بستن

لیگ فوتبال گراش بعد از دو سال تعطیلی به راه می‌افتد

گریشنا: بعد از دو سال عدم برگزاری مسابقات لیگ فوتبال گراش، لیگ فوتبال سال ۹۴ از ۲۸ خردادماه آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال، مسابقات فوتبال باشگاهی گراش رده بزرگسالان با حضور سرپرستان تیم‌های حاضر ۹ خردادماه در دفتر اداره ورزش و جوانان قرعه کشی شد.

در این مراسم ابتدا میرزا اکبری دبیر هیات فوتبال ضمن خوش‌آمدگویی به سرپرستان تیم‌های حاضر، بر لزوم همدلی و سعه صدر بیشتر سرپرستان در جهت شکوفایی دوباره‌ی فوتبال تاکید کرد. اکبری گفت: «تیم‌ها ملزم به رعایت قانون و مقررات هستند و در صورت تخطی برابر قانون با تیم‌ها، سرپرستان و بازیکنان خاطی به شدت برخورد خواهد شد.»

در ادامه مهدی مهروری مسول کمیته اجرایی مسابقات، ضمن تشکر از حضور سرپرستان نحوه‌ی برگزاری مسابقات و زمان آن را شرح داد. بازی‌ها به صورت دوره‌ای با حضور ۱۲تیم از ۲۸ خرداد مصادف با شب دوم ماه مبارک رمضان در زمین مجموعه ورزشی شهدا شروع خواهد شد.

در هفته اول پرسپولیس نوین با شهیدان حسن‌زاده، مقاومت با ستاره‌آبی، انقلاب با هلال احمر، اتحاد با شهدا، گراش جوان با شاهین، جوشن با استقلال و  رودرو می‌شوند.

به گزارش گریشنا، آخرین دوره لیگ فوتبال گراش سال ۱۳۹۱ با قهرمانی تیم شهدا به پایان رسید (خبر در گریشنا) و به دلیل اختلاف بین تیم‌ها سال‌های ۱۳۹۲ و ۱۳۹۳ مسابقات رده بزرگسالان در گراش برگزار نشد. جالب این که میرزا اکبری رییس اداره ورزش و جوانان گراش برای سرانجام گرفتن مسابقات فوتبال دبیری هیات فوتبال را بر عهده گرفته است.

13940309 Heyhat Football (3)

دبیر عکس پایگاه خبری هفت‌برکه دبیر انجمن فیلم و عکس گراش

6 نظر

  1. یکی از دوتا تیم که هستند که متاسفانه ظرفیت باخت رو ندارن از الان باید بهشون هشدار داد و باید بهشون گفت برای این کار ها جریمه میشن تا هی نگن ما ده تا جام داریم. والله ما که ندیدیم

  2. ۱.ان شااله یه رئیس جوان و فعال جایگزین پیرمرد محترم …! در نمایندگی ورزش و جوانان شود
    ۲.فکری به حال نمایندگی ها خصوصا اداره ورزش و جوانان بکنید که جوانان دارند تلف میشوند خصوصا ورزشکاران!
    ۳.آقای اکبری مثل اینکه نیروی مهر هستند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top