بستن

هفت برکه، پیروز زمین والیبال محلات گراش

گریشنا: در رقابت بین تیم والیبال محلات گراش، جام قهرمانی به تیم هفت برکه‌ی گراش رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان؛ مسابقات والیبال محلات گراش که از نیمه اول اسفند ماه با حضور شش تیم هفت برکه، ستاره آبی، کلات گراش، شهید علی‌پور، راه و شهرسازی و کمیته امداد آغاز شده بود با قهرمانی تیم هفت برکه به پایان رسید. و تیم‌های راه و شهرسازی و ستاره آبی نیز مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند. تیم هفت برکه با کسب پنج پیروزی ۰-۳ و بدون حتی یک ست باخت و کسب پانزده امتیاز به این مقام دست یافت.

valiball7

داوری مسابقات برعهده ابراهیم آزم، حسن یحیایی، عبدالمهدی مهرابی، مصطفی قنبرپور، منوچهررستم‌پور، مهدی مهرابی، محمدرضا مهرابی، علیرضا وقارفرد، جعفر سعیدی، خلیل حسنی و علیرضا نظری بود.

حسین فتحی از تیم هفت‌برکه عنوان برترین بازیکن؛ خلیل حسنی، مربی تیم هفت‌برکه عنوان بهترین مربی مسابقات؛ محمدرضا منفرد عنوان بازیکن اخلاق؛ و علی ساکنی نیز عنوان مربی اخلاق را در این مسابقات به خود اختصاص دادند.

رضا متین، علیرضا وقارفرد، سعید مخوف، حسین گنجی و ذبیح‌الله افسانه منشیان این مسابقات بودند. حسن نظری، جواد زمانی، سعید شکاری، مهدی پرده‌نشین در تیم‌های شرکت‌کننده و جعفر سعیدی، حسین گنجی، محمدچترآبگون، ذبیح‌الله افسانه در بخش داوری و منشیان مسابقات، پدیده‌های این دوره از رقابت‌ها شناخته شدند.

محسن افشار، سرپرست فنی مسابقات، معتقد است: «ظهور چندین پدیده در این مسابقات نوید‌بخش آینده‌ای روشن برای والیبال شهرمان خواهد بود، اگر با برنامه‌ریزی بهتری همراه باشد.»

به گزارش روابط عمومی تیم هفت برکه؛ عبدالحمید حسین‌شیری سرپرست تیم هفت برکه گفت: «با فضل الهی و تلاش مضاعف بازیکنانم و تمرینات فشرده به این مقام رسیدیم و بازی‌های تدارکاتی که انجام دادیم خیلی در هماهنگی بازیکنان نقش داشت.»

وی افزود: «از حامیان تیم و تماشاگران و جناب آقای محسن افشار قدرددانی می‌کنم که به مسابقات هیجان ویژه‌ای بخشیدند.»

حسین‌شیری در پایان از شروع تمرینات بدنسازی تیم، جهت آمادگی در مسابقات جام خلیج فارس که در فروردین و اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود، خبر داد.

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top