 

9 نظر

  1. یعنی ارزش مردم یمن از فقرای شهرمون بیشتره؟ میدونین با این بیس پنج میلیون میشه چندبن نفر رو به خونه بخت فرستاد؟!!

    1. جایگاه رفیع یمن و یمنی ها در اسلام و تشیع:

      ۱ – یمنی‌ها اولین قومی بودند که دعوت حضرت ابراهیم برای حج خانه خدا را اجابت کردند.
      مرحوم کلینی در کتاب شریف کافی از امام باقر و یا امام صادق علیهما السلام روایت می کند که:

      إِنَّ إِبْرَاهِیمَ أَذَّنَ فِی النَّاسِ بِالْحَجِّ فَقَالَ أَیُّهَا النَّاسُ إِنِّی إِبْرَاهِیمُ خَلِیلُ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تَحُجُّوا هَذَا الْبَیْتَ … وَ کَانَ أَوَّلُ مَنْ أَجَابَهُ مِنْ أَهْلِ‏ الْیَمَن یعنی ابراهیم علیه السلام مردم را به حج دعوت کرد و فرمود: ای مردم من ابراهیم خلیل الله هستم. خداوند به شما فرمان می دهد که حج این خانه (کعبه) را به جا آورید… اولین کسانی که دعوت ابراهیم را اجابت کردند گروهی از یمنی ها بودند. (کافی ؛ ج‏۴ ؛ ص۲۰۵
      ۲ – یمنی ها توسط امیرالمؤمنین علیه السلام اسلام را پذیرفتند.

      ۳ – پیامبر صلی الله علیه و آله: آن که یمنی ها را دوست بدارد مرا دوست داشته و هر که با آنها کینه ورزی کند با من کینه ورزی کرده است
      امیر المؤمنین علیه السلام از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله روایت می کند که فرمود: مَنْ أَحَبَّ أَهْلَ‏ الْیَمَنِ‏ فَقَدْ أَحَبَّنِی وَ مَنْ أَبْغَضَهُمْ فَقَدْ أَبْغَضَنِی‏ یعنی هر که یمنی ها را دوست بدارد مرا دوست داشته و هر که با آنها کینه ورزی کند با من کینه ورزی کرده است. (کمال الدین و تمام النعمه، ج‏۲، ص ۵۴۱/ کنز الفوائد، ج‏۲، ص۱۵۴/ بحار الانوار ج ۳۴، ص ۳۳۳)

  2. ای داد بیداد از دست این خییرن محترم گراش تو رو جون هرکی دوس دارین به نیازمندان شهر خودمون هم کمک بکنید

  3. واقعا که… همچنین میگن ملت مظلوم یمن ، انگار کل ملت ایران و یا گراش در رفاه و اسایش کامل هستن، خیرین عزیز انقدر تحت تاثیر حرف این اون قرار نگیرین و زود باور نباشید. حداقل خرج فقیرای شهرمون کنید کافیه. از قدیم گفتن چراغی که به خانه رواست ، به مسجد حرام است
    حالا چ جوری به دست عزیزان یمنی میرسونید؟ مطمئنید به دستشون میرسه دیگه؟؟!!

  4. یعنی ما هرجا کامنتا رو خوندیم همش انتقاد و حرف نابجا…
    میخوام بدونم شماهایی که اینقدر حرف میزنید و انتقاد میکنید،عمل خودتون چطوره؟!!
    اخه ما تو شهرمون این همه خیر داریم که به گراش همه جوره خدمت میکنن،بازم بجای تشکر و قدردانی یه عده ناراضی ان
    اصلا دلشون میخواد به مردم یمن کمک کنن نه گراش…اخه تو قران هم هست که به همنوع خودتون کمک کنید نگفته که به همشهری خودتون کمک کنید،شاید اونا واقعا نیازمندتر باشن…!!!

  5. چقدر خونه بخت خونه بحت میکنن بعضیا.والا از خرجای اضافی و بیخود که بزنن راحت میشه رفت خونه بخت.مشکل بختا از جای دیگه ست.چشم وهم چشمیا که کم بشه.توقعات که بیاد پایین.خونه بخت رفتن آسونه.
    به سفارش پیامبر اعظم مردم یمن را دوست بداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 نظر
scroll to top