بستن

عبدالی در لیگ برتر جوانان کشور سوت زد

گریشنا: عبدالحمید عبدالی داور شایسته و آتیه‌دار گراشی، دیدار سپاهان اصفهان و مس کرمان را از سری مسابقات لیگ برتر جوانان کشور سوت زد.IMG-20150219-WA0017
به گزارش روابط عمومی کمیته‌ی داوران شهرستان گراش، علیرضا فرزان‌منش و رضا لیلامی از شیراز کمک‌های عبدالی در این بازی بودند.
عبدالرضا حسین‌پور، رییس کمیته داوران شهرستان گراش، ضمن ابراز خرسندی از نگاه مثبت استان و کشور به این داور افزود: «به حمد الله با تحقیقاتی که از نماینده بازی به عمل آوردم متوجه شدم که عبدالی قضاوت خوبی از خود به نمایش گذاشته و علی‌رغم برتری چهار بر یک اصفهانی‌ها، هر دو تیم از عمل‌کرد داوری در این بازی راضی بوده‌اند. این امر باعث شد که بلافاصله طی ابلاغی از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال، عبدالی به عنوان داور جهت قضاوت در مسابقات مجتمعی جوانان کشور در کرمان برگزیده و به این سری از مسابقات اعزام شود.»
این مسابقات با حضور تیم‌های گل‌گهرسیرجان، شهرداری نجف‌شهر کرمان، آهن بافق یزد، نوژن اصفهان و منطقه آزاد چابهار حضور دارند که به صورت متمرکز در نجف شهر کرمان باهم رقابت می‌کنند. به گفته حسین‌پور، عبدالی اولین بازی را بین دو تیم گل‌گهر سیرجان و آهن بافق یزد سوت خواهد زد.
حسین‌پور در آخر می‌افزاید: «جامعه داوری گراش برای این داور آرزوی موفقیت می‌کند.»
hosen por1

 

4 نظر

  1. باید تبریک گفت به عزیزان امید است این حضور و پیشرفت باعث رونق بیشتر و انگیزه ای توانمند تر برای این رشته و جوانان شهر باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top