گریشنا: امان‌الله نریمانی برادر فرج الله نریمانی روحانی فداغی، که بر اثر دو سکته مغزی چندسالی خانه نشین شده بود ، پس از ۱۲ سال استقامت سه شنبه نوزدهم اسفند درگذشت.
به گزارش رضا تقی‌نژاد خبرنگار گریشنا پیکر مرحوم امان‌الله نریمانی عصر دیروز با حضور جمعی زیادی از مردم فداغ، بخشدار مرکزی، فرمانده ناحیه سپاه گراش و جانشین وی، فرمانده حوزه امام خامنه‌ای فداغ و اعضای شورای حوزه‌های شهید بهادری گراش، امام خامنه ای فداغ و ارد، رییس اداره بنیاد مسکن، رییس شورای بخش مرکزی و دهیار فداغ، از گلزار شهدا تا منزل مرحوم و از آنجا نیز تا گلزار شهدا در میان حزن و اندوه مردم، تشییع و به خاک سپرده شد.
فرج الله نریمانی روحانی محل در اجتماع مردم، از حضور آنان و مسئولین شهرستان و کسانی که از راه های دور و نزدیک برای شرکت در مراسم تششیع و خاکسپاری آمده بوند صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.
پس از مراسم خاکسپاری ، مردم برای شرکت در مجلس ختم و قرآن‌خوانی به مسجد قتال رفتند. مراسم ختم این مرحوم ، تا چهارشنبه در فداغ برقرار است.

نریمانی متولد سال ۱۳۲۰ است و از سال ۸۱ به دلیل سکته مغزی دچار مشکل شد. امان‌الله نریمانی خود نیز یکی از حافظان قرآن کریم بود.

Narimani Marg (1)