گریشنا: با برگزاری هفته‌های چهارم و پنجم مسابقات فوتبال گراش این بازی‌ها به نیمه راه خود رسید. تا اینجای کار، جوشن قهرمان نیم‌فصل غیر رسمی مسابقات است؛ مسابقاتی که در یک دور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گریشنا، هفته‌ی چهارم مسابقات فوتبال قهرمانی باشگاهی گراش یادواره پیشکسوتان هلال احمر زنده‌یادان حاج محمدامین محسن‌فرد، حاج سعید قاسمی‌زاده، حمید رایگان، رحمت نظری و احمد حاجی‌زاده با بازی پرسپولیس نوین و اتحاد شروع شد. در این بازی که دو تیم به نتیجه تساوی یک بر یک رسیدند، گل پرسپولیس نوین را منصور قاسمی و گل اتحاد را مختار چوبین به ثمر رساندند. در این دیدار عبدالحمید عبدالی، داور وسط؛ مهدی آذرافروز و رضا اعتمادی، کمک‌ها؛ و عبدالرضا حسین‌پور داور چهارم بودند. سرپرستی زمین نیز بر عهده‌ی مهدی مهروری بود.

در بازی دوم، انقلاب و گراش جوان مقابل هم قرار گرفتند، که گراش جوان توانست با سه گل احمد غفاری و سعید پورشمسی و تک گل فرشید خدمتی انقلاب را شکست دهد. کار قضاوت این مسابقه بر عهده‌ی حامد بابا احمدی به همراه عبدالرضا حسین‌پور و محمدکاظم عابد و داور چهارمی حمید محمودزاده بود. سرپرست زمین مهدی موغلی بود.

در بازی سوم، تیم‌های جوشن و مقاومت توانایی خود را در مقابل هم محک زدند. جوشن توانست با دو گل مجتبی شیرشمسی و یک گل علی منصور و با نتیجه‌ی سه بر یک از سد انقلاب بگذرد. تک گل انقلاب را فاضل اعتمادی وارد دروازه کرد. در این دیدار حمید محمودزاده به عنوان داور وسط و مجید افشار و احمدرضا محمودی نیز کمک داور بودند. داور چهارمی این رقابت‌ها عبدالرضا حسین‌پور برعهده داشت و علی غفاری نیز سرپرست این بازی‌ها بود.
در شب دوم و در بازی چهارم، استقلال دو بر یک شهیدان حسن‌زاده را از پیش رو برداشت. احمدرضا سالاری تک گل تیم شهیدان حسن‌زاده را به ثمر رساند و اما در مقابل یک گل جعفر شبانی از روی نقطه پنالتی و یک گل محمد شبانی استقلال را پیروز میدان کرد. مهدی موغلی داور وسط، بهمن ثابت و غلامحسین افشار کمک داور، اسماعیل بلبلی به عنوان داور چهارم، داوران این دیدار بودند. عبدالرضا افشار سرپرست این دیدار بود.

اما هفته پنجم مسابقات قهرمانی باشگاهی گراش با بازی پرسپولیس نوین و گراش جوان شروع شد. تک گل این بازی را سعید پورشمسی بازیکن گراش جوان به ثمر رساند. حمید محمودزاده، عبدالرضا حسین پور، و مهدی‌ آذرافروز داوران این دیدار بودند و داور چهارمی این بازی را نیز حامد بابا احمدی برعهده داشت.

بازی دوم هفته‌ی پنجم را اتحاد و جوشن برگزار کردند. مجتبی شیر‌شمسی و علی منصور با شوت از راه دور برای جوشن گل‌زنی کردند و مختار چوبین و حسین قاسمی‌زاده با شوت از راه دور، اتحاد را به گل رساندند. مجید افشار به همراه عبدالرضا حسین‌پور و حمیدعبدالی داوران این بازی بودند، بهمن ثابت نیز داور چهارم این مسابقه بود. سرپرستی این بازی را مهدی مهروری برعهده داشت.

Jowshan
در شب سوم هفته‌ی پنجم، ستاره آبی و شاهین، دو رقیب دیرینه، به مصاف هم رفتند، که ستاره آبی با تک گل مهدی محمدی شاهین را شکست داد. حمید عبدالی به همراه مهدی آذرافروز و حمید محمودزاده کمک‌ها و حامد بابا احمدی کار قضاوت این دیدار را بر عهده داشت. مهدی مهروری نیز سرپرست این دیدار بود.

بازی پایانی هفته چهارم بین دو تیم شهدا و هلال احمر برگزار شد. سوت این دیدار را مجید افشار به همراه مهدی موغلی و محمدکاظم عابد و داور چهارمی عبدالرضا حسین پور زد. گل زیبای رضا سوزنده از روی نقطه کرنر و علی زاهدی برای هلال احمر در برابر تک گل حمید عالی‌پور برای شهدا پیروزی دو بر یک هلال‌احمر را رقم زد. سرپرست این بازی حاج مهدی مهروری بود.

در شب دوم هفته‌ی پنجم، رقابت بین انقلاب و استقلال دو بر یک به نفع استقلال پایان یافت. گل انقلاب را علیرضا قنبری به ثمر رساند و برای استقلال جعفر شبانی و علی ریئسی گل‌زنی کردند. عبدالرضا حسین‌پور به عنوان داور وسط و جواد افشار و علی ساکنی به عنوان کمک داور و حامد بابااحمدی به عنوان داور چهارم، این بازی را قضاوت کردند. سرپرستی مسابقه را علی غفاری برعهده داشت.

در بازی چهارم هفته‌ی پنجم، شاهین سه بر صفر مقاومت را شکست داد. گل‌های شاهین را جواد اکبری از روی کرنر و محمدجواد‌ آذرائین و اسد محمدی به ثمر رساندند. کار قضاوت این دیدار برعهده‌ی احسان جوکار، غلامرضا افشار، احمدرضا محمودی و مجید افشار بود. عبدالرضا افشار سرپرست این دیدار بود.

اما پرگل‌ترین بازی هفته را شهدا و شهیدان حسن زاده رقم زدند. شهدا با پنج گل علیرضا عظیمی، سید مصطفی موسوی (دو گل)، ذکریا عظیمی و حمیدعالی پور، در برابر دو گل حسین کریمی و احمدرضا سالاری، تیم شهیدان حسن‌زاده را شکست داد. حمید عبدالی داور وسط و کمک داوران بهمن ثابت و حامد بابااحمدی بودند. داور چهارم این بازی نیز عبدالرضا حسین پور بود.
آخرین بازی هفته بین دو تیم ستاره آبی و هلال احمر برگزار شد. این بازی به خاطر حواشی‌ای که داشت با چهل‌وپنج دقیقه تاخیر برگزار شد. حمید محمودزاده به همراه مهدی موغلی و مجیدافشار و داور چهارمی اسماعیل بلبلی این دیدار را قضاوت نمودند. سرپرست بازی مهدی مهروری بود. دو تیم در این مسابقه امتیازها را بدون گل تقسیم کردند.
پس از این بازی‌ها، مسابقات وارد نیمه‌ی دوم رقابت‌ها می‌شود و به مدت ده روز هیچ رقابتی برگزار نمی‌شود و تیم‌ها می‌توانند سه بازیکن را که در هفته‌های اول تا پنجم بازی نکرده‌اند از لیست خارج و سه بازیکن با همین شرایط به لیست اضافه کنند.

در جدولی که سعید رایگان آماده کرده است، می‌توانید اطلاعات کاملتر این رقابت‌ها را بخوانید.

Apt9aWFWhU2gIEHAJgyrP83ZqnSgjqEK_r8Vq3iJiajM