بستن

نوترینوی همراه اول به گراش رسید

گریشنا: نسل سوم همراه اول، ۳g، در هفته‌ی پیش رو راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش غلام‌رضا غلامحسین‌نژاد،نماینده‌ی کارفرمای همراه اول در گراش؛ به زودی دو دستگاه ۳g، نسل سوم تلفن همراه یکی در مرکز مخابرات و دیگری در مامورسرای مخابرات درخیابان ملاصدرا راه‌اندازی می‌شود. کار نصب این سایت، پنج‌شنبه بیست‌وهشتم و جمعه، بیست‌ونهم خرداد ماه انجام و به اتمام می‌رسد و در هفته‌ی جدید راه‌اندازی می‌شود. در حال حاضر هفت دکل همراه اول در گراش نصب است و در برنامه‌های بلند مدت پیش‌بینی شده که همه‌ی این دکل‌ها به نسل سوم دستگاه ۳g تبدیل و تعویض شود.

بر اساس سهمیه‌بندی که از استان تعیین شده است به شهرستان گراش دو سیستم به شهرستان لار چهار سیستم و به بخش اوز یک سیستم ۳G تعلق گرفته است و قرار است به زودی این دستگاه در خنج نیز راه‌اندازی شود.

از مزایای نسل سوم تلفن همراه می‌توان به سرعت بالای اینترنت اشاره کرد.

همچنین از دیگر برنامه‌های که در حال پیگیری آن هستیم نصب و راه‌اندازی آنتن‌های نوکیا است که کارآیی بیشتری نسبت به دیگر آنتن‌های موجود دارد.

url

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

8 نظر

  1. ۳gچیه؟خیلی از مردم متوجه نشدند اهمیت خبر به درک آن برای مخاطبانشان هست .ابتدا در خصوص ماهیت وفواید ان توضیحی میدادید.

  2. با سلام و تحیات و آرزوی قبولی بندگی و عبادات همگان بدرگاه حضرت آفریدگار عالمیان
    در خصوص تعریف ساده ۳g و ۴g خدمت دوستان عرض میشود که عملکرد خط مدار بسته دوربینهای گوشی و یا وسایل کاربردی الکترونیک بصورت آنلاین را بنوعی فعالیت ۳g و یا ۴g مینامند :
    در خصوص راه اندازی خط ۴g در ایران شبکه های همراه تا امروز که به مردم جز دروغ و فریب چیزی دیگر نگفته اند . یعنی در واقع راه اندازی این خط در ایران به معنای ۴g غیر ممکن هست : و هنوز هیچ مجوزی در این خصوص صادر نشده و حتی راه اندازی خط ۳g هم بمعنای واقعی غیر ممکن است شاید ! هدف فقط خالی کردن جیب مردم است .
    مشترکین عزیز . شما ملاحظه کنید چه کسی از خرید بسته های اینترنتی همراه اول که مبالغ ۲ . ۵ و ۱۰ هزار تومان بفروش میرسد رضایت دارد ؟ آیا خدمات این بسته ها با تبلیغات رسانه ها یکسانند ! جواب با شماست . اما بنده که ۱۶ سال است تخصص کاری ام موبایل هست هیچ رضایتی از خدمات شبکه های اینترنتی ندارم پرداخت هزینه در این خصوص را جزء خسارت کار بحساب میآورم
    البته اگر بخواهیم به اپراتورها نمره در حد قبولی بدهیم ۱ رایتل ۲ ایرانسل و ۳ همراه اول هست
    در واقع با کارشناسی که متخصصان شبکه های اینترنت جهانی بر آورد نموده اند : بیشترین کاربران اینترنت ملل مختلف از ایران هستند و متاسفانه سرعت اینترنت در ایران چندین برابر از کشور افغانستان هم کند تر است : بهتر بگویم سرعت اینترنت در ایران ۷ برابر از سرعت لاک پشت قطع نخاع شده کمتر است
    البته این را هم قبول داریم که شاید تشدید قانون دولتی باعث ضعف خدمات دهی اپراتورهای ایران است : اما ما مردم بیچاره جز اخذ اشتراک و زیان پدیری از اپراتورهای ضعیف چاره ای دیگری نداریم
    با احترام و دعای خیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top