بستن

فرماندار گراش: ۹۵۳ میلیارد تومان دستاورد سفر رئیس جمهور به استان فارس

گریشنا: فرماندار گراش از اختصاص ۹۵۳ میلیارد تومان اعتبار در سفر رئیس جمهور به استان فارس خبر داد.
به گزارش حجت عابدی از فرمانداری گراش؛ ۹۵۳ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای و زیربنایی در بخش‌های عمران، حمل و نقل، کشاورزی، بهداشت و درمان و ورزش در سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان فارس اختصاص یافته است.
اصغر فرودی با بیان اینکه طرح‌ها و پروژه‌های مصوب سفر ریاست جمهوری تا ۲ سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید، تصریح کرد: «۵۵۳ میلیارد تومان از اعتبارات اختصاص داده شده به استان فارس در سال ۹۴ هزینه خواهد شد و ۴۰۰ میلیارد دیگر از اعتبارات به پروژه‌های سال ۹۵ اختصاص داده شده است.»
وی ضمن تشریح دستاورد سفر دولت تدبیر و امید به استان فارس، خاطر نشان ساخت: «۲۱۵ میلیارد تومان به حوزه حمل و نقل، ۲۸۱ میلیارد تومان به بخش کشاورزی، ۳۷۴ میلیارد تومان به بخش عمران شهری و شهرداری، ۳۴ میلیارد تومان به حوزه بهداشت و درمان و ۴۹ میلیارد تومان به ورزش اختصاص یافته است.»
فرودی با بیان اینکه این اعتبار شامل کل پروژه‌های استان فارس می‌شود، افزود: «سهم شهرستان‌ها از مصوبات سفر رئیس جمهور هنوز مشخص نشده است و این اعتبارات در بخش‌های مختلف در شهرستان‌ها و مرکز استان هزینه خواهد شد.»
فرماندار گراش به سفر وزیر بهداشت و دستیار ویژه رئیس جمهور به شهرستان اشاره کرد و گفت: «در سفر نمایندگان رئیس جمهور مسائل و مشکلات شهرستان مطرح و پروژه‌های نیمه تمام و طرح‌های جدیدی مورد بررسی قرار گرفت.»
وی حضور مسئولین و آشنایی با مشکلات مردم و پیگیری رفع نیازها و محرومیت‌زدایی را از برکت نظام اسلامی و انقلاب دانست و افزود: «قطعا حضور مسئولین در شهرستان و شناخت از ظرفیت و پتانسیل‌های موجود نتایج خوبی به همراه خواهد داشت و در این سفر نیازها و توانمندی شهرستان با هدف توسعه متوازن کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.»
نماینده دولت تدبیر و امید در گراش با بیان این که انتظارات مردم شهرستان را مدیریت می‌کنیم، گفت: «دولت سعی می‌کند در سفر‌های استانی وعده‌های نشدنی که نتواند به آن عمل کند را به مردم ندهد و تلاش می‌کند طرح‌هایی را مصوب کند که زمینه اجرایی شدن آن فراهم باشد تا نتایج مثبتی در زندگی مردم دیده و توسعه همه جانبه‌ای برای کشور باشد.»

forodi

 

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

15 نظر

  1. اصلا چه فایده کلی گویی ما میخواهیم بدانیم به شهرستان خودمان چه قدر بودجه دادن وچه طرحهایی از شهرستان تصویب شده اقای فرماندار این همه بودجه فقط برای شیراز است ولامرد وجهرم چه فایده برای گراش داره به گراش که میرسند میگن خیرین کارها را پیش میبرن اقای فرماندارشما بودجه ها وطرحهای شهرستان رابیان کنیدما چه کاربه استان داریم

  2. چش فایده ماکه خیری ازدولت ندیدیم،فقط میان گراش نهاروشام میخورن،افتتاح میکنن میرن،خداپدرخیرین روبیامورزه،مااگه این خیرین رونداشتیم واقعابایدچی کارمیکردیم…..(توگراش دستگاه ام ار ای خیرمیسازه تولامرددولت بایدبسازه)چرابایداینجورباشه به گراش که میرسه بودجه تموم میشه خیلی جالبه…..

  3. جناب فرماندار با مردم راست باشید
    استان چه به کار گراش جناب وزیر بهداشت که گفتن ما پولی نداریم به شهرستان گراش بدیم شما حرف از ریس جمهور و جمهوری اسلامی میزنید
    (وی حضور مسئولین و آشنایی با مشکلات مردم و پیگیری رفع نیازها و محرومیت‌زدایی را از برکت نظام اسلامی و انقلاب دانست و افزود: «قطعا حضور مسئولین در شهرستان و شناخت از ظرفیت و پتانسیل‌های موجود نتایج خوبی به همراه خواهد داشت و در این سفر نیازها و توانمندی شهرستان با هدف توسعه متوازن کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.»)
    گراش رو از جمهوری اسلامی جدا کنید بگید کشور خیرین گراش چون خیرین دارن ساخت ساز میکنند و به اسم دولت افتتاح میشه
    گرشینا دیدگاه مو پخش کند مثل شبکه یک نباش مثل خبرگزاری فارس عمل کن

  4. ۹۵۳میلیارد تومان برای استان فارس این حرف شما درست

    ولی از این مبلغ چقدر به شهرستان گراش تعلق میگیره…….آقای فرماندار لطفا جواب

    ما گراشی ها کاری به بودجه کلی استان نداریم این شهر ما است که برای ما مهم است نماینده دولت در شهرستان گراش آقای فرماندار چی شد پس خیری از این سفر استانی به این شهر رسید یا نه؟ نکنه دولت بهتون گفته که خیرین هستن واسه ساخت و ساز و آبادانی شهر و ما فقط مجوز میدیم

  5. پیگیری طرح ها و پروژه ها و تخصیص منابع کار یک شبه نیست که آقای فرماندار و رئیس فلان اداره یک شبه بخوان میلیاردها تومن بوجه رو تو یه سفر بگیرن

    جو حاکم بر ساختار اداری گراش توانایی جذب بوجه از بالا رو نداره

    بدون شک افکار عمومی و معتمدین و شورا باید با تحت فشار قرار دادن ادارات اونها رو مجبور به حرکت کن

  6. خدمت برادر محسن زاده و جناب مجتبی ام
    گذاشتن کامت یا نامه نگاری یا مشورت دادن به مسولین امری پسندیده است اما بحث باید تا اندازی کارشناسی شده باشد تا مسولین را در واقع یاری دهد.
    جناب مجتبی ام که با نام مستعار کامنت میگذارید خدمت شما که عرض شود. شما از چه چیزی هراس دارید که با نام مستعار وارد میشوید.
    شما و امسال شما باید یک روز در کار اداری قرار بگیرید تا متوجه شوید انطوریکه غیر مسولانه اظهار نظر میکنید انجام امور راحت نیست. به طور مثال شما از فرماندار خواستید جلو چاه غیر مجاز را بگیرد و فکر میکنید فرماندار در این رابطه کمی و کاستی از خود نشان می دهد در صورتی که این دغدغه است وقتی زمان های دراز قبل با بی درایتی چاه های غیر مجاز به وجود امده است ایا میشود یک شبه برخورد کرد . لحن گفتار شما نه تنها کارشناسی نیست بلکه خیلی احساساتی برخورد میکنید . در خانه نشستید و به دور از مساءل اظهار نظر میکنید.
    در مورد خیرین ام عرض کنم خدمت اقای محسن زاده که متاسفانه دیدگاه غیر منطقی از خود گذاشتند
    بله قبول داریم که شهر گراش با کمک و توان خیرین محترم به صحنه امده است اما کار خیرین در همیاری با دولت و خدمت به خلق بوده است و نباید به این شیوه از خیرین نام برد به طور مثال خیری هزینه ساخت یک بیمارستان را با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد متقبل می شود. متاسفانه ما تنها تا اینجای کار میبینیم و پشت صحنه ان نمیبینیم. این بیمارستان که ساخته شد قطعا پزشک و پرسنل در ان خدمت خواهند کرد و هرینه جاری و کارمندان اگر حساب شود دولت در مدت دوسال دو برابر ساخت بیمارستان باید هزینه کند و این سالیان سال ادامه خواهد داشت ایا این خدمت دولت نیست.
    بی شک خیرین در صحنه هستند اما نباید خدمات نظام را ناشیانه و از روی بی اطلاعی نادیده گرفته شود .
    در مورد خبر فرماندار ام باید گفته شود اعتبارات به ریز در اختیار شهرستان ها قرار نکرفته است که چه بسا به خبری ان به زودی منتشر شود.
    در مورد پیگیری ها محدودیت های وجود دارد که باید محرمانه بماند برخی از مخاطبین عزیز انتظار دارند همه موارد در رسانه گفته شود خب معلوم است که خیلی از پیگیری ها نیاز است در رسانه و فضای عمومی گفته نشود تا به مقصدبرسد.
    افزایش ۴۳ درصدی بودجه دولتی در شهرستان کار ارزشمندی بود و این نشانه فعالیت مسولین به ویژه فرمانداری محترم است
    انتقاد کنندگان که با نام مستعار یه به واقع وارد میشوند و کامنت می گذارند گاهی ام خوب است در کنار انتقاد پیشنهاد داده شود و گاهی ام خسته نباشید گفته شود به هر حال همه ما برادریم ……

    1. با سلام
      اولا شما خودتون از چه چیزی هراس دارید که با نام حقیقی نظر نمی دین!
      دوما: شما چرا منت سر ما میزارید
      درسته هزینه های بعد از ساخت بیمارستان یا هر ساختمان خیر سازی توسط دولت تامین می شه ولی وظیفه اشه!
      مگه خود دولت واسه جاهای دیگه بیمارستان نساخته و هزینه اش رو نمی ده
      به ما که رسید خودمون بسازیم خودمون هم خرجش رو بدیم!

  7. گویا اقای فرماندار منصب خود را با سخنگوی استانداری اشتباه گرفتن شما از عملکرد خودتان بفرمایید که تا چه اندازه توانسته أید مدیریت بفرمایید دست به عصای زیاد بودن هم واسه فرماندار زیاد جالب نیست جذب اعتبار که پیشکش حداقل در استقبال وزیر بهداشت مدیریت میکردین و شأن مسئولین و إمامان جمعه را رعایت میکردین که به ناراحتی کشیده نشه.

  8. جناب مطلع جان
    اول شما که به حساب خودتون خیلی کارشناسی هستین و کارشناسی حرف میزنید چرا با نام مستعار کامنت میزارید از من و آقای محسن زاده میترسید یعنی ما داعش هستیم (:
    دوم اگر دارید کاری انجام میدید که نمیدید وظیفه دارید انجام بدین چون ماه تا ماه که پول به حساب شماها داره واریز میشه از جیب همین مردمه
    سوم خدمت شما بگم که جناب فرماندار به شخصی گفته بودن که اگر شما خبر از چاه غیر مجاز دارید بیاید گزارش بدین چون ما که نمیدونیم چاه توی کدوم زمینهای حفر شده مسئولی که از شهرش خبر نداشته باشه یعنی پیگیر هستن
    گفتنی زیاد هست ولی نمیشود گفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 نظر
scroll to top