گریشنا:سعید بلاغی و مصطفی رادمرد دو بازیکن هلال‌احمر، در رقابت با دویست و هشتاد بازیکن از سراسر کشور برای وارد شدن به تیم ملی دانشجویان، دو مرحله از تست تیم ملی دانشجویان دانشگاه آزاد ایران را طی کردند و موفق شدند.
به گزارش روابط عمومی هیات داوران؛ پس از اعلام فراخوان جهت تست از دانشجویان دانشگاه آزاد کل کشور، سعید بلاغی و مصطفی رادمرد دو نفر از بازیکنان کلیدی هلال احمر در این تست، زیر نظر کادر فنی متشکل از سیروس دین محمدی و بهنام طاهرزاده از بازیکنان اسبق استقلال و پرسپولیس، شرکت کردند و این تست را با موفقیت سپری نمودند.
این تست در روزهای نوزدهم و بیستم بهمن در ورزشگاه کشوری تهران برگزار شد و در این رقابت‌ها دویست و هشتاد بازیکن از سراسر ایران شانس خود را آزمایش کردند.
با اعلام انتخاب و موفقیت بلاغی و رادمرد در مرحله‌ی اول این رقابت‌ها طی تماسی که با آن‌ها گرفته شد این دو شهروند گراشی در تستی دیگر در تاریخ بیست‌ونهم بهمن حضور یافتند که این بار هم به اتفاق محمدجواد آذربادگان مربی هلال احمر به تهران رفتند و این تست را نیز با موفقیت پشت سر گذاشتند تا برای قرار گرفتن در لیست نهایی امیدوارتر شوند.
این تیم خود را جهت اعزام به مسابقات بلژیک که در اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد،آماده می‌کند و قرار است کریم باقری هم در کنار سیروس دین محمدی و بهنام طاهرزاده کادر فنی این تیم را تشکیل دهند.

football6