بستن

ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر افتتاح شد

مهندس خواست خدایی احياء سنت حسنه «امر به معروف و نهي از منكر» درمورد حجاب و عفاف را در كنار شرايط مساعد اجتماعي براي ارزش تلقي كردن و الگوپذيري اين فرهنگ، نيازمند نهادينه شدن آن در وجود افراد دانست

روابط عمومی فرمانداری گراش: طی مراسمی و با حضور امام جمعه،‌ فرماندار، جمعی از روحانیون و مسوولین شهرستان دفتر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر شهرستان گراش افتتاح گردید.

فرماندار شهرستان گراش در حاشیه مراسم افتتاح این ستاد، حجاب و عفاف را پدیده ای مذهبی، ارزشی و مهم در تعالیم اسلامی خواند وافزود، توجه به زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی عفاف و حجاب به عنوان بستر آن بسیار شایسته و اشاعه و تعمیق آن نیازمند آموزش‌های بنیادین و مداوم در خانواده، مدرسه، دانشگاه و اجتماع است.

مهندس خواست خدایی احیاء سنت حسنه «امر به معروف و نهی از منکر» درمورد حجاب و عفاف را در کنار شرایط مساعد اجتماعی برای ارزش تلقی کردن و الگوپذیری این فرهنگ، نیازمند نهادینه شدن آن در وجود افراد دانست و تصریح کرد، بدون شک رسیدن به این هدف نیازمند مشارکت و توجه جدی همه نهادها و دستگاه‌ها به صورت مستمر و هدفمند است.

وی از مسوولین خواست تا موضوع حجاب و عفاف را در برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی کشور برای مقابله با روند فزاینده بدحجابی در اولویت قرار دهند.

 

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top