بستن

شهردار به محله بیدله می‌رود

گریشنا: در ادامه دیدارهای شهردار گراش از محلات، سی اردیبهشت شهردار گراش از محله بیدله بازدید می‌کند.

به گزارش ابوالحسن حسینی روابط عمومی شهرداری گراش، غلامعباس زارع شهردار گراش برای آشنایی مستقیم با مشکلات محلات و شنیدن بی‌واسطه نظرات مردم به طور دوره‌ای از محلات شهر دیدن می‌کند.

قرار است شهردار گراش روز چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۸ عصر به محله بیدار برود. دیدار شهردار از بیدله از مسجد مهدیه آغاز می‌شود.

غلامعباس زارع از اسفندماه ۹۳ کار خود را در شهرداری گراش آغاز کرده است.

Iman02 Shardar

15 نظر

    1. با سلام
      امروز بعدازظهر ساعت ۶ همانطور که وعده داده بودیم به عزیزان باتفاق آقای شهردار و مهندس یوسفی عضو شورای شهر در محله بیدله بودیم. یکی دوتن از اهالی فقط حضور داشتند که صحبت هاشونو شنیدیم.
      هرچند قبلا هم آقای شهردار باتفاق اعضای شورا از نزدیک از این محله بازدید کرده اند و مشکلات رو از نزدیک دیده اند. با این حال مواردی که امروز بررسی شد از این قبیل است:
      ۱- کوچه منتهی به مسجد مهدیه مشکل رهاسازی فاضلاب در کوچه رو اهالی بیان کردند که در حال حاضر راهکار قانونی نمیشه اعمال کرد و فقط از اهالی کوچه خواهش می کنیم تا بهسازی کامل کوچه از رها سازی فاضلاب در کوچه خودداری کنند.
      ۲- مثلثی کوچه کناری مسجد که سنگ چین هست در روزهای آینده تخریب خواهد شد که باعث باز شدن مسیر روبروی تعمیرگاه موتورسیکلت خواهد شد.
      ۳- بحث بازگشایی مسیر خیابان خاکی کنار مسجد مهدیه به سمت بلوار شهدا و همچنین به سمت خیابان بیدله در حال پیگیری است که با مالکان منازل مورد مسیر صحبت شده و در صورت همکاری هرچه زودتر این عزیزان جهت تخریب بالطبع عملیات زیرسازی و آسفالت این خیابان سریع تر انجام خواهد گرفت، همه چیز به سرعت عمل رضایت این مالکان بستگی دارد.
      ۴- بحث تخریب منازل آقایان قائدی ، فانی و منزل مسکونی شیخ احمد انصاری نیز به جد در حال پیگیری است و توافقات لازم انجام شده و بلافاصله پس از تعریض خیابان آسفالت قسمت باقیمانده خیابان انجام خواهد شد.
      ۵- بحث پارک برای محله بیدله در دو قسمت از محله در حال پیگیری است و با صاحبان زمین در حال مذاکره هستیم. در صورت توافق مالکان مبنی بر واگذاری زمین به شهرداری ، طراحی و احداث پارک نیز بلافاصله در دستور کار قرار خواهد گرفت. یک بار دیگه خدمت عزیزان عزض کنم که در حال حاضر شهرداری هیچ زمینی در بیدله جهت احداث پارک در اختیار ندارد.
      دوست داشتیم عزیزانی که در این سایت کامنت گذاشته بودند و مشکلات رو مطرح کرده بودند هم حضور داشتند تا مفصل تر مشکلات رو بررسی می کردیم که عزیزان تشریف نیاوردن. با این حال همینجا باز هم خدمتشون هستیم.

  1. تشکر خالصانه از جناب شهر دار و.مسیولان محترم که دغدغه مردم رو دارن.. از جناب شهردار خواهش میکنیم در مسیرشون از بیدله از کنار برکه حاج اسدله هم گذر فرمایند و خودشون به عینه از وضعیت بهداشتی و بوی بد این آب انبار مطلع بشن .
    همسایه های مجاور این برکه وافعا از پشه ها و بوی بد اون به تنگ اومدن . خواهش میکنم رسیدگی کنین .
    باز هم تشکر

    1. ارسلان عزیز
      امروز هم در همین منطقه بودیم. هرچند بررسی مشکلات این قسمت از شهر از اوایل سال جاری آغاز شد. گزارشش رو مفصل در خبر برنامه های شهرداری ارائه دادیم خدمتتون ولی یکبار دیگه عرض می کنم که با حضور مهندسین مجرب در زمینه نقشه برداری زمین و انتقال آب های سطحی و فاضلاب مستقیما به فاضلاب خیابان اصلی عملا فاضلاب به برکه ریخته نمی شه و از طریق خط انتقال آب که زیرساخت آن آماده شده قبلا به کلات منتقل می شه و پس از تصفیه در جهت زیبایی شهر استفاده خواهد شد. فعلا منتظر رسیدن نتایج نقشه برداری و طرح های اجرای پروژه هستیم
      سپاس از توجه شما.

  2. با سلام خدمت شهردار محترم خواهش میکنم سری به کوچه های محله روباد بزنین که چه چاله وچوله های داره کوچه های با چاله فراوان که نه تنها برای وسایل نقلیه بلکه برای عابرین پیاده هم مشکلاتی داره خواهش داریم یک بررسی بشه وتمام کوچه ها اسفالت بشه مخصوصا بلوارمعلم کوچه ۵و۶که افتضاح است وحتی دراخرکوچه شماره۵درخانه بز نگهداری میکنن وبو وتعفنش تمام کوچه راگرفته خواهشا رسیدگی بشه

    1. محمود عزیز
      متاسفانه مشکلات محله روباد و قسمت های دیگر پاقلعه بسیار پیچیده است و به سادگی قابل حل نیست.

      اما برای آسفالت کوچه راه حل ساده ای وجود داره. لطفا یکی از اهالی به نمایندگی از کل اهالی کوچه به واحد عمران شهرداری (مهندس اسدی / مهندس عباسی) مراجعه کنه و تقاضای آسفالت کنن.
      در این قسمت شهرداری پس از متراژ کوچه هزینه اجرای آسفالت رو خدمتتون اعلام خواهند کرد که بخشی از اون رو شهرداری و بخش دیگر رو اهالی متقبل خواهند شد. سری به واحد عمران بزنید حتمن.

      بحث نگهداری حیوانات در منزل مربوط به شبکه محترم بهداشت می باشد و از طریق این ارگان می تونید پیگیری کنید.

  3. جناب شهردار حتما به خیابان کریمیان که در طرح عریض شدن قرار داره ولی هیچ حرکتی نکرده ، سر بزنید و خودتون مشکلات این محله رو ببینید ، در صورتی که اگر این طرح به انجام برسه هم از نظر اقتصادی میتونه به کمک شهرداری بیاد هم از ترافیک خیابان امام کاسته میشه ، و دعای خیر اهالی همیشه بدرقه شهردار و مسئولین امر خواهد بود

    1. حسن عزیز
      مشکل کوچه موسوم به کوچه کریمیان هم در شورا با حضور آقای شهردار مطرح شده و آقای شهردار قبلا نیز از این قسمت بازدید داشته اند.
      تنها مشکل اصلی خیابان عدم همکاری اهالی محل برای تخریب منازل مورد مسیر و بازگشایی و تعریض خیابان است که اگر این امر محقق بشه باقی کارها به سرعت انجام خواهد شد. اگر شما به مالکان منازل مورد مسیر دسترسی و یا آشنایی دارید می تونید بهشون بفرمایید حداقل یه سر تشریف بیارند شهرداری و با آقای حسن شمس مسئول واحد حقوقی شهرداری صحبت و مذاکره کنند.
      امیدواریم این خیابان نیز هرچه زودتر به سرانجام برسد.
      سپاس از توجهتون

  4. گوش شنوا کو جناب حسینی مسوول محترم روابط عمومی……
    می تونید بخشی از نکات را در نظرات(برنامه شهرداری برای سال ۹۴ منتشر شد و برای پیگیری کامنت‌های گریشنا، شهردار به شهرک ایمان رفت) بخوانید.
    آن چه عیان است چه حاجت به بیان است

  5. ضمن خسته نباشید خدمت عزیزان شهرداری وشورا.اگه امکانش هس در رابطه با کوچه های اطراف هفت برکه و رودخانه منتهی به آن تصمیمی اتخاذ کنید. الان سالهاست این اثر تاریخی قراره یه فکری به حالش بشه ولی دریغ از اقدام!!!

    1. برادر علیرضا
      فکر کنم شما کامنت ها رو نخوندید. هم توی خبرهای گذشته و هم توی کامنت ها در این باره بحث شده . با این حال یه بار دیگه عرض کنم که مهندسینی از استان اومدن و منطقه رو کامل نقشه برداری کردند تا آب فاضلاب مستقیم به فاضلاب خیابان اصلی منتقل بشه و نریزه توی برکه ها. بعد از حذف فاضلاب میشه طرح آماده شده برای مسیر تاریخی هفت برکه رو اجرا کرد. پیگیر موضوع هستیم حتمن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 نظر
scroll to top