بستن

گراشی‌های انقلابی در ۲۲ بهمنی دیگر

گریشنا:جلسه‌ی هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری راهیپیمایی ۲۲ بهمن، امروز، هیجدهم بهمن ماه با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین شهر در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد تا طبق روال سال‌های گذشته مراسم از ساعت ۹:۳۰ دقیقه‌ شروع و از ساعت ۱۰، راهپیمایان حرکت خود را از جلو مدرسه‌ی علمیه‌ی چهارده معصوم(عج) به سمت حسینیه‌ی ابوالفضل(ع) آغاز و در جلو حسینیه‌ی اعظم با خواندن قطع‌نامه به پایان برسانند.

حجت‌الاسلام حسینی، امام جمعه شهر در این جلسه گفت:«یکی از کمبود‌هایی که هم در برگزاری نماز جمعه و هم در اجرای برنامه‌های عمومی از قبیل راهپیمایی در گراش داریم نبودن سیستم حمل و نقل برای خدمات بیشتر به شرکت‌کنندگان در این مراسم‌ها است.»

فرودی، فرماندار شهرستان در جواب گفت:« با هماهنگی با شهرداری سعی خواهیم کرد سیستم حمل و نقل را در این برنامه‌ها به صورت رایگان در اختیار مردم قرار دهیم.»

تامین سیستم‌های صوتی مناسب، تعیین مسیر حرکت راهپیمایی، ایجاد هماهنگی بین مجریان برنامه و سر دادن شعار‌های مناسب، محل توقف خودرو‌های خدماتی، تشکیل گروه انتظامات راهپیمایی از جمله مسائلی بود که در این جلسه مطرح شد.

شب بیست‌ویکم بهمن ماه نیز ساعت ۲۱، در جلوی حسینیه‌ی چهارده معصوم(ع) به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب مراسم جشن و نور‌افشانی برگزار می‌شود.

22 BAHMAN 22 BAHMAN2

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

6 نظر

  1. شعار ۱۰۰درصدی رو ۲۲
    بهمن ماه:
    مرگ بر امریکا
    (یعنی هر اتفاقی که میفته همین شعار رو میدن)
    بعد شما برفرض این شعار هارو هم با تمام انرژی تکرار کنین.
    اخرش که چی.
    چی گیر ما میاد?
    چه اسیبی به دشمن میرسه?

  2. یادم میاد بچه بودیم و میرفتیم راهپیمایی همین سوال تو ذهن بچگی من بود که حالا ما اینجا هی بگیم مرگ بر امریکا مگه چی میشه؟ صدامون تا کجا میرسه؟ امریکا از کی میدونه که ما داریم شعار میدیم. یادمه برخی از بچه هاهم شیطنتشون گل میکرد و میگفتند مرگ بر امریکا نه تاید میخوایم نه ریکا تا اینکه بزرگ شدیم و دیدیم که شوروی سقوط کرد صدام سرنگون شد شاه هم رفته بود حزب الله لبنان امد عراق عملا در زمره حوزه قدرت نرم ایران وارد شد .اسراییل روز به روز وحشت زده تر شد ،از روزی که در شش روز ارتشهای عربی را شکست داد تا امروزکه توان سی وسی و بیست و دو روز مقاومت در برابر تنها حزب الله را ندارد . اگر اخوان المسلمین مصر در بیست و دوم بهمنی مبارک نامبارک را سرنگون کرد ولی ناشکری کرد و تقاص خون شیخ شهید راداد دست قدرت خدا یمن را جایگزین کرد و ما شاهد پیروزی انان هستیم. اگر امروز نتانیاهو مجبور است برای مقابله با ایران به کنگره برود تا علیه ایران سخنپراکنی کند یعنی ما توانسته ایم موفق شویم . و صدای مرگ بر امریکای بچگی تا امروز ما شنیده شده و اثر داشته است. برادر جان من هم از بسیاری از کاستی ها در رنجم و به قول معروف نفسم از جای گرمی برنخواسته است اما راه ما را امام حسین مشخص کرده که هیهات من الذله . قران به ما فرموده وا جتنبوا الطاغوت شهدایی که رفتند به گفتند امام را تنها نگذارید و امام گفت : پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما اسیبی نرسد. پس علی رغم همه مشکلات به یاری خدا محکم و استوار ایستاده ایم و گوش به فرمان رهبریم . چرا که عزت دنیا ی ما در گرو این ایستادگی ست. می اییم باردیگر در بیست و دوم بهمن ماه وفریاد میزنیم مرگ بر امریکا مرگ بر اسراییل مرگ بر استکبار مرگ بر طاغوت

  3. فعلا که حضرات مختلسین محترم به اسم تحریم و دشمن فرضی و دور زدن تحریم و خدمت به خلق و …دارن حسابی حساب کشور میرسن .شعار مرگ بر اختلاسگر و حامیانشان و انهایی که امثالشان سرکار اوردند واجبه من در عجبم که مراجع این همه در باره همخوانی یکترانه این همه حساسند ولی دریغ از یک اظهار نظر خشک و خالی در باره دولت قبل و افتضاحات و اختلاسات و…پس پشت سررهبری با هم مرگ بر مفسد

    1. سلام
      این جمله ینی چی؟
      حرکت خود را از جلو مدرسه‌ی علمیه‌ی چهارده معصوم(عج) به سمت حسینیه‌ی ابوالفضل(ع) آغاز و در جلو حسینیه‌ی اعظم با خواندن قطع‌نامه به پایان برسانند.
      خب حسینیه ابوالفضل همه چی تمومش کنید دیگه. اعظم برای برا چی؟

  4. این همه سال مرگ بر ….گفتیم چی شد اختلاص بیشتر شد اقایان امام جمعه دستور دادن که روز یک وعده غذا بخورید نکنه این هم مقصر امریکا هست یا گرد غبار خوزستان هم امریکا مقصره یا این همه فساد مالی در ایران هم امریکا مقصره
    کاش بجای مرگ بر …..گفتن فکری به حال زندگی و رفا مردم میکردین نه اینکه مردم رو با امریکا سرگرم کردین

  5. اقا مرتضی من با اصل شعار دادن مخالف نیستم.
    ولی شعار همیشه با عمل کار ساز میشه.
    امام حسین (ع)هم شعار هیهات منا الذله رو گفت و بعد هم موقع عمل دست به کار شد…
    ولی ما چی?
    فقط شعار کافیه?
    پس عمل به شعار چی میشه?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top