بستن

۱۶ جوان برگزیده‌ی شهرستان گراش معرفی شدند

گریشنا: به مناسبت روز جوان از جوانان برتر شهرستان تقدیر شد.

Javan -Afshar01

به گزارش خبرنگار گریشنا؛ امروز دوازدهم خرداد ماه طی جلسه‌ای در فرمانداری با حضور فرودی، فرماندار شهرستان؛ اکبری، رئیس اداره‌ی ورزش و جوانان؛ آیینه‌افروز، رئیس اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ فرسوده، معاون فرماندار؛ و خانواده‌ی شهید پابرجا از جوانان شهرستان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی تجلیل شد.

فرودی، فرماندار شهرستان بعد از تبریک و تهنیت اعیاد شعبانیه بیان کرد: «قشر جوان، قشر مهم و تاثیر‌گذار هر جامعه‌ای است. اگر جامعه‌ای به جوانان خود بها دهد قدم بزرگی را در راه پیشرفت و اعتلای خود برداشته است. استفاده از توانایی و نشاط جوانان و کاردانی و تجربه میانسالان در کنار هم عامل پیشرفت هر جامعه‌ای محسوب می‌شود. اما عاملی که جوانان کشور را تهدید می‌کند گسترش فرهنگ غیر اسلامی و غربی است که با تقویت فرهنگی ملی و اسلامی می‌توان از این گردنه‌‌ی خطرناک نیز عبور کرد. فراهم کردن امکانات و از بین بردن مسائل و مشکلات پیش روی ازدواج جوانان و گسترش نماز در بین جوانان از جمله مسائلی است که می‌بایست به آن توجه کرد.»

اکبری بعد از تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد ولی‌عصر (عج) گفت: «میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) به عنوان الگوی جوانان بهانه‌ای شد تا از جوانانی که در عرصه‌های مختلف صاحب عنوان و مقام بوده‌اند تقدیر شود. این برنامه با همکاری اداره‌ی ورزش و جوانان، فرمانداری و اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش انجام می‌شود.»

Javan-Abedi (1)

در پایان این برنامه از ابوالفضل درویشی به عنوان موسیقی‌دان جوان، راضیه جنگجو، محمد آب‌افکن و رضا محمدی به عنوان ورزشکار جوان، حسین قهرمانی به عنوان کشاورز جوان، مجتبی دارا به عنوان پژوهشگر جوان، شیدا شرقی به عنوان کارمند جوان، محمد‌علی دلاوران به عنوان مبتکر جوان، فاطمه یوسفی به عنوان خبرنگار جوان، کیوان محسنی به عنوان هنرمند جوان، محمد‌حسن سبزواری به عنوان کارآفرین جوان، وحید حقیقی به عنوان سرباز جوان، باقر شکاری به عنوان فعال اجتماعی جوان، حمزه حسنی به عنوان بسیجی جوان، محمد قادری به عنوان معلم جوان و حسن خدادادنژاد به عنوان روحانی جوان تقدیر شد که به هر کدام لوح تقدیر و هدایایی اهدا شد.

8 نظر

  1. انتخاب جوان نمونه کار شایسته ای است که موجب تشویق و ترغیب جوانان به فعالیت و تلاش میشود .به همه این جوانان تبریک میگویم .واگر یک نظر سنجی هم برای انتخاب در فضای مجازی با ارائه رزومه و فعالیت جوانان انجام شود بهتر است .چون از نظرات مردم بخصوص همسالان انها هم استفاده شده است ‌.اعلام نوع فعالیت که منتهی به انتخاب به عنوان نمونه شده است هم ضروری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top