بستن

ساعت نه و نیم وعده گراشی‌ها برای جشن توافق

گریشنا: تجمع مردمی تشکر از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ساعت نه و نیم امشب در باغ ملی برگزار می‌شود.

بر اساس پیام منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی گراشی‌ها امشب ساعت نه و نیم با رژه موتوری و تجمع در باغ ملی شادی خود را از توافق انجام شده نشان می‌دهد. این مراسم «به پاس حمایت‌ها و ارشادهای رهبر معظم انقلاب، پایمردی دکتر روحانی رییس‌جمهور بزرگوار و تشکر از ماه‌ها تلاش شبانه‌روزی دکتر ظریف و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای» برگزار می‌شود.

Zarif-2

 

 

فرماندار گراش: این یک توافق پیروزمندانه است

در تماس خبرنگار گریشنا با فرودی فرماندار گراش، او گفت: «توافق پیروزمندانه هسته‌ای را به مقام معظم رهبری، ملت سلحشور ایران، رییس‌جمهور محترم و دولت تدبیر و امید و سرداران جبهه دیپلماسی بالاخص دکتر ظریف تبریک می‌گویم.»

نماینده دولت در شهرستان گراش در مورد اهمیت این توافق گفت: «بی‌شک این توافق روابط جدیدی در نظام بین‌الملل خواهد گشود. این توافق باعث رونق اقتصادی کشور، افزایش همکاری‌های بین‌المللی و تاثیرات مثبت بر مناسبات خاورمیانه خواهد شد.»

فرودی با تحسین تلاش تیم مذاکره‌کننده گفت:«در این توافق همه خطوط قرمزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی نظیر حق غنی‌سازی، لغو کلیه تحریم‌ها، لغو قطع‌نامه‌های غیرمنصفانه شورای امنیت در نظر گرفته شده است. بدون شک این یک توافق برد-برد است که جهانیان دانستند باید با ملت ایران با زبان تکریم سخن بگویند نه تهدید.»

فرماندار گراش درباره مهترین نتیجه نهایی شدن توافق گفت: «این توافق آغازی است برای ارتقا جایگاه ایران اسلامی در معادلات بین‌المللی»

Rouhani (16)

تصویر مربوط به انتخابات خرداد ۹۲ است

6 نظر

  1. روحانی:
    توافق دوماه دیگر انجام می‌شود.
    بچه‌ها دوماه دیگه واسه چندمین بار جشن میگیریم. هورااااا
    همه چی ارزونه، ما چقد خوشبختیم!

  2. الحمدلله.یک سیلی و تو دهنی بود واسه دلواپسان.الهی هرچی دلواپس قربون خندهات ای دکتر ظریف ای امیر کبیر زمان

  3. گریشنا ایا طبق این خبری که منتشر کردین جشن و کاروان موتورسواری راه افتاد یا نه؟
    اگه جشن گرفتن لطفا تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top