بستن

افتتاح ۶۰۸ واحد مسکن ویلایی مهر اوز با حضور رییس جمهور

رئيس جمهور در سخنان خود در اين مراسم گفت: ایران باید برای بشریت الگو باشد و این شدنی است و همین شهر اوز شهری نمونه برای کل بشریت می تواند باشد.

مراسم افتتاح همزمان ۱۷ هزار و ۶۴۵ واحد مسکن مهر در سراسر استان فارس و همچنین افتتاح ۶۰۸ واحد مسکن ویلایی مهر اوز با حضور رییس جمهور، استاندار و جمعی از وزرا و مسوولین کشور برگزار شد.

ریاست جمهوری پس از افتتاح در محل سالن ریاست جمهوری اوز سخنرانی داشتند در این مراسم ضمن اشاره مستقیم فقر و کرامت انسانی گفت: «در دنیا بیش از ۳ میلیارد فقیرند و یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون نفر گرسنه اند و غذا ندارند. کسی که غذا ندارد و جایی برای استقرار ندارد کی می تواند طعم کرامت انسانی را بچشد؟ در ذهنتان تصور کنید یک روستای دور افتاده که هیچ ندارد ؛ نه برق ونه آب و نه گاز؛ مردم آنجا چگونه زندگی می کنند ؟ کجا طمع انسان بودن را می توانند بچشند؟ چیزی متوجه نمی شوند، متوجه نمی شوند کرامت انسانی چیست، اوج خداپرستی کجاست»

احمدی‌نژاد همچنین گفت: «عدالت پایه عمران زمین است، عدالت شکوفا کننده کرامت انسان است، اگر عدالت نباشد محال است انسانها طعم انسان بودن بچشند ،همه بدبختی‌های انسان به خاطر ظلم است و تبعیض ریشه انسانیت را می سوزاند.»

رئیس جمهور همچنین افزود: «جمهوری اسلامی بر پا شده برای اجرای عدالت. عدالت انسانها را زنده می کند. این کلام امام مبین است. عدالت همه جای ایران میسر شود. تک تک انسانها باید از فرصت عدالت و رشد و شکوفایی بر خوردار باشند. یک پسر که در اوز به دنیا می آید باید فرصت داشته باشد خود را به اوج انسانیت برساند. جوانی باشد علاقه مند به کار شریف ،که شرمنده زن و بچه خود نباشد.اینها را باید بر طرف کنیم و این شدنی است. ایران را بسازیم . ایران باید برای بشریت الگو باشد و این شدنی است و همین شهر اوز شهری نمونه برای کل بشریت می تواند باشد.»

رئیس جمهور همچنین در پایان سخنان خود گفت: امید دارم همان طور که تا پایان سال آینده که موضوع مسکن به روز بشود کسی پیدا نشود که برای مسکن همه آینده و عمرش را بفروشد و خانه به دست آورد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش در حاشیه این مراسم فرماندار گراش پروژه مسکن مهر را تحقق آرزوی دست‎نیافتنی محرومین برای خانه‎دار شدن و از بزرگترین خدمات دولت احمدی نژاد عنوان کرد و افزود، ساخت واحدهای مسکونی با نقشه و طراحی های مدرن و با بکارگیری بهترین مصالح و امکانات و با کمترین هزینه ممکن در واقع یک انقلاب بزرگ در زمینه ساخت و سازهای مسکونی در کشور به شمار می رود که جا دارد از همت بلند و بینش عمیق رییس جمهور محبوب و مردمی قدردانی شود.

در این مراسم دکتر احمدی نژاد رییس جمهور به منظور ادای احترام به مقام شهدای گلگون کفن از مهندس خواست‌خدایی فرماندار گراش که یادگار سردار شهید اردشیر خواست‌خدایی می‌باشد خواست تا کلید واحد مسکونی مورد افتتاح را تحویل مالک این واحد نماید و این پروژه بزرگ رسما افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

گفتنی است رئیس جمهور در این مراسم در مورد ارتقاءِ اوز هم اشاره ای کرده اند.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

9 نظر

  1. بسیار عالی خیلی سریع کار کردن و از نظر نما بسیار زیبا کار شده…
    به امید افتتاح مسکن مهر گراش
    تو عکس این مسکن ۴ طبقه به نظر میاد آیا ۴ طبقه هست و یا مثل گراش ۲ طبقه؟

  2. واقعا یعنی یک عکاس خبرنگار نداریم یکم از این خبرها عکس بگیره, بجاش نره تو گوگل سرج کنه مسکن مهر بعدش این عکس معلوم نیست مال کجاست؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 نظر
scroll to top