بستن

تویوتا هایلوکس در ورودی فداغ واژگون شد

گریشنا: واژگونی تویوتا هایلوکس در ورودی فداغ شش مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش جلال ایزدی، سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان گراش، این حادثه درساعت ۵ و ۵۰ دقیقه عصر دیروز ۲۴ خرداد به وقوع پیوست. باقری‌فرد راننده هایلوکس از اهالی اشکنان، به علت گردش به چپ کامیون ایسوزو به سمت چپ جاده منحرف شده و در اثر برخورد با تل ماسه انباشته شده کنار جاده برای ساخت پل، واژگون گردیده است.

Tasadof 240394

ایزدی با اعلام این خبر افزود: «درپی تماس تلفنی با اورژانس ۱۱۵ مبنی بر واژگونی خودرو در ورودی فداغ، بلافاصله نیروهای پایگاه جاده‌ای ارد به محل حادثه اعزام گردیدند و شش مصدوم حادثه، شامل راننده، چهار زن و یک نوزاد ده‌ماهه، را به صورت سرپایی درمان کردند. خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در بر نداشت.»

ایزدی اضافه می‌کند: «از نکات قابل توجه حادثه، باز نشدن کیسه هوای خودرو و همچنین خط ترمز حدودا ۲۰ متری خودرو بود، که با توجه به آپشن ترمز خودرو جای تأمل دارد.» این موارد نشان می‌دهد احتیاط رانندگان شرط اصلی سلامتی است، و نباید فقط به خصوصیات فنی خودروها تکیه کرد.

tasadof3

4 نظر

  1. متاسفانه تنهایی چیزی که برای مدیران ومسولان شهرستان و استان اهمیت ندارد جان ومال مردم است.در تقاطع های جاده ای فداغ بارها شاهد تلفات جانی و مالی برای شهروندان شده ایم ولی هیچ عمل واقدامی جهت رفع عیب جاده ها وتقاطع های فداغ نکرده اند چرا؟ چون اعتبار نیست یعنی تا اعتباری برسد چیزی از آن باقی نمی ماند.حالا مهم نیست انشاالله درست میشه.نمیدونم فلان رییس گفته داریم کارهایی انجام میدیم تا آخر سال انشالله همه مشکلات حل میشه.چه سالی؟ الله اعلم-

  2. از نکات قابل توجه این حادثه اینه که همه مصدومان به صورت سرپایی درمان شدن حتی اون نوزاد ده ماهه،حالا تصور کنید به جای این خودرو یه خودرو ایرانی بود آیا بازم مصدومان به صورت سرپایی درمان میشدن؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top