بستن

پایان روزهای خوب اعتکاف

گریشنا: معتکفین فداغی پس از سه روز عبادت و تضرع به درگاه خداوند با کوله‌باری از پاکی، اعتکاف خود را به پایان رساندند.

به گزارش خبرنگار فداغ‌آنلاین؛ خواهران و برادران معتکف، پانزدهم ماه مبارک رجب بعد از نماز مغرب و عشا؛ پس از سه شبانه‌روز خلوت عاشقانه با معبود، تمرین خودسازی، تزکیه و تهذیب نفس و رسیدن به آرامش و معنویت مسجد را ترک کردند.

با برنامه ریزی‌هایی که از حدود یک ماه پیش انجام شده بود، برنامه‌های مفید و متنوعی در ایام اعتکاف برای معتکفین برگزار شد. مراسم میلاد امام علی(ع) و وفات حضرت زینب کبری(س)، ایراد سخنرانی با موضوعات متنوع توسط افراد مختلف، مراسم انس با قرآن توسط روحانی حافظ کل قرآن، پرسش و پاسخ مربوط به احکام شرعی، قرائت ادعیه و قرآن، حضور مستمر روحانی در میان معتکفین جهت پاسخ گویی به شبهات دینی و… از برنامه‌های این مراسم بود.

همچنین از خیرین که  هر ساله اکثر هزینه های برگزاری این مراسم را برعهده می‌گیرند، همکاری همه جانبه هیئت امنای محترم مساجد جامع و زائر حسینی و فرهنگیان عزیز و همه دست اندرکاران و افراد دیگری که بدون هیچ چشم داشتی خالصانه زحمت کشیدند نیز تقدیر و تشکر به عمل آمد.

اعتکاف امسال در فداغ رنگ و بوی خاص داشت، آیین معنوی اعتکاف با استقبال گسترده معتکفین عاشق، سیزدهم ماه مبارک رجب در دو مسجد جامع و زائرحسینی آغاز شد و پانزدهم ماه رجب؛ با حضور تعدادی از معتمدین و شورای اسلامی فداغ و استقبال گسترده و دیدنی مردم فداغ پس از نماز مغرب و عشا در شور و اشتیاق وصف‌ناپذیر و سرشار از بغض و دلتنگی رجبیون، با سخنرانی فرج‌الله نریمانی، روحانی محل، اهدای جوایز و استقبال خانواده‌ها از معتکفین به پایان رسید.

 

 

 

2

 

etekaaf7

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top