بستن

طیبه جعفریان رییس دو هیات ورزش‌های آبی

گریشنا: در اولین جلسه مشترک هیات شنا، شیرجه، واترپلو و هیات نجات غریق و غواصی شهرستان گراش، اعضای هیات رئیسه و کمیته‌های این دو هیات، معرفی شدند.
به گزارش روابط عمومی هیات شنا؛ این جلسه روز یک‌شنبه، دهم خرداد ماه در فرهنگسرای آبشار اندیشه گراش برگزار شد. پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، جواد آب‌افکن به عنوان منشی جلسه ضمن خیر مقدم به حاضرین، هدف از تشکیل جلسه را ارائه گزارش عملکرد دو هیات در سال ۹۳ و همفکری جهت تببین برنامه‌های سال ۹۴ و همچنین تعیین اعضای هیات رئیسه دو هیات دانست. 
صادق فروزان، مدیرعامل فرهنگسرای آبشار اندیشه ضمن تبریک ایام شعبانیه به ارائه گزارشی از فعالیت‌های هیات شنا و نجات غریق در سال ۹۳ اشاره کرد و در زمینه‌ی همکاری مجموعه با هیات شنا در سال ۹۴ قول مساعد داد.
طیبه جعفریان، مسئول هیات شنا و نجات غریق ضمن تشکر از حضور کلیه مربیان و منجیان غریق به ارائه گزارش عملکرد در هیات شنا و نجات غریق در سال ۹۳ پرداخت و خواستار رعایت کلیه قوانین و مقررات فدراسیون از سوی مربیان و ناجیان غریق شد. وی با اشاره به تاکید هیات استان مبنی بر تشکیل هیات رئیسه، خواستار مشارکت کلیه مربیان جهت پیشبرد اهداف هیات شد.
در پایان حاضرین به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و بعد از آن یعقوب وفایی‌فرد نائب رئیس هیات شنا، اعضای هیات رئیسه و کمیته‌های هیات را معرفی کرد.
در هیات شنا، شیرجه و واترپلو؛ طیبه جعفریان به عنوان رئیس و یعقوب وفایی‌فرد به عنوان نائب رئیس انتخاب شدند. در کمیته آموزش و استعدادیابی، محمد مهرابی در قسمت آقایان و صدیقه شیردم در قسمت بانوان فعالیت می‌کنند. در کمیته داوران و مربیان، صادق فروزان در قسمت آقایان و افسانه محسنی در قسمت بانوان حضور خواهند داشت. و در بخش کمیته مسابقات، محمدرضا آرمان‌مهر در قسمت آقایان و افسانه محسنی در قسمت بانوان کار خود را شروع خواهند کرد. زهره صمیمی، مسئول کمیته‌ی واترپلو خواهد بود و عاطفه منفرد به عنوان روابط عمومی با هیات همکاری خواهد داشت.
در هیات نجات غریق و غواصی نیز طیبه جعفریان به عنوان رئیس و محمد خوشبخت به عنوان نائب رئیس تعیین شدند. ذبیح اله افسانه در بخش آقایان و صدیقه شیردم در بخش بانوان در کمیته‌ی آموزش حضور دارند و مجتبی فرهادی در بخش آقایان و زهره صمیمی در بخش بانوان در کمیته‌ی مسابقات فعال هستند. در این هیات نیز عاطفه منفرد مسئولیت روابط عمومی را برعهده دارد.

shena3


 

 

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top