بستن

فرماندار سر ساختمان‌های نیمه‌تمام رفت

گریشنا: اصغر فرودی، فرماندار گراش به همراه برخی از مسئولین شهرستان پس از بازدید از طرح‌های عمرانی شهر بر تسریع اجرای پروژه‌ها تاکید کرد.
به گزارش حجت عابدی؛ وی از پروژه ۱۴۴ واحدی مسکن بسیجیان، بهسازی و ساخت سالن گلزار شهدا، ساختمان اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران، مسجد فاطمه‌الزهرا (س) در شهرک رزمندگان و ساختمان اداره دامپزشکی بازدید و در جریان روند پیشرفت و ساخت و ساز این پروژه‌ها قرار گرفت.
گفتنی است فرودی در بازدید قبل خود از پروژه نیمه تمام مسکن ۱۴۴ واحدی بسیجیان خواستار تسریع در تکمیل و بهره برداری از این طرح شده بود و با تغییر پیمانکار در سه ماه گذشته و انتخاب پیمانکار جدید، عملیات اجرایی این طرح شروع و بیست درصد پیشرفت کرده است.

farmandar3

 

 

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

1 نظر

  1. (گفتنی است فرودی در بازدید قبل خود از پروژه نیمه تمام مسکن ۱۴۴ واحدی بسیجیان خواستار تسریع در تکمیل و بهره برداری از این طرح شده بود)
    جناب فرماندار محترم: باید عمل شود، ظرف ۴-۵ ماه ۱۲میلیون!!! از اعضا گرفتند( مسکن زوری شده) و یه کم پیشرفت داشتند، به نظرم پیشرفت بیست درصدی از زمان ثبت نام سال ۸۵/۸۶ منظورشونه.
    شهرهای دیگه مسوولین شون رایزنی میکنند که بانک مربوطه وامها را بلوکی آزاد کنند(مثل بندرعباس)، یا فشار بر مسکن و شهر سازی و تعاونی میاورند تا سریع تر کار پیش برود.
    البته نباید کیفیت هم فراموش شود، که متاسفانه در مسکن مهر بسیجیان فدای کمیت شده بعد از ۸/۹ سال فعالیت لاک پشتی!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top