بستن

یک خودرو با چهار میلیون تخلف توقیف شد

Iran_Police_Forceگریشنا: سرهنگ انصاری از توقیف چهار خودرو با تخلف‌های بیش از یک میلیون تومان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان گراش، سرهنگ عبدالعظیم انصاری در مورد توقیف یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ گفت: مأموران پلیس راهور شهرستان گراش یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ را جهت بررسی سوابق و مدارک متوقف کردند، در بررسی‌ها و استعلام‌های انجام شده مشخص شد این خودرو دارای ۳۹ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال خلافی است.
این مقام انتظامی گفت: بر اساس ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، این خودرو جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ انتقال داده شد.

سرهنگ انصاری اضافه کرد: در صورتی که مبلغ تخلف به ده میلیون ریال برسد، راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مهلت یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه یا اعتراض به واحد رسیدگی به تخلفات اقدام نکند، خودرو توقیف خواهد شد.

در هفته‌های گذشته سه خودرو دیگر نیز با جرایم بیش از یک میلیون تومان توقیف شده‌اند. یک پیکان با ۲۰ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال جریمه، یک سمند با ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال و یک پژو ۴۰۵ با ۱۰ میلیون و ۷۸۰ هزار ریال خودروهایی هستند که در هفته گذشته توقیف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان گراش از رانندگان درخواست کرد با رعایت قوانین و مقررات رانندگی سلامتی خود و دیگران را تضمین نمایند و در صورت جریمه شدن برای پرداخت به موقع آن اقدام نمایند.

 

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top