شهردار گراش مهندس قائدی به همراه آقای عبدالعلی صلاحی نماینده‌ی شورای شهر گراش و میراث فرهنگی و جمعی از نخبگان علمی، فرهنگی ورزشی شهر مهمان برنامه‌ی زنده‌ی صبح دلگشا (ویژه گراش) بودند. به گزارش روابط عمومی شهرداری گراش، در برنامه دوشنبه چهارم اردیبهشت صبح دلگشا، مهندس قائدی در پاسخ به سئوالات مجری برنامه درباره روند رو به رشد شهر گراش و وضعیت کنونی شهر صحبت کرد و آقای صلاحی نیز از پیشینه و تاریخچه شهر گراش اطلاعاتی را ارائه نمود.

در ادامه ی برنامه آقایان علی اکبر شامحمدی شاعر گراشی، محمد علی دلاوران نخبه علمی در مبحث آورکلاک و محمدرضا آذرمینا مدال آور کشوری رشته پرس سینه نیز در این برنامه حضور داشتند. این برنامه در منزل منطقی نژاد بازمانده از دوره قاجاریه هر دوشنبه صبح ساعت ۷:۳۰ از آنتن شبکه فارس پخش می‌شود و به معرفی شهرستان‌های استان فارس می‌پردازد. در میان صحبت های مهمانان برنامه، آیتم‌های از پیش ضبط شده‌ای از شهر نیز پخش شد که به معرفی آثارباستانی، صنایع دستی، شخصیت‌های برجسته شهر و جاهای دیدنی و توریستی شهر می پردازد.

همچنین برای مسابقه پیامک این برنامه شهردار گراش سئوالی را در باره اولین اثر باستانی گراش مطرح کردند که چه اثری بوده و در چه سالی به ثبت ملی رسیده است. شهرداری و شورای اسلامی گراش مبلغ ۲ میلیون ریال به ۴ نفر برنده که به قید قرعه انتخاب می‌شوند اهدا خواهد نمود.