بستن

اولین حضور مردان والیبالیست گراش در لیگ استانی

گریشنا: تیم والیبال منتخب مردان گراش برای اولین بار در مسابقات دسته یک استانی شرکت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی هیات والیبال، این نخستین حضور تیمی از گراش در مسابقات لیگ استان فارس، در اواسط مردادماه صورت خواهد گرفت. علاوه بر درخواست شرکت در مسابقات، هیات والیبال گراش درخواست میزبانی مسابقات را نیز کرده است، و منتظر جواب هیات استان است.

محسن افشار در توضیح این خبر به خبرنگار گریشنا می‌گوید: «تیم منتخب گراش اواسط مردادماه در رده دسته یک استان بازی خواهد کرد. تیم‌های اول و دوم این مسابقات به لیگ برتر استان خواهند رفت، که در آذرماه برگزار می‌شود.» بدین ترتیب، احتمالا لیگ والیبال گراش با تعطیلی یک‌هفته‌ای مواجه خواهد شد تا بازیکنان منتخب تیم‌ها بتوانند در لیگ استانی بازی کنند.

رییس هیات والیبال گراش در خصوص نحوه انتخاب کادر فنی و بازیکنان این تیم نیز می‌گوید: «در جلسه‌ی کمیته‌ی فنی هیات والیبال که متشکل از پیش‌کسوتان والیبال گراش است، جواد عالی‌پور به عنوان مربی و حسین افشار به عنوان سرپرست انتخاب شدند. ۲۶ بازیکن نیز از بین بهترین بازیکنان مسابقات رده‌های امید و بزرگ‌سالان که در حال برگزاری است، انتخاب شده‌اند. در جلسات تمرینی که در روزهای آینده برگزار خواهد شد، ۱۲ نفر خط می‌خورند، و ۱۴ بازیکن به مسابقات اعزام خواهند شد.»

اسامی بازیکنان دعوت شده به مرحله اول انتخابی تیم منتخب والیبال به شرح زیر است: حسین فتحی، اسحاق فروزش، اسماعیل فروزش، محمدجواد محمدیان، محمدرضا عبدالهی، علی کوهگرد، مهدی پرده‌نشین، محمدرضا مهرابی، عبدالمهدی مهرابی، محمدرضا منفرد، محمد غفوری، مرصاد عبدالهی، جواد زمانی، فرهاد پورشمسی، الیاس بهزادی، محمد حسین میرزایی، علیرضا وقارفرد، حسن نظری، محمدباقر کارکن، محسن یوسفی، وحید بصیری، اسماعیل رستمی، فاضل رسولی، ایمان عبدی، غلامرضا پورقاید، ابراهیم آزم.

به گفته محسن افشار، سعی شده است در لیست بازکنان ترکیبی از بازیکنان پیش‌کسوت و بازیکنان جوان و همچنین آینده‌داران والیبال گنجانده شود. برخی اسامی نیز به علت مصدومیت از لیست جا مانده‌اند.

اما دغدغه اصلی هیات والیبال، هزینه‌های شرکت در مسابقات است. افشار می‌گوید: «اگر میزبان مسابقات باشیم، هزینه‌ها را استان پوشش می‌دهد. اما اگر به عنوان مهمان به هر کدام از شهرستان‌های فارس برویم، دست کم ۵ میلیون تومان هزینه در بر خواهد داشت، آن هم در حالی که خوشبختانه جمعیت هلال احمر گراش، تهیه خوابگاه و مینی‌بوس را تقبل کرده است. همینجا از مسئولین و خیرین ورزشی درخواست داریم که دست ما را بگیرند و ما را برای اولین حضورمان در لیگ‌های استانی یاری کنند.»

LigeVolleyball (3)

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

3 نظر

  1. با سلام
    ضمن تشکر از زحمات هیات والیبال واقای افشار .
    این درست نیست که اقایان هیات والیبال انتخاب شخصی خودشان را به پای پیشکسوتان وکاد و…بگذارند .لطفا از ابتدا رو راست باشید نیاز به دور زدن نیست .والیبال گراش مساله مهمی نیست که متوسل به مطالب خلاف واقع شوید .

  2. لطفاً بهترین ها رو انتخاب کنین و کارى به پیشکسوت و دوست و آشنا و خویشاوند نداشته باشین.بهترین هاى با اخلاق
    (نظر شخصى بود و بس)
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top