بستن

فرماندار: حمایت از بخش خصوصی و ایجاد اشتغال از مهم‌ترین اولویت‌های امسال

گریشنا: فرماندار گراش به منظور بررسی مسائل و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاری از کارگاه تولیدی سفال حسن‌زاده بازدید کرد.
به گزارش حجت عابدی، فرماندار گراش در بازدید از کارگاه تولیدی سفال این شهرستان گفت:«ظرفیت تولید، ایجاد اشتغال و زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان مهیا و حمایت از بخش خصوصی یکی از راهبردهای دولت است.»
اصغر فرودی با بیان این که ایجاد و ارتقاء پروژه‌های صنعتی و تولیدی با حمایت مسئولین همراه خواهد بود، افزود:«حمایت از بخش خصوصی و ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار و رفع معضل بیکاری در شهرستان از مهم‌ترین اولویت‌های امسال است و عزم دولت یازدهم برای ایجاد اشتغال پایدار و بهبود شرایط اقتصادی و معیشت مردم جدی است.»
وی با تاکید بر این که همه دستگاه‌های دولتی و سازمان‌های اداری باید برای ایجاد اشتغال جوانان همت کنند، تصریح کرد:«نامگذاری امسال به عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی از سوی مقام معظم رهبری یک ضرورت و نیاز و رهکار اساسی برای توسعه، پیشرفت و آبادانی کشور است.»
در این بازدید فرماندار برخی از مشکلات این واحد تولیدی سفال را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

farmandari

farmandari1

 

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

5 نظر

  1. خدایااین میکروفن ورسانه هاروازمسوولین مانگیر.
    بااحترام به شخص شخیص جناب آقای فرودی،ایکاش این بزرگوار حداقل یک نمونه ازحمایتهای دولت ازواحدهاوکارخانجات تولیدی شهرستان راذکرمیکردند.

  2. واینکه موندم بااین حجم حمایتهای چندساله،چراروزبه روز کارخانجات وکارگاههای بیشتری تعطیل میشوند!وشهرک صنعتی گراش بجای اینکه روزبه روزشلوغترشه بیشتربه یک باغشهرشبیهه تاشهرک صنعتی.
    نکنه بازم میخوان تمام گناههاروبندازن گردن صاحبان مشاغل وبهانه هایی مثل سوء مدیریت مدیرهای واحدهای تولیدی بیاورند ویابگن فلان طرح بدلیل عدم مطالعه وتحقیق کافی تواین شهر بناشده وبهمین دلیل موفق نیست.راستی دراینصورت گناه اتلاف سرمایه گردن سرمایه گذاره یامسوولی که مجوزداده؟
    درموردصدورمجوزوتاسیس وراه اندازی واحدهای تولیدی مشابه دراین شهرچه توضیحی دارن که به این حال وروزافتادن؟

  3. جناب آقای فرودی فرماندار محترم شهرستان گراش.
    اگر از رسانه ای مثل سایت گریشنا و سایت های مشابه استفاده می کنید تا نشان دهید که همچنان در حال تلاش و خدمتگزاری به مردم شریف و فهیم گراش هستید و بیلان کاری را پر و پیمان نشان دهید و همیشه نامی از شما و امثال شما مسئولین بر زبان باشد ، به شما و سایر مسئولین یادآور می شوم که این رسانه مدرکی خواهد بود بر عملکرد شما و حرف هایی که می زنید و خواهید زد. روزی را بیاد بیاورید که دیگر این صندلی قدرت را از شما گرفته باشند و شخص جدیدی بر آن تکیه زده باشد. آنگاه وقت ارزیابی است. حرف هایتان یکی یکی زیرسوال می رود. اگر انجام گرفته باشد که سپاس از زحمات شما که همانطور که خود همیشه می گویید وظیفه تان بوده است و آنچه را انجام داده اید که از شما خواسته شده بوده . اما اگر این حرف ها فقط حرف بوده باشد و شما برای پر کردن سطور حرف زده باشید دیگر هیچ بهانه ای وجود نخواهد داشت. این زمان است که همه چیز را معلوم خواهد کرد.
    منتها این آن چیزی نیست که ما می خواییم. وقتی می گویم ما یعنی مای شهروند و دردمند که امیدی به جز خدا و ائمه اطهار نداریم و همچنین خیرینی که همیشه به این شهر خدمت رسانده اند که آنها را نیز با بداعمالی مسئولین رنجانده اید. ما شهروندان گراشی از شما مسئولین می خواهیم زمان را از دست ندهید.
    اگر برای رضای خدا و انجام وظیفه اینجا هستید پس حرفی که نمی توانید به انجام رسانید را نزنید. و اگر نمی توانید مرد باشید و مستقیما به مردم بگویید نمی توانید. صداقت داشته باشید. این مردم لیاقت بیشتر از اینها را دارند. ولی شما دولتمردان از این نکته غافلید و یا اینکه می دانید و در توانتان نیست تا از حقشان دفاع کنید.

    جناب فرماندار
    یادتان باشد این بازدید شما را در اولین ماه سال ۹۴ را در ذهن می سپاریم. و سعی برآن داریم که به این باور رسیده که حرف هایتان حرف و این وعده های بستر مناسب کار و اشتغال جوانان همه به مرحله عمل رسیده و انجام خواهد گرفت( ان شاء الله)

    ولی با نگاهی ساده به شرایط موجود می بینیمکه زیرساخت آماده نیست. زمین ها در دست زمین خواران، دلالان بازار را قبضه کرده، وام های با سود کم برای افراد خاص و یا عدم پرداخت وام ، کاغذ بازی ها زیاد، عوارض، مالیات ، بیمه سنگین، و مشکلاتی که بر سر راه جوانان هست و شما مسئولین با دیده ی بسته برآنید که به ما بگویید همه چیز گل و بلبل است. در حالی که چنین نیست.
    بحث بسیار است و مجال کم.
    خداوند به همه ما شجاعت در قبول ناتوانی هایمان بدهد.

    سربلند و پیروز باشید.

  4. شماها جلو پارتی بازی رانت خواری و اختلاسها بگیرید نمیخاد کار دیگه ایی انجام بدید…کمتر حرف بزنید لطفا عمل عمل بسه دروغ بازی بسه مردم را……..فرض کردن میان یادبود شهدا میگیرن وبرعکس عمل میکنن……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top