بستن

جلسه شورای ترافیک برای هماهنگی بیشتر

گریشنا: جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی شورای ترافیک شهرستان گراش به ریاست قاسم فرسوده معاون فرماندار و با حضور اعضا این شورا در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

به گزارش فرمانداری گراش، معاون فرماندار در این جلسه بر ساماندهی ترافیک در شهرستان تاکید کرد و افزود: «ساماندهی ترافیک در شهرستان نیازمند برنامه‌ریزی و فرهنگ‌سازی است.» قاسم فرسوده با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی، تصریح کرد: «پیشرفت جامعه در همه ابعاد نیازمند اتحاد و همدلی است و برای اینکه کشوری آباد داشته باشیم باید برای تحقق شعار امسال تلاش کنیم.»
وی با بیان اینکه ولایت‌پذیری امری نیست که مسئولین به آن بی توجه باشند، افزود: «امروز همه مسئولین در خط ولایت حرکت می‌کنند و همواره حرکت در این مسیر و ادامه راه شهدا و دفاع از ارزش‌های اسلامی و حفظ دستاورد‌های انقلاب گام برداشته‌اند.»

farmandari3
فرسوده با بیان اینکه انتظار مردم از مسئولین همدلی و خدمت به جامعه است، اظهار داشت: «فضای همدلی و هم‌زبانی بین مردم و مسئولین باید مورد توجه قرار گیرد و با تعامل بیشتر با هدف خدمت صادقانه به مردم می‌تواند توسعه و پیشرفت همه جانبه نظام اسلامی را به همراه داشته باشد.»
شهردار گراش در این جلسه از بهسازی و آسفالت میدان شهید بهشتی تا بلوار امام حسین (ع) خبر داد و افزود: «در راستای کیفیت‌بخشی و زیباسازی شهر، محور میدان شهید بهشتی تا بلوار امام حسین (ع) به طول یک کیلومتر و عرض دوازده متر زیرسازی و آسفالت می‌شود.»

وی با بیان اینکه این بهسازی مقابل بیمارستان انجام می‌شود، افزود: «به خاطر شرایط بیمارستان و مراجعه مردم به این مرکز این طرح در دو فاز انجام می‌شود که در فاز اول زیرسازی آسفالت از میدان شهید بهشتی تا بلوار امام حسین (ع) است و در فاز دوم دور میدان شهید بهشتی عملیات بهسازی اجرا خواهد شد و تمام تلاش خود را داریم که این پروژه ظرف مدت ۱۰ روز عملیاتی شود تا مشکلی برای شهروندان به وجود نیاید.»
سروان نوربخش رئیس پلیس راهور گراش در این جلسه به منظور جلوگیری از بروز حوادث خواستار رعایت نکات فنی و ایمنی در اجرای عملیات شد. در این جلسه پیشنهادات و نظرات اعضا مطرح و مورد بحث قرار گرفت.

farmandari2

farmandari1

 

13 نظر

  1. سلام و خسته نباشید جانانه به آقای شهردار همانطور که در جریان هستین داربست های مجتمع بزرگ سیمرغ در میدان شهید بهشتی واقع شده و الخصوص بعد اتمام این پرژه عظیم نیاز یه زیبا سازی این میدان و پیاده رو منتها به این ساختمان هست پس خواهشا بدون برنامه ریزی عمل نشود که دوباره نیاز به کنده کاری آسفالت خیابانها منجر شود

  2. این قدر جلسه پشت جلسه، چرا فکرى به فکر فلکه شهردارى نمى کنید که اینقدر تلفات نده چند سال پیش بنده رفتم خدمت اقاى شهردار قبل به اشون فرمودم فکرى به حال فلکه شهردارى کنید هزینه ام نداره فقط تک لبه بلوار معلم رو جند متر ادامه بدید که ماشین یا موتور سیکلت از پشت یا استادیوم یا بلعکس نیاد که باعث تصادف بشه طرحى هم دادم ولى فرمودند در جواب که طرحى براى فلکه شهردارى داریم مى خواد اجرا بشه ، مدت ریاست شهردار وقت تموم شد این طرح اجرا نشد ، جند بار هم به اقاى هاشمى طرح گفتم در جواب گفت مربوط به شهردارى نى مربوط به شورا ترافیک است، بخدا فکر به حال فلکه شهردارى کنید که بیشتر از این باعث تصادف نشه’،

    1. با سلام
      طرح میدان شهید برزگران و خیابان های اطراف آن هنوز در دست بررسی است. مشکل این مسیر پر تردد تنها با ادامه دادن بلوار حل نمیشه. طرحی که در حال بررسی است هم شامل زیرگذر است و هم فضاسازی و زیباسازی.
      هنوز باید منتظر ماند تا بتونیم طرحی ایده آل پیاده کنیم.
      سپاس از شما

  3. اقا بلوار معلم اسفالت شد ولی اون دست انداز ته ایستادیوم رو ننداختن لطف کنین یه دست اندازی بندازین که تا یکی رو نکشه دس وردار نیسا . حالا از ما گفتن.

  4. ۱. بسیج جان: شما عرض کردی یا فرمودی، چون فرمودی اجراش نکردن!
    ۲. راهور مختصر راهنمایی و رانندگی است؟
    ۳. بزرگراه دکتر دادمان ازسمت پلیس راه بزرگراهه و از سمت بیمارستان لار بلواره!!! چه جوری یه بام و دو هوا میشه؟!!!!! قسم حضرت عباس یا دم خروس را باید باور کرد؟

  5. بریدگی بلوار سرداران بالاتراز فرمانداری نیاز به سرعتگیر داره چون ماشین ها خیلی سرعت دارند و خطر برخورد با اونایی که می خوان دور بزنن زیاده از شورای ترافیک شهرستان خواهش داریم فکری بکنند. با تشکر

  6. معلم جان شاید حق با شما باشد ولی بنظر من اونجا چون کمربندیه نباید همه جاش سرعت گیر بندازن،لااقل باید یه جایی باشه که ماشینا روون رانندگی کنن.

  7. بلوارهای فلسطین(قدس!) منفرد، جانبازان، خیابان‌های مسکن مهر، خیابان شهدای گمنام و… هم سرعت‌گیر نداره. لطفا اقدام شود!

  8. شورای ترافیک دست از دست‌اندازها بردارد. ترافیک یعنی رفت و آمد نه این که جلو رفت و آمد را بگیرید. بهتر است از یک کارشناسی ترافیک استفاده شود و به جای انداختن دست‌انداز و بستن بریدگی‌ها به دنبال طراحی بهتر مسیرها باشد.
    دست‌اندازها نه فقط به ماشین‌ها آسیب می‌زند بلکه اعصاب مردم و رانندگان را هم به هم می‌ریزد.

  9. والا نزدیک فلکه شهرداری و استادیوم به جای دست انداز از چراغ راهنما استفاده کنین.البته اگه فرهنگ استفاده شو داشته باشیم.

  10. با سلام خدمت شهرداری و طرح ترافیک شهرستان گراش
    خطرناکترین نقطه شهر مربوط میشه به میدان شهید برزگران.
    و بهترین راهکار احداث یه زیر گذر هست.
    با عریض تَر کردن یا انداختن سرعت گیر اصلا مشکل حل نخواهد شد
    و باید عرض کنم مقطعی خواهد بود.
    از شهرداری خواهشمندم به این امر مهم بیشتر توجه کنند.و زیر گذری در حد و نام شهرستان زیبا گراش بِنَا کنن..
    اگه مشکل بوجه هست خیرین همیشه در صحنه هستن..خدا حفظشون کنه..رحمت و درود خدا بر آنان که بفکر پیشرفت و آبادانی گراش هستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 نظر
scroll to top