گریشنا: با برگزاری آزمون انتخابی تیم ملی در منطقه جنوب فارس به میزبانی شهرستان گراش، علاقه‌مندان به رشته‌ی فوتبال، در مقابل داوران، توانایی‌های خود را به نمایش گذاشتند.
به گزارش عبدالرضا افشار؛ تست انتخابی تیم ملی در منطقه جنوب فارس بین شهرستان‌های لار، لامرد، خنج، مهر، گراش و اوز به میزبانی هیأت فوتبال شهرستان گراش و کمیته استعدادیابی برگزار شد.

صفویان، سرپرست آموزش کمیته استعدادیابی هیأت فوتبال فارس مسوول برگزاری این مسابقات بود و کراری از شیراز با همکاری محسن افشار مسوول کمیته استعدادیابی و عبدالرضا حسین‌پور به عنوان دبیر هیأت فوتبال با این گروه همراه بودند.

متولدین یازدهم دی‌ماه هفتاد و چهار در رده‌ی جوانان، متولدین یازدهم دی‌ماه هفتاد و هفت در رده‌ی نوجوانان و متولدین یازدهم دی‌ماه هفتاد و نه در رده‌ی نونهالان اجازه‌ی ورود در این رقابت‌ها را داشتند.

داوری بازی‌ها را مهدی آذرافروز، حامد بابااحمدی و علی آشفته بر عهده داشتند. بعد از انجام بررسی‌های لازم، اسامی نفرات انتخابی در سایت هیأت فوتبال استان اعلام خواهد شد.
علاوه بر شهرستان گراش، آزمون انتخابی تیم ملی، در شمال استان فارس، در شهرستان پاسارگاد با شرکت‌کنندگانی از مرودشت، بوانات، داراب و نیریز و در بخش مرکزی استان، در شهرستان ممسنی با شرکت‌کنندگانی از کازرون، فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین برگزار شد.

test5