بستن

واگذاری دو معدن گچ و سنگ لاشه در مزایده

گریشنا: محدوده‌های اکتشافی، پروانه‌های اکتشافی، گواهینامه‌های کشف معادن فاقد بهره‌برداری استان فارس به مزایده‌ی عمومی گذاشته شد.
mozayede-madan--aبر اساس خبر منتشر شده در سایت سازمان صنعت و معدن و تجارت استان فارس؛ این سازمان در نظر دارد اکتشاف و بهره‌برداری تعدادی از محدوده‌های اکتشافی، محدوده‌های معدنی، معادن متروکه و راکد را از طریق مزایده عمومی به دارندگان توان فنی و مالی لازم واگذار کند.
سامان صنعت و معدن و تجارت استان فارس، در اجرای فصل چهارم آیین‌نامه اجرایی قانون معادن، تعداد ۲۵ فقره درخواست اکتشافی ابطالی، ۸۵ فقره پروانه اکتشاف ابطالی، ۴ فقره گواهینامه کشف و ۲۶ فقره معادت فاقد بهره‌برداری استان که شامل مواد معدنی گروه‌های یک تا شش می‌باشد را از طریق مزایده عمومی به اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط واگذار می‌کند.
معدن سنگ گچ بنه‌دان که درهیجده کیلومتری غرب گراش قرار دارد با استخراج سالیانه‌ی ۱۰۰۰۰ تن، ۱۸۰۰ ریال حقوق دریافتی پایه‌ی هر تن، ۲۰۰۰۰۰ تن ذخیره معدن با مدت بهره‌برداری شش سال و مبلغ سپرده‌ی در مزایده ۵۴۰۰۰۰۰ ریال و همچنین معدن سنگ لاشه‌ی ساختمانی لاشه‌ی گراش که در ۵/۱ کیلومتری شرق گراش قرار دارد با استخراج سالیانه ۱۰۰۰۰ تن و ۲۹۴۰ ریال حقوق دریافتی پایه‌ی هر تن، ۶۰۰۰۰۰ تن ذخیره‌ی معدن با مدت بهره‌برداری شش سال و مبلغ سپرده در مزایده‌ی ۸۸۲۰۰۰۰ ریال، در لیست معادن استان فارس جهت مزایده قرار دارد.
متقاضیان شرکت در مزایده می‌توانند جهت آگاهی و کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مزایده و لیست موضوع مزایده از روز شنبه نهم اسفند ماه به مدت چهارده‌روز مدارک مورد نظر را از لینک‌های پایین همین صفحه، اسناد و مدارک مورد نیاز جهت شرکت در مزایده را تهیه و دانلود کنند و پس از تکمیل، حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه، بیست‌وسوم اسفند ماه به محل سازمان، به آدرس دبیرخانه سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس به نشانی شیراز- چهارراه ادبیات- بلوار چهل مقام – ربروی مسجد سلمان تحویل و رسید دریافت کنند.

کالک مزایده
کالک مزایده صرفا حاوی اطلاعات محدوده های مزایده ای می باشد و جهت ثبت محدوده و کسب اطلاعات دقیق تر می بایستی به کالک اصلی سازمان مراجعه شود.

  جزئیات مربوط به آگهی مزایده عمومی محدوده های اکتشافی ، پروانه های اکتشاف ، گواهینامه های کشف و معادن فاقد بهره بردار استان فارس

گروه بندی مواد معدنی

درخواست های اکتشافی ابطالی جهت مزایده

لیست پروانه های اکتشاف ابطالی – مزایده ای

لیست گواهینامه کشف جهت مزایده

لیست معادن جهت مزایده

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top