بستن

تقدیر از فرشتگان سبزپوش در روز ماما

گریشنا: در جشن روز ماما در سالن همایش دانشکده‌ی علوم پزشکی از ماما‌های نمونه‌ی کشوری و شهرستان، تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده‌ی علوم پزشکی گراش، در این مراسم دکتر بهمنی، رییس دانشکده علوم پزشکی گراش ضمن تبریک روز ماما، خدمت کردن به مردم را از بزرگ‌ترین نعمات خداوند به انسان بر شمرد و گفت: «زمان به سرعت در حال گذر است و ما باید از این فرصت زوگذر برای خدمت‌رسانی به مردم بهترین استفاده را ببریم.»

رییس دانشکده علوم پزشکی درباره سفر وزیر بهداشت گفت: «سفر وزیر بهداشت به شهرستان گراش سفر پرخیر و برکتی برای ما بوده است که نتایج آن را در روزها، هفته‌ها و ماه‌های آینده خواهیم دید.»

وی دیدگاه وزیر بهداشت را درباره گراش، بسیار خوب برشمرد و افزود: «دیدگاه دکتر هاشمی این است که ما تحصیلات تکمیلی را باید در این شهرستان داشته باشیم.» دکتر بهمنی درباره رشته مامایی نیز گفت: «پیگیر هستیم که رشته مامایی را نیز به رشته‌های موجود این دانشکده اضافه کنیم که از ماماها به غیر از حوزه خدماتی و درمانی، در حوزه آموزشی نیز استفاده کنیم.»

در ادامه ی مراسم، دکتر علیرضا گلستان، رییس بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) گراش نیز ضمن تبریک روز ماما از زحمات شبانه‌روزی ماماها قدردانی کرد. حجت ‌لاسلام هنرپیشه به عنوان سخنران این مراسم، ارزش فرزند‌آوری را از دیگاه دین مقدس اسلام  بیان کرد.

م‍ژده حسن‌زاده، مسوول زایشگاه بیمارستان امیرالمومنین (ع) گراش نیز در این مراسم ضمن قدردانی از مسوولین علوم پزشکی گراش، به ارائه گزارش عملکرد یک ساله‌ی زایشگاه پرداخت. در این مراسم از ماماهای نمونه  کشوری و شهرستان تجلیل شد. مژده حسن‌زاده و ثریا انصاری نمونه کشوری و حوریه رستم‌پور و صفیه آتشبار به عنوان ماماهای نمونه شهرستان معرفی شدند.

در پایان ماماهای دانشکده علوم پزشکی گراش به همراه خانواده‌های خود در ضیافت ناهار این دانشکده شرکت کردند.

mama3

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top