بستن

هیات سوارکاری در خط استارت مجدد

گریشنا: بعد از چند ماه بلاتکلیفی، سلمان مهرابی به عنوان رئیس هیات سوارکاری گراش منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی هیات سوارکاری شهرستان گراش؛ پس از انتصاب مهندس سلمان مهرابی به عنوان رئیس هیات سوارکاری گراش اولین جلسه رسمی این هیات در تاریخ پانزدهم تیر ماه با حضور سوارکاران برگزار شد. در این جلسه مسئولین کمیته‌های مختلف نیز معرفی شدند. سلمان مهرابی ریاست اداره راه و شهرسازی گراش را بر عهده دارد.

بر اساس این لیست معصومه پورشمسی به عنوان نایب رئیس بانوان، محسن حسن زاده؛ دبیر و مسئول روابط عمومی هیات، عبدالرضا صادقیان؛ مسئول کمیته استقامت، عباس کریم، مسئول کمیته کورس، حمید شکوهی؛ مسئول کمیته زیبایی، علیمراد آذرمینا؛ مسئول کمیته انضباطی، دکتر سیامک علیرضایی؛ مسئول کمیته دامپزشکی، علیرضا آذرمینا؛مسئول کمیته داوران، فرج پورشمسی؛مسئول کمیته استعداد یابی، مهدی اندیشه؛ مسئول کمیته آموزش، محمد ملکی؛کمیته جانبازان و معلولین،عزیز آزاد؛ مسئول کمیته‌ی خزانه دار، فضل‌اله آشفته؛ مسئول برگزاری مسابقات انتخاب شدند و مسئول کمیته پرش نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

به گفته یکی از سوارکاران در گفتگو با گریشنا: متاسفانه چند دستگی بین سوارکاران و مسئولین باعث عدم تشکیل یک هیات ثابت در سال‌های اخیر شده است و در پی آن نداشتن مدیریت ثابت باعث بروز مسائلی چون از دست دادن سوارکاران صاحب مقام و جذب آن‌ها در باشگاه‌های شهر‌های همجوار، از دست دادن میل و رغبت افراد علاقه‌مند برای یادگیری سوارکاری و وجود نداشتن مکانی برای کشف استعداد‌های سوارکاری و … شده است.

سوارکاران امید دارند که با شروع کار هیات تازه، ورزش سوارکاری به مسیر افتخارآفرینی برگردد.

asbsavari6

3 نظر

  1. با سلام و خسته نباشید
    فکر کنم انتخاب مهندس مهرابی برای ریاست هیات سوارکاری کار بسیار شایسته ی بوده و هست و به مهندس تبریک میگم .
    به امید روزهای روشن برای سوارکاری گراش .

  2. منم به مهندس مهرابی تبریک میگم و ارزو موفقیت بیشتر برای ایشان و سوارکاری گراش دارم.
    اقای مجتبی پورشمسی به مسابقات بین الملی اعزام شد ولی گراش هیچ بازتابی نداشت امیدوارم روابط عمومی و مسولین قدردان این عزیزان باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top