بستن

داوران فوتبال آماده‌ی سوت زدن لیگ

 گریشنا: کلاس توجیهی و دانش‌افزایی جهت آشنایی بیشتر داوران با قوانین داوری فوتبال زیر نظر استاد ناصر صناعی؛ مسوول آموزش داوران استان برگزار شد.
به گزارش عبدالرضا حسین‌پور؛ این دوره یک روزه باهمکاری هیات فوتبال شهرستان و کمیته داوران به صورت فشرده در محل جمعیت هلال احمر گراش برگزار شد که بیست داور، ضمن حضور در کلاس با جدیدترین قوانین داوری آشنا شدند.
از مباحث مهم این کلاس نقش مدیریت و روانشناسی داوری بود که به خوبی آموزش داده شد. اکبری، دبیر هیات فوتبال در خلال این کلاس ضمن خیر مقدم به کلیه شرکت‌کنندگان، حمایت از داوران در مسابقات باشگاهی را از اهداف هیات فوتبال دانست و از داوران خواست با آمادگی بدنی مطلوب همراه با مطالعه قوانین داوری خود را آماده قضاوت در مسابقات باشگاهی کنند.
وی در پایان از گرفتن مجوز جهت برگزاری کلاس داوری درجه ۳در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
حسین پور، مسوول کمیته داوران شهرستان گراش نیز ضمن تشکر از حاضرین در کلاس، این دوره را خوب ارزیابی نمود و از داوران خواست کمال همکاری با کمیته داوران را داشته باشند تا بازی‌ها با خیر وخوشی به پایان رسد.
صناعی، استاد این کلاس نیز ضمن تشکر از اکبری، دبیرهیات فوتبال، شهرستان گراش را به عنوان قطب داوری جنوب معرفی کرد که در سالیان گذشته داورانی امثال موغلی، مهروری، مهیایی، حسین پور و درحال حاضر هم داورانی همچون مجید وجواد افشار،عبدالی، آذرافروز و عابد دارد که با قضاوت‌های خود در سطح استان و کشور توانسته‌اند شایستگی‌های خود را در امر قضاوت به نمایش بگذارند.
در پایان کلاس هم داوران عکس یادگاری گرفتند.محسنی، رییس جمعیت هلال احمر شهرستان گراش نیز در برگزاری این دوره همکاری داشت.

FOOTBALL1

 

 

2 نظر

  1. یکی نیس به اینا که لیگ گراش رو راه انداختن بگه اخه مرد حسابی شما با چه نیتی این مسابقات رو یه ساعت بعد افطاری گذاشتین ، اصلا از تبعات فیزیولوژیک این کار بر بدن ناآماده بچه ها خبر دارید، حداقل از چهار نفر ادم ورزشی با سواد بپرسین، فشاری که به قلب و معده سنگین و افت شدید قند خون که ایجاد میشه احتمال حتی سکته داره،.حداقل فاصله زمانی بین وعده سنگین غدایی و ورزش سنگین میبایست بین دو تا سه ساعت باشه یعنی شمایی که اصرار داری تو این موقع از سال لیگ رو بزاری باید ساعت ۱۱ شب بزاری تا خطر کمتری داشته باشه.بعد هم اینکه شما حداقل امکانات ایمنی شامل یه بررانکارد و جعبه کمک های اولیه رو نیاوردید سر زمین، بازیکن مصدوم رو عین بلانسبت لاش گوشت میکشن بیرون ، از ماست که بر کره است، نگویید پولش نیست که از سالن نمازخانه و تعویض فنسش پیداست، سالنهای ما سیستم سرمایشی ندارند و کله ورزشکاران از شدت گرما میپزد و چشمشان کم سو میشود و اونوقت فنس را بالاتر ببندید و میلیونها خرجش کنید … از چی بگم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top