بستن

بازیکنان گراشی به نیمکت تیم ملی دانشجویان نزدیک شدند

گریشنا:سعید بلاغی و مصطفی رادمرد دو بازیکن هلال‌احمر، در رقابت با دویست و هشتاد بازیکن از سراسر کشور برای وارد شدن به تیم ملی دانشجویان، دو مرحله از تست تیم ملی دانشجویان دانشگاه آزاد ایران را طی کردند و موفق شدند.
به گزارش روابط عمومی هیات داوران؛ پس از اعلام فراخوان جهت تست از دانشجویان دانشگاه آزاد کل کشور، سعید بلاغی و مصطفی رادمرد دو نفر از بازیکنان کلیدی هلال احمر در این تست، زیر نظر کادر فنی متشکل از سیروس دین محمدی و بهنام طاهرزاده از بازیکنان اسبق استقلال و پرسپولیس، شرکت کردند و این تست را با موفقیت سپری نمودند.
این تست در روزهای نوزدهم و بیستم بهمن در ورزشگاه کشوری تهران برگزار شد و در این رقابت‌ها دویست و هشتاد بازیکن از سراسر ایران شانس خود را آزمایش کردند.
با اعلام انتخاب و موفقیت بلاغی و رادمرد در مرحله‌ی اول این رقابت‌ها طی تماسی که با آن‌ها گرفته شد این دو شهروند گراشی در تستی دیگر در تاریخ بیست‌ونهم بهمن حضور یافتند که این بار هم به اتفاق محمدجواد آذربادگان مربی هلال احمر به تهران رفتند و این تست را نیز با موفقیت پشت سر گذاشتند تا برای قرار گرفتن در لیست نهایی امیدوارتر شوند.
این تیم خود را جهت اعزام به مسابقات بلژیک که در اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد،آماده می‌کند و قرار است کریم باقری هم در کنار سیروس دین محمدی و بهنام طاهرزاده کادر فنی این تیم را تشکیل دهند.

football6

 

 

8 نظر

  1. ماشالله تیم هلال احمر شهرستان گراش
    احمد رضا محمودی و علی زاهدی ام در تست جوانان به مرحله بعد راه پیدا کردند

  2. منم به نوبه خود به دو بازیکن شایسته ومربی زحمتکششان تبریک میگویم، امیدوارم با انتخابشان راهی برای حضور دیگر جوانان گراشی درتیم های لیک های گشور باشند که باعث افتخار گراش وگراشی شوند.

  3. منم ضمن عرض تبریک به این دو عزیز
    جا دارد از زحمات آقای محسنی رییس جمعیت هلال احمرشهرستان گراش ،مدیر عامل محترم و زحمتکش هلال احمر و نیزمربیان زحمتکش
    علی الخصوص مربی فهیم و با دانش جناب آقای محمدجواد آذربادگان که زمینه لازم رو برای پیشرفت این عزیزان فراهم نموده اند تقدیر و تشکر نمایم همچنین زحمات برادر عزیز و دلسوزمان امیرحسین سعادت که در تهران این عزیران را همراهی می نمایند ارج می نهیم/
    به امید موفقیت روز افزون

  4. ضمن تشکر از عزیزانی که کامنت گذاشته اند
    در جواب گراشی باید عرض نمایم
    رسیدن به لیگ برتر دور از دسترس نیست
    فقط همت و تلاش خود ورزشکار را می طلبد
    همانطوری که آقای موغلی سالیان سال در لیگ برتر کشور پرچم زد
    و یا عزیزانی مثل غلامحسین افشار، مهدی سوزنده و محمدعلی فانی لاری که اگر دچار سانحه تصادف نشده بودند چه بسا که الان در یک تیم لیگ برتری بازی میکردند
    ضمنا همین تیم هلال احمر نماینده گراش سابقه سه دوره حضور در لیگ ۳کشور و یک دوره در جام حذفی رو در کارنامه داره که خیلی از شهرستانهای استان مانند جهرم،فسا،آباده،داراب،لار،استهبان،لامرد و….حسرت یک دوره حضور در این مسابقات را دارند
    پس “خواستن توانستن است”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top