بستن

اگر ثبت‌نام نکنید کارت سوخت‌ وانت‌تان می‌سوزد

گریشنا: مالکین وانت‌بار‌ها برای جلوگیری از حذف سوخت سهمیه وانت‌بار خود تا پایان اسفند ماه فرصت دارند اطلاعات خود را در سامانه حمل و نقل بار کشور وارد کنند.
بر اساس اطلاعیه‌ی منتشر شده در سایت شهرداری؛ سازمان حمل و نقل همگانی گراش و حومه، به اطلاع مالکین وانت‌بارهای فعال درون شهری و روستایی واجد شرایط می‌رساند با توجه به ساماندهی سوخت وانت بارها توسط ستاد سوخت کشور، برای جلوگیری از حذف سهمیه سوخت وانت‌بارهای خود تا پایان اسفند ماه ۹۳ به سازمان حمل ونقل همگانی شهر گراش مراجعه تا اطلاعات خود را در سامانه حمل و نقل بار کشور ثبت شود.
کسانی که قبل از سال ۹۱ در سامانه ثبت نام نموده‌‌اند الزامی است که در قالب وانت بار اصناف یا وانت بار عمومی ثبت نام مجدد به عمل آورند و افرادی که تاکنون موفق به ثبت نام نشده‌اند نیز در قالب وانت بار اصناف یا وانت بار عمومی جهت ثبت نام مراجعه کنند.
وانت‌بارهای فعال روستاهای تابعه گراش ضروری است هنگام مراجعه علاوه بر مدارک لازم جهت ثبت نام معرفی نامه از بخشداری یا دهیاری نیز به همراه داشته باشند.
معرفی از (بخشداری- دهیاری) محل فعالیت و یا از صنوف محل فعالیت یا آژانس وانت بار محل فعالیت، کپی کارت ملی و کپی صفحه اول و دوم شناسنامه، کپی گواهینامه، کپی کارت خودرو، کپی شناسنامه خودرو،کپی دفترچه بیمه، کپی شناسنامه مالک، کپی بیمه خودرو، کپی معافیت یا پایان خدمت، ۴ قطعه عکس ۳×۴، پوشه روغنی، گیره و پاکت نامه، از جمله مدارک لازم جهت ثبت‌نام است.

vanet bar

 

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top