بستن

نام ستاره آبی روی جام رمضان حک شد

هفت‌برکه: مسابقات فوتسال جام رمضان با قهرمانی ستاره آبی به پایان رسید.

به گزارش هفت‌برکه، فینال مسابقات فوتسال جام رمضان یادواره زنده‌یادان زینل کشوری و مرتضی مقتدری با حضور پرشمار تماشاگران ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ در شب عید فطر برگزار شد.

در بازی نهایی دو تیم جوشن و ستاره‌آبی در حالی روبه‌روی هم قرار گرفتند که در مرحله مقدماتی جوشن با برد مقتدرانه ۶-۱ پیروز شده بود. اما قصه بازی نهایی متفاوت بود و بعد از تساوی ۱-۱ در وقت قانونی، در ضربات پنالتی ستاره‌آبی ۵-۴ به برتری رسید و جام فوتسال رمضان را بالای سر برد.

مسابقات امسال به دلیل تعمیرات سالن‌های محبی و شهدا در سالن ورزشی آبشار اندیشه برگزار شد و در بازی نهایی سکوی‌های این ورزشگاه پر بود. مراسم اهدای جوایز با حضور افشار رییس اداره ورزش جوانان گراش، دانشور، خورشیدی و جعفری اعضای شورای شهر گراش، رییس و اعضای هیات‌های فوتبال گراش و لار و تعدادی دیگر از مسئولین و پیشکسوتان ورزش برگزار شد. 

این مسابقات از شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ در دو گروه ۵ تیمی در سالن آبشار اندیشه آغاز شد. در مرحله مقدماتی از هر گروه چهار تیم صعود کردند و هلال‌ احمر و اتحاد صدرنشین شدند. 

در نخستین بازی مرحله حذفی، جوشن بعد از تساوی ۳-۳ در ضربات پنالتی شهدا را حذف کرد و ستاره آبی با برد ۲-۱ استقلال را حذف کرد. در شب دوم هر دو صدرنشین مرحله مقدماتی حذف شدند. اتحاد ۲-۱ به گراش‌جوان باخت و شاهین ۳-۲ هلال‌احمر را حذف کرد. 

دو بازی مرحله نیمه‌نهایی نتیجه مشابه‌ ۲-۲ داشت. در ضربات پنالتی جوشن و ستاره‌آبی موفق شدند گراش‌جوان و شاهین را حذف کنند. نتایج نزدیک و کشیده شدن مسابقات به ضربات پنالتی نشانه‌ی حساسیت بالا و رقابت نزدیک تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات جام رمضان ۱۴۰۱ بود. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top