گریشنا: به مناسبت دهه مهدویت، کاروان سلامت جمعیت هلال احمر به روستای لب اشکن رفت.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گراش؛ روز جمعه، هشتم خرداد ماه، به مناسبت گرامیداشت دهه مهدویت واحد داوطلبان جمعیت هلال احمرگراش با همکاری خانه‌های داوطلب شهری و روستایی و هماهنگی بخشداری مرکزی، شبکه بهداشت و درمان، اداره اوقاف وامور خیریه، بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج)،شورا و دهیاری روستای لب اشکن اقدام به اجرای طرح ویزیت و داروی رایگان کرد.

محسنی رئیس جمعیت هلال احمر گراش درباره خدمات ارائه شده در این طرح گفت: «به بیش از صد و ده نفر از اهالی روستا در این طرح، ویزیت و دارو و خدمات مشاوره‌ای به صورت رایگان ارائه شد.»
کاروان سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان گراش متشکل از یک پزشک عمومی، یک کارشناس دارویی و هفت نفر داوطلب، با تهیه دارو که توسط خیرین و مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه گراش فراهم شده بود، با دو خودرو به این روستا در ۱۰۵ کیلومتری مرکز شهرستان رفت.
محسنی رئیس جمعیت هلال احمر گراش ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت دهه مهدویت،هدف از برگزاری کاروان سلامت را ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به نیازمندان، بهبود سطح سلامت محرومان و ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در روستاهای محروم دانست. او از مشارکت خیرین داوطلب در اجرای این طرح قدردانی کرد.

vizt raygan10